B'TWIN

Najlepszy kompromis komfort/wydajność

  • Rowery Rowery - OPONA SZOSOWA RESIST9 700X25 B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery Rowery - OPONA SZOSOWA RESIST9 700X25 B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery Rowery - OPONA SZOSOWA RESIST9 700X25 B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery Rowery - OPONA SZOSOWA RESIST9 700X25 B'TWIN - Części rowerowe
  • Rowery Rowery - OPONA SZOSOWA RESIST9 700X25 B'TWIN - Części rowerowe
Kod produktu : 8342353
Dodaj do listy życzeń
Produkt jest już dodany
Rowery

Opona do roweru szosowego RESIST 9 700X25 PROTECT+ z miękką stopką/ ETRTO 25-622 B'TWIN

B'TWIN
Przeznaczenie: do regularnego i intensywnego użytku w rowerze szosowym, na treningi. Najlepszy kompromis pomiędzy wydajnością a komfortem!
Decathlon
do 64.99 -%

od

64.99*
w tym podatek / cena obniżona od

Od do

* Cena od i do wyczerpania zapasów!
64.99 %
Było0.00obecna cena64.99**
w tym podatek / cena obniżona od

* Od do

* WYPRZEDAŻE od do i do wyczerpania zapasów!
Sprawdź dostępność w Twoim sklepie.
MOCNE STRONY
Przyczepność Doskonała przyczepność przy wejściu w zakręty.
Wytrzymałość na przebicia Ochrona przed przebic: gęsta siatka nylonowa pod bieżnikiem.
Wydajność energetyczna Przekrój 25 mm zapewnia wyjątkową wydajność.
Waga 320 g. Z miękką stopką.
Kompatybilność Do dętek od 700x18 do 700x25 i kół 700 (28").
INFORMACJE TECHNICZNE
Jak zmierzyć zużycie opony?

Aby ocenić stan zużycia opon szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

Jak należy zdejmować oponę?

Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

Jak należy zakładać oponę?

Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

Jak należy pompować oponę?

Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w karcie produktu.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

Porada profesjonalisty

Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

Rozwiń Zwiń
SKŁAD / PORADY
Skład
Membrana
20.00% Poliamid 6 (PA6), 30.00% Kauczuk naturalny (NR), 30.00% Guma, 20.00% Aramid
Zalecenia dot. konserwacji Aby w pełni wykorzystać zalety tej opony, zalecane jest pompowanie jej między 6,0 a 8,0 barów, zależnie od warunków pogodowych. Ponadto, regularnie sprawdzaj stan osnowy opony, aby zapobiec ryzyku przebicia lub wypadku.
Informacje dotyczące przechowywania Opona wyposażona jest w miękkie stopki: możliwe jest złożenie jej do schowania.
Ograniczenia w użytkowaniu Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...

Nie zapomnij o...

INTERNAUCI OGLĄDALI RÓWNIEŻ...
OPINIE KLIENTÓW
OPINIE PRACOWNIKÓW DECATHLON
ZDJĘCIA NASZYCH KLIENTÓW