• Najlepiej oceniany
1/5
domyos

Minitrampolina dla dzieci Domyos

Kod produktu: 8753805

0,0 (91)

249,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +200 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Trampolina opracowana przez naszych projektantów z myślą o wsparciu rozwoju psychomotorycznego dzieci i zwiększaniu ich samodzielności.

Odbicie dostosowane do możliwości ruchowych dziecka zapewnia mu większą przyjemność i większe bezpieczeństwo.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Ochrona przed uderzeniami

    Konstrukcja pokryta pianką o grubości 20 mm.

  • Kompaktowość

    Możliwy jest całkowity demontaż produktu.

Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos

Nauka dynamicznej równowagi

Przed 4 rokiem życia dziecko powinno nauczyć się kierować swoim ciałem w określonym kierunku, poruszając się do przodu metodą stawiania stóp jedna przy drugiej. W wieku 4 lat dziecko może chodzić, stawiając naprzemiennie stopy jedna za drugą na przyrządzie o szerokości równej co najmniej półtorej stopy.
W wieku 6 lat dziecko potrafi chodzić, stawiając stopy jedna za drugą metodą pięta/palce na przyrządzie o szerokości nie mniejszej niż szerokość jego stopy.

Rozwój psychomotoryczny

Rozwój psychomotoryczny dziecka opiera się na podstawach genetycznych, motorycznych i psychicznych.
Produkt może mieć wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka, jeśli działa w obszarze motorycznym.
Na ów obszar motoryczny składają się takie elementy jak schemat ciała, koordynacja dynamiczna, równowaga, koordynacja wzrokowo-ruchowa, precyzyjne umiejętności motoryczne oraz strukturyzacja czasu i przestrzeni.

Schemat ciała

Schemat ciała jest wyobrażeniem, jakie dziecko ma o swoim ciele. Umożliwia mu bardziej precyzyjną kontrolę ruchów, percepcję własnego ciała i w szerszym ujęciu - nabywanie samoświadomości. Jest on początkowo konstruowany z doznań i działań, a następnie pojawia się zdolność do obrazowania go i opowiadania o nim.
Im więcej działań podejmuje dziecko, tym bardziej doskonali swój schemat ciała, a w rezultacie jego działania stają się sprawniejsze.

Koordynacja wzrokowo-ruchowa

Koordynacja wzrokowo -ruchowa obejmuje działania, które umożliwiają celowanie całym ciałem lub jego częścią. W przypadku najmłodszych będzie to podążanie po trajektorii, następnie celowanie rękami i nogami najpierw w duże, później w coraz mniejsze przedmioty, aż po precyzyjną kontrolę nad dysocjacją palców: stukanie palcami, nawlekanie koralików, pisanie.

Strukturyzacja czasu i przestrzeni

Strukturyzacja czasu i przestrzeni obejmuje wszystko, co ma związek z orientacją dziecka w czasie (przed/po, aktywność rytmiczna, dzień/noc, pora roku, itd.) oraz w przestrzeni (przed/za, nad/pod, na prawo/na lewo, itd.).

Informacje dla użytkownika

Nie przechowywać bezpośrednio na ziemi lecz na macie ochronnej, aby nie zniszczyć podłogi i chronić dziecko przed ewentualnym zachlapaniem wodą.

Skład

Rama 100% Stal Materiał główny 100% Polipropylen Osłona zabezpieczająca 50% Poliester, 50% Polietylen Pianka 100% Polietylen

Ograniczenia

Maksymalna waga: 25 kg.

Porady dotyczące konserwacji

Wyprać przed pierwszym użyciem. Nie prać chemicznie.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja