DĘTKA ROWEROWA 29x1,9/2,5 SAMOUSZCZELNIAJĄCA Z WENTYLEM PRESTA 48 MM
Kod produktu: 968605
0,0 (714)39,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Rozmiar: Brak rozmiaru
Jak wybrać rozmiar?Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 968605
0,0 (714)39,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Umożliwia dalszą jazdę, podczas gdy klasyczna dętka byłaby przebita.
Dętka 29" samouszczelniająca, z wentylem Presta. Płyn wewnątrz dętki natychmiastowo uszczelnia przebicia (<3 mm).
Opony 29 calowe i wentyl Presta (mały wentyl). ETRTO 47/64 - 622.
Optymalny skład zapewnia dobrą szczelność dętki.
Płyn wewnątrz dętki automatycznie uszczelnia niewielkie przebicia (<3 mm).
Zanotuj wszystkie informacje widoczne na boku opony (średnica i przekrój). Na przykład x 29x1,90 oznacza, że opona ma 29 cali średnicy i 1,90 cala szerokości.
Z boku opony znajdziesz również wymiary w mm w międzynarodowej jednostce ETRTO.
Na przykład 50-622 oznacza, że opona ma 50 mm szerokości na 622 mm średnicy wewnętrznej (czyli około 29x1,90).
Zdemontować zużytą dętkę za pomocą łyżek do opon DECATHLON.
Sprawdzić stan opony, wymienić ją, jeśli zachodzi potrzeba.
Upewnić się, że nic nie jest wbite w oponę.
Sprawdzić stan taśmy na obręcz.
Nawet lekko pęknięta taśma na obręcz może spowodować przebicie.
Sprawdzić, czy obręcz nie posiada widocznych uszkodzeń, które mogłyby przebić dętkę.
Obejrzeć film przed rozpoczęciem.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Włożyć wentyl w otwór w obręczy, respektując typ wentyla przewidziany w danej obręczy.
Ułożyć dętkę w oponie, popchnąć dętkę, aby ułożyła się we wklęsłości obręczy.
Zwróć uwagę, aby nie przyszczypnąć dętki podczas ostatecznego montażu opony.
Rozpocząć montaż opony od przeciwnej strony w stosunku do wentyla.
Lekko napompować dętkę, aby uniknąć przyszczypnięcia.
Nigdy nie używać narzędzi do zamontowania opony, gdyż grozi to przebiciem dętki.
Ostrożnie pompować oponę do ciśnienia zalecanego przez producenta (widocznego z boku opony, wyrażonego w PSI lub w barach, 1 bar = 14,51 PSI).
Regularnie sprawdzać dobre ułożenie opony podczas pompowania.
Aby zapobiec przebiciu dętki przez przyszczypnięcie i uzyskać największą skuteczność opony, zalecamy regularne sprawdzanie i, jeśli to konieczne, uzupełnianie ciśnienia w oponie przed każdym wyjazdem.
430 g.
2
0.433 kg
Część główna: 10.0% Mosiądz, 90.0% Kauczuk butylowy (IIR)
Należy transportować dętki w opakowaniu chroniącym je przed przebiciem (pojemnik transportowy, oryginalne opakowanie...).
Nie naprawia przebić na boku opony.
Aby zapewnić optymalną jakość, sprawdzamy 100% naszych dętek poprzez napompowanie ich i pozostawienie pod ciśnieniem przez 8 godzin.