DĘTKA ROWEROWA 27,5X1,9-2,5 SAMOUSZCZELNIAJĄCA Z WENTYLEM SCHRADER 48 MM
Kod produktu: 8600594
0,0 (407)34,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Darmowy zwrot
Umożliwia dalszą jazdę, podczas gdy klasyczna dętka byłaby przebita.
Dętka 27,5x1,90 do 27,5x2,50 samouszczelniająca z wentylem Schrader. Płyn wewnątrz dętki natychmiastowo uszczelnia przebicia.
Opony 27,5" o przekroju od 1,90 do 2,50. Wentyl Schrader, ETRTO 47/64 - 584.
Płyn wewnątrz dętki automatycznie uszczelnia niewielkie przebicia (<3 mm).
Optymalny skład zapewnia dobrą szczelność dętki.
Zanotuj wszystkie informacje widoczne na boku opony (średnica i przekrój). Na przykład x 27,5x2,00 oznacza, że opona ma 27,5 cali średnicy i 2,00 cale szerokości.
Z boku opony znajdziesz również wymiary w mm w międzynarodowej jednostce ETRTO.
Na przykład 50-584 oznacza, że opona ma 50 mm szerokości na 584 mm średnicy wewnętrznej (czyli około 27x2,00).
Zdemontować zużytą dętkę za pomocą łyżek do opon DECATHLON.
Sprawdzić stan opony, wymienić ją, jeśli zachodzi potrzeba.
Upewnić się, że nic nie jest wbite w oponę.
Sprawdzić stan taśmy na obręcz.
Nawet lekko pęknięta taśma na obręcz może spowodować przebicie.
Sprawdzić, czy obręcz nie posiada widocznych uszkodzeń, które mogłyby przebić dętkę.
Obejrzeć film przed rozpoczęciem.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Włożyć wentyl w otwór w obręczy, respektując typ wentyla przewidziany w danej obręczy.
Ułożyć dętkę w oponie, popchnąć dętkę, aby ułożyła się we wklęsłości obręczy.
Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas ostatecznego montażu opony.
Rozpocząć montaż opony od przeciwnej strony w stosunku do wentyla.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Nigdy nie używać śrubokrętu do zamontowania opony, gdyż grozi to przebiciem dętki.
Ostrożnie pompować oponę do ciśnienia zalecanego przez producenta (widocznego z boku opony, wyrażonego w PSI lub w barach, 1 bar = 14,51 PSI).
Regularnie sprawdzać dobre ułożenie opony podczas pompowania.
Aby zapobiec przebiciu dętki przez przyszczypnięcie i uzyskać największą skuteczność opony, zalecamy regularne sprawdzanie i, jeśli to konieczne, uzupełnianie ciśnienia w oponie przed każdym wyjazdem.
430 g.
2
0.35 kg
Część główna: 10.0% Mosiądz, 90.0% Izobutylen Izopren Kauczuk butylowy
Należy transportować dętki w opakowaniu chroniącym je przed przebiciem (pojemnik transportowy, oryginalne opakowanie...).
Nie naprawia przebić na boku opony.
Aby zapewnić optymalną jakość, sprawdzamy 100% naszych dętek poprzez napompowanie ich i pozostawienie pod ciśnieniem przez 8 godzin.