Do wymiany tylnego koła w rowerze E-ST 100.
Koło z silnikiem do roweru E-ST 100. Może być zamienione w tubeless po dodaniu osłony i wentyla.
Zalety produktu
-
Kompatybilność
Kompatybilne z E ST 100/500 i tubeless po dodaniu szczelnego wentyla.
-
Wydajność energetyczna
Silnik 42 Nm, 36 V, 250 W, 20 A.
-
Naprawa
Napraw swój sprzęt sportowy i podaruj mu nowe życie.
Opis produktu
Właściwości techniczne
Średnica ETRTO: 584x23C.
Materiał obręczy: aluminium 6063 / czarna.
Typ obręczy: łączona wkładką.
Dwukomorowa.
Średnica otworu na wentyl: 8,5 mm,
Silnik:
Moment: 42 Nm;
Natężenie: 20 A;
Moc: 350 W;
Napięcie: 36 V;
Złącze: 9 pinów;
Wersja: V3 (możliwa konieczność wymiany innych części).
Liczba szprych: 36.
Długość szprych: lewa i prawa=233 mm.
Materiał: inox / czarne.
Kształt: podwójnie cieniowane 2/1,7/2.
Montaż: zaplatane na 2 krzyże.
Kompatybilne hamulce: tarcza na 6 otworów.
OLD: 150x10mm
Utrzymanie w czystości
Regularnie sprawdzaj wycentrowanie kół i napięcie szprych.
Unikaj korzystania z myjki wysokociśnieniowej na łożyskach kół.
Porady dot. montażu koła
Przestrzegaj momentu siły dokręcenia tarczy, który wynosi 6 Nm, oraz 40 Nm dla kasety.
Pamiętaj o nałożeniu łagodnego kleju do gwintów na gwinty śrub tarczy.
Sprawdź, czy bolce złączki są równo włożone.
Potrzebna Ci pomoc?
Technicy serwisu w sklepie Decathlon są do Twojej dyspozycji, aby pomóc w wymianie części w rowerze. Nie wahaj się poprosić ich o pomoc!
Waga
4.4 kg
Skład
Część główna 80% Aluminium, 20% Stal
Porady dotyczące przechowywania
Przechowuj koło w suchym i ciepłym pomieszczeniu z dala od produktów mogących wywołać korozję i zasolonej atmosfery.
Ograniczenia
Sprawdź zgodność i montaż u serwisanta.