Ochrona przeciwsłoneczna
Ponieważ promieniowanie ultrafioletowe jest szkodliwe dla oczu, wszystkie nasze gogle to gogle 100% anty-UV. Gogle to najlepsza ochrona. Doskonale osłaniają oczy, uniemożliwiając przedostawanie się promieni UV - również tych, które odbijają się od śniegu.
Szkła S1 FOG i S3 SUN - Funkcja wymiennych szkieł
Gogle narciarskie z wymiennymi szkłami do jazdy przy każdej pogodzie.
S1 FOG to jasne szkła, które umożliwiają lepszą widoczność przy złej pogodzie, poprawiając dostrzeganie rzeźby terenu.
S3 SUN to ciemne szkła, które umożliwiają dobrą ochronę przed intensywnym światłem słonecznym. Aby przejść z opcji "ładna pogoda" na opcję "brzydka pogoda", wystarczy zdjąć magnetyczną szybę na ładną pogodę. Szkła nie są odporne na zarysowania.
Wydajny anty-fog
Wydajny anty-fog to podwójne szkła z powłoką po wewnętrznej stronie i wentylacja w oprawkach umożliwiająca obieg powietrza wewnątrz gogli.
Aby umożliwić dobrą wentylację wnętrza gogli, nie powinno się więc zasłaniać (na przykład kominem narciarskim) tych otworków. Aby szkła jak najdłużej zachowały swoje właściwości anty-fog, nie wolno przecierać ich od wewnętrznej strony, lecz delikatnie osuszyć.
Podwójne szkła
Gogle z podwójnymi szkłami pozwalają ograniczyć powstawanie pary. Zamknięte między szkłami powietrze stanowi izolację termiczną. Dzięki temu szok termiczny między wewnętrzną i zewnętrzną stroną gogli jest mniejszy, pozwalając spowolnić proces powstawania pary na wewnętrznym szkle gogli. Wewnętrzne szkło pokryte jest ponadto powłoką przeciwmgielną.
Cylindryczne szkła
Potrójne szkła cylindryczne. Środkowe szkło wykonane jest z wtryskiwanego, bardzo odpornego na uderzenia poliwęglanu, a wewnętrzne z octanu. Wymienne szkła wykonane są z miękkiego poliwęglanu.
Wydajne pole widzenia
Istnieje pionowe i poziome pole widzenia. Gogle G 500 mają WYDAJNE, szerokie pole widzenia, zapewniające dobrą widoczność po bokach.
Kompatybilność z kaskami narciarskimi
Wszystkie gogle narciarskie Wedze są kompatybilne z kaskami narciarskimi Wedze.
Kompatybilność z okularami korekcyjnymi
Gogle G 500 I w rozmiarze L umożliwiają jazdę w okularach korekcyjnych o maksymalnej szerokości 145 mm. Pianki boczne i kształt oprawek pozostawiają miejsce na zauszniki.
Pasek
Elastyczny pasek z poliamidu, poliestru i kauczuku o szerokości 40 mm. Podwójne pasmo antypoślizgowe z silikonu.
Etui sprasowane termicznie
Gogle, a w szczególności szkła, należy chronić przed zarysowaniem przed i po zakończeniu użytkowania. Sprasowane termicznie etui idealnie nadaje się do przechowywania gogli i do ich ochrony przed zgnieceniem w plecaku lub w kieszeni kurtki. Podczas jazdy na nartach możesz trzymać w nim wymienne szkła.
Kolorowe szkła flash
Kolorowa powłoka na zewnętrznej stronie szkła gogli narciarskich (tzw. flash) pozwala zmniejszyć procentową przepuszczalność światła do oka, co oznacza mniejsze oślepienie i większą przejrzystość widzenia przy jasnym świetle.
Uwaga! Szkła nie są odporne na zarysowania.
Zapobieganie osadzaniu się pary
Wilgoć sprzyja osadzaniu się pary. Nie zakładaj więc gogli na mokry kask ani na mokrą czapkę, aby nie dopuścić do nasiąknięcia pianek wilgocią. Kontakt gogli ze śniegiem również przyczynia się znacząco do powstawania pary. W nocy należy zatem starannie wysuszyć gogle, aby pozbyć się wszelkich śladów wilgoci przed kolejnym dniem jazdy.
2 rozmiary
Rozmiar gogli wybieramy w zależności od obwodu głowy. Poniżej 55 cm: rozmiar S. Powyżej 55 cm: rozmiar L.
Skład
Oprawka gogli narciarskich: 100.0% Termoplastyczny poliuretan
Taśma elastyczna: 33.0% Poliamid, 36.0% Kauczuk syntetyczny, 31.0% Poliester
Wyświetlacz: 70.0% Poliwęglan, 30.0% Celuloza
Pianka: 100.0% Poliuretan
Porady dotyczące przechowywania
Po zakończeniu użytkowania schować gogle do etui Wedze.
Testy
Wszystkie produkty marki Wedze testowane są w realnych warunkach użytkowania zgodnych z ich przeznaczeniem: przy padającym śniegu, w niskich temperaturach, w każdych okolicznościach, z którymi można się spotkać podczas jazdy na nartach. Zespoły projektowe dbają o to, by zastosowanie, z myślą o którym produkt został opracowany, w pełni odpowiadało kryteriom jego użytkowania w terenie.