Opona przeznaczona do rowerów i rowerków biegowych z kołami 12".
Design tej opony zapewnia najlepszy kompromis na rowerowe wycieczki. Budowa klocków jest dostosowana do jazdy w każdym terenie w bezdeszczowe dni.
Zalety produktu
-
Przyczepność
Struktura klocków zapewnia optymalną trakcję w suchym terenie.
-
Wytrzymałość na przebicia
Osnowa 22 TPI zapewnia dużą wytrzymałość.
-
Wydajność energetyczna
Liczne klocki zapewniają dobrą wydajność.
-
Waga
275 g. Sztywne stopki.
-
Kompatybilność
Do kół i dętek 12".
Opis produktu
Jak zmierzyć zużycie opony?
Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, należy kontrolować stan bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma decydujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta, a więc wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.
Jak należy zdejmować oponę?
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Jak należy zakładać oponę?
Sprawdź, czy strzałka na boku opony zwrócona jest w kierunku jazdy.
Aby założyć oponę ułóż jedną ze stopek (sztywna część, która nadaje oponie kształt) wewnątrz obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki).
Następnie umieść w obręczy drugą stopkę, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Jak należy pompować oponę?
Uważnie pompuj oponę.
Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w jej opisie.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Waga
0.33 kg
Skład
Część główna 30% , 30% Guma lateksowa, 20% Stal, 20% Poliamid
Porady dotyczące przechowywania
Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc zwijanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia
Przestrzegać zaleceń dot. rekomendowanego ciśnienia w oponie.
Testy
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji.
Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Zatwierdzony przez
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Instrukcja
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja