



Kołowrotek morski Daiwa Ninja LT 6000
279,99 zł
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
279,99 zł
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Do połowów morskich.
Kołowrotek LT najtańszy w swojej kategorii. Moc i lekkość. Relacja skuteczność/cena nie do pobicia.
Kod produktu: 8592277
Lekkość
Waga 370 g
Płynna rotacja
Liczba łożysk: 4
Siła hamowania
Maksymalna: 12 kg; Użytkowa: brak danych
Prędkość
Prędkość nawijania92 cm na obrót korbką; Przełożenie: 5,1:1
- Długość: 6000
- Prędkość nawijania: 92 cm- Waga: 370 g
- Moc hamulca: 12 kg
- Moc użytkowa: brak danych
- Przełożenie: 5,1 : 1
- Łożyska: 4+1
- Szpula: aluminium
- Korpus: poliwęglan
- Rotor: poliwęglan
- Kod: NJ18LT6000
- Kod szpula: Q465201
Plecionka:
0,20 mm / 350 m
0.24 mm / 210 m
Żyłka:
0,30 mm / 260 m
0,37 mm / 170 m
Maksymalna moc: wskazuje maksymalną siłę hamulca szpuli.
Moc użytkowa:
Najbliższa użytkowaniu, bierze pod uwagę deformację całego kołowrotka (rolki kabłąka, kabłąka...) i wskazuje dostępną moc hamulca do wyholowania ryby.
Film wyjaśniający: https://www.youtube.com/watch?v=zqDGK0UdZnM
Kołowrotek LT najtańszy w swojej kategorii. Moc i lekkość. Relacja skuteczność/cena nie do pobicia. Wewnętrzny mechanizm High-Tech z przekładnią Tough Digigear o przedłużonej żywotności o 150% w porównaniu z poprzednią generacją kołowrotków Ninja. "Air Rotor" zapewnia płynną i stabilną rotację.
LT: mniejsze gabaryty obudowy. Lekka obudowa z nowoczesnych kompozytów węglowych. Przewymiarowana przekładnia oraz wzmocniony hamulec. Weź go do ręki, a już go nie wypuścisz!
Hamulec A.T.D. z tarczami nasmarowanymi nowym specjalnym smarem, który optymalizuje wydajność hamulca. Stała siła hamowania. Eliminacja spotykanego zazwyczaj początkowo wyższego oporu. Ryzyko zniszczenia podczas walki jest zminimalizowane: hamulec pracuje bez przeskoków i startuje błyskawicznie z ustawioną siłą.
Wyważenie, solidność i czułość - oto cechy tego rotora. Rotor o łukowatym kształcie, 15 % lżejszy od zwykłych modeli, co redukuje wibracje, a niżej położony środek ciężkości zwiększa dodatkowo płynność obrotów.
System Cross Wrap to krzyżowe nawijanie żyłki i lepsze uwolnienie linki podczas wyrzutu. Eliminuje to ryzyko splątania się linki.
Nowy system blokady obrotów wstecznych włącza się przy działaniu 4 razy mniejszej siły niż w systemie klasycznym.
Wystarczą 2 g, aby aktywować system “Real Stopper”.
Wydajność energetyczna ok. 99%. Cicha rotacja. Wyjątkowo płynna praca.
Rolka prowadząca Twist Buster opracowana w celu zapewnienia optymalnego nawijania żyłki na szpulę.
System redukujący w 90 % ryzyko skręcania się żyłki podczas zwijania.
Powierzchnia nawijania ogranicza ryzyko splątania się żyłki. Design krawędzi szpuli ogranicza ocieranie się żyłki, zwiększając odległość rzutów.
Po każdym wypadzie na ryby, wypłukać i osuszyć kołowrotek
oraz poluzować hamulec.
Raz w roku naoliwić mechanizm.
Przed schowaniem kołowrotka należy się upewnić, że jest on suchy.
Po użyciu wypłukać w czystej wodzie.