B'TWIN

Idealna na błotnisty teren

Rowery_2 Rowery - OPONA MTB MUD 1 26x2,00 B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - OPONA MTB MUD 1 26x2,00 B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - OPONA MTB MUD 1 26x2,00 B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery_2 Rowery - OPONA MTB MUD 1 26x2,00 B'TWIN - Części rowerowe
Rowery_2

Opona rowerowa MTB MUD 1 26x2,00 ze sztywną stopką / ETRTO 54-559 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do regularnej jazdy MTB. Idealna na błotnisty teren
Ocen użytkowników
Decathlon
do 39.99 -%

od

prix_en_baisse
Było44.99obecna cena39.99**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od 15/10/2017

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
39.99 %
prix_en_baisse
Było0.00obecna cena39.99**
DecathlonDeeeTaxMentionAfterPrice / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Kod produktu : 8386175
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ
MOCNE STRONY
Przyczepność Szerokie i masywne klocki, idealne na błotnisty teren.
Wytrzymałość na przebicia Osnowa 22 TPI zapewnia komfort i solidność.
Wydajność energetyczna Oddalone od siebie klocki zapewniają doskonałe samoczyszczenie.
Kompatybilność Do dętek i kół 26".
Waga 1190 g.Sztywna stopka.
Szczelność Montaż wyłącznie dętkowy.
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony? Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta i wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.
Jak należy zdejmować oponę? Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Jak należy zakładać oponę? Aby zamontować oponę, najpierw należy ułożyć jedną krawędź opony na obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Jak należy pompować oponę? Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie web. Przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
SKŁAD / PORADY
Informacje dotyczące przechowywania Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
NASZE ZOBOWIĄZANIA
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Test Produktu W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Opony testowane są w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Gwarancja 2 lat
OPINIE KLIENTÓW
OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON
NIE ZAPOMNIJ O…

Nie zapomnij o...