titleist

Kij golfowy driver TSI2 Kurokage średni swing rozmiar 2

Kod produktu: 8654272

1999,00 zł 2799,00 zł - 800,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 2799,00 zł

199,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Rozmiar: 10Ä

Jak wybrać rozmiar?

Otrzymaj +1950 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Dla graczy, którym zależy na prędkości i wysokiej precyzji (niezależnie od miejsca na licu, którym została uderzona piłka).

    Tolerancja, moc i precyzja.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Dystans

      Nowe lico ATI 425 = większa odległość.

    • Tolerancja

      Driver TSi2 zapewnia tolerancję przy niedokładnych uderzeniach.

    • Moc

      Nowy kształt główki = większa moc uderzenia.

    • Regulowany

      Regulacja wysokości, nachylenia i wagi.

    Szczegóły

    rodzaj szaftu włókno grafitowe
    giętkość regular
    Kurokage 50 g

    loft 10°
    swingweight 460 cm3

    NOWE LICO ATI 425 Aerospace Titanium

    Lico w modelu ATI 425 ma wyjątkową moc. Wybija piłkę z większą prędkością, dzięki czemu wydłuża się tor lotu przy drajwie.
    Lico wykonane jest z tytanu, który charakteryzuje się wyższą trwałością, elastycznością i wytrzymałością.
    Dzięki tym właściwościom materiału powstało najszybsze lico marki Titleist.

    NOWY KSZTAŁT GŁÓWKI KIJA

    Udoskonalony kształt główki przekłada się na szybszy ruch główki i mocniejsze uderzenie.
    Aerodynamiczny kształt powoduje zmniejszenie oporu o 15%. W rezultacie wzrasta prędkość główki, a co za tym idzie - odległość.

    Technologia Hosel SureFit

    Przy produkcji hosela do drivera TSi2 zastosowano opatentowaną przez Titleist technologię Surefit. Surefit umożliwia 16 różnych ustawień wysokości, nachylenia i wagi (+/- 4 g). Precyzyjna regulacja pozwala uzyskać bardziej powtarzalny, zoptymalizowany tor lotu.

    TESTY PRZEPROWADZANE PRZEZ TITLEIST

    Każdy driver TSi produkowany jest z niezwykłą dbałością o precyzję według bardzo ścisłych reguł. Następnie poddawany jest licznym pomiarom. Ich celem jest sprawdzenie, czy osiągi kija nie przekraczają maksymalnych dozwolonych parametrów.