Najlepiej oceniany
Media 0
Media 1
Media 2
Media 3
Media 4
Najlepiej oceniany

DĘTKA ROWEROWA 27,5X1,9-2,5 SAMOUSZCZELNIAJĄCA Z WENTYLEM SCHRADER 48 MM

34,99 zł

Darmowy odbiór w sklepie

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Umożliwia dalszą jazdę, podczas gdy klasyczna dętka byłaby przebita.

Dętka 27,5x1,90 do 27,5x2,50 samouszczelniająca z wentylem Schrader. Płyn wewnątrz dętki natychmiastowo uszczelnia przebicia.

Kod produktu: 8600594

Zalety produktu

  • Kompatybilność

    Opony 27,5" o przekroju od 1,90 do 2,50. Wentyl Schrader, ETRTO 47/64 - 584.

  • Wytrzymałość na przebicia

    Płyn wewnątrz dętki automatycznie uszczelnia niewielkie przebicia (<3 mm).

  • Utrzymywanie ciśnienia

    Optymalny skład zapewnia dobrą szczelność dętki.

Opis produktu

Jak wybrać dętkę

Zanotuj wszystkie informacje widoczne na boku opony (średnica i przekrój). Na przykład x 27,5x2,00 oznacza, że opona ma 27,5 cali średnicy i 2,00 cale szerokości.
Z boku opony znajdziesz również wymiary w mm w międzynarodowej jednostce ETRTO.
Na przykład 50-584 oznacza, że opona ma 50 mm szerokości na 584 mm średnicy wewnętrznej (czyli około 27x2,00).

Demontaż dętki

Zdemontować zużytą dętkę za pomocą łyżek do opon DECATHLON.

Weryfikacje przed założeniem nowej dętki

Sprawdzić stan opony, wymienić ją, jeśli zachodzi potrzeba.
Upewnić się, że nic nie jest wbite w oponę.
Sprawdzić stan taśmy na obręcz.
Nawet lekko pęknięta taśma na obręcz może spowodować przebicie.
Sprawdzić, czy obręcz nie posiada widocznych uszkodzeń, które mogłyby przebić dętkę.

Montaż dętki

Obejrzeć film przed rozpoczęciem.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Włożyć wentyl w otwór w obręczy, respektując typ wentyla przewidziany w danej obręczy.
Ułożyć dętkę w oponie, popchnąć dętkę, aby ułożyła się we wklęsłości obręczy.
Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas ostatecznego montażu opony.

Montaż opony

Rozpocząć montaż opony od przeciwnej strony w stosunku do wentyla.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Nigdy nie używać śrubokrętu do zamontowania opony, gdyż grozi to przebiciem dętki.

Pompowanie opony

Ostrożnie pompować oponę do ciśnienia zalecanego przez producenta (widocznego z boku opony, wyrażonego w PSI lub w barach, 1 bar = 14,51 PSI).
Regularnie sprawdzać dobre ułożenie opony podczas pompowania.

Porada profesjonalisty

Aby zapobiec przebiciu dętki przez przyszczypnięcie i uzyskać największą skuteczność opony, zalecamy regularne sprawdzanie i, jeśli to konieczne, uzupełnianie ciśnienia w oponie przed każdym wyjazdem.

Waga:

430 g.

Skład

Część główna 90% Kauczuk butylowy (IIR), 10% Mosiądz

Porady dotyczące przechowywania

Należy transportować dętki w opakowaniu chroniącym je przed przebiciem (pojemnik transportowy, oryginalne opakowanie...).

Ograniczenia

Nie naprawia przebić na boku opony.

Testy

Aby zapewnić optymalną jakość, sprawdzamy 100% naszych dętek poprzez napompowanie ich i pozostawienie pod ciśnieniem przez 8 godzin.

Opinie

Wgrywanie