btwin

OPONA TREKKING 9 GRIP 700x42 PROTECT+ E-BIKE ready / ETRTO 42-622

Kod produktu: 8387115

0,0 (360)

99,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Przeznaczona do regularnej i intensywnej jazdy na rowerze uniwersalnym trekkingowym i elektrycznym. Kompatybilna także z gravelami.

    Opona trekking 9 grip jest uniwersalną oponą do rowerów trekkingowych i graveli odporną na przebicia (ochrona przed przebiciami 5 mm). Opona kompatybilna z rowerem elektrycznym (50 km/h)

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      Do kół 700 i 28".

    • Przyczepność

      Wysokie klocki zapewniają maksymalną przyczepność na każdym rodzaju terenu.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Osnowa 30 TPI. Technologia Protect+, 5 mm wzmocnienia z elastomeru dużej gęst.

    • Wydajność energetyczna

      Gęstość bieżnika zapewnia większą trwałość.

    • Waga

      1295 g. ze sztywną stopką.

    Jak zmierzyć zużycie opony?

    Aby ocenić stan zużycia opon trekkingowych, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
    - strzępiący się bieżnik,
    - mikro-pęknięcia,
    - bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
    - widoczna osnowa.
    W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

    Jak należy zdejmować oponę?

    Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
    Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

    Jak należy zakładać oponę?

    Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
    Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
    Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

    Jak należy pompować oponę?

    Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie decathlon.pl
    Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

    Porada profesjonalisty

    Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
    Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
    I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

    Skład

    Część główna 30% , 30% Guma lateksowa, 20% Stal, 20% Poliamid

    Porady dotyczące przechowywania

    Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.

    Ograniczenia

    Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.

    Testy

    W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".

    Zatwierdzony przez

    Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.

    Instrukcja

    Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja