domyos

Minitrampolina dla dzieci Domyos

5,0 (1)

199,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać za 30 dni

Otrzymaj +150 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy odbiór w sklepie

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Trampolina opracowana przez naszych projektantów z myślą o wsparciu rozwoju psychomotorycznego dzieci i zwiększaniu ich samodzielności.

Odbicie dostosowane do możliwości ruchowych dziecka zapewnia mu większą przyjemność i większe bezpieczeństwo.

Kod produktu:

8753805

  • Ochrona przed uderzeniami

    Konstrukcja pokryta pianką o grubości 20 mm.

  • Kompaktowość

    Możliwy jest całkowity demontaż produktu.

  • Ecodesign

    Zastosowane materiały zostały wybrane pod kątem zmniejszenia wpływu na środowisko.

Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos
Minitrampolina dla dzieci Domyos

Nauka dynamicznej równowagi

Przed 4 rokiem życia dziecko powinno nauczyć się kierować swoim ciałem w określonym kierunku, poruszając się do przodu metodą stawiania stóp jedna przy drugiej. W wieku 4 lat dziecko może chodzić, stawiając naprzemiennie stopy jedna za drugą na przyrządzie o szerokości równej co najmniej półtorej stopy.
W wieku 6 lat dziecko potrafi chodzić, stawiając stopy jedna za drugą metodą pięta/palce na przyrządzie o szerokości nie mniejszej niż szerokość jego stopy.

Rozwój psychomotoryczny

Rozwój psychomotoryczny dziecka opiera się na podstawach genetycznych, motorycznych i psychicznych.
Produkt może mieć wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka, jeśli działa w obszarze motorycznym.
Na ten obszar motoryczny składają się takie elementy jak schemat ciała, koordynacja dynamiczna, równowaga, koordynacja wzrokowo-ruchowa, precyzyjne umiejętności motoryczne oraz strukturyzacja czasu i przestrzeni.

Schemat ciała

Schemat ciała jest wyobrażeniem, jakie dziecko ma o swoim ciele. Umożliwia mu bardziej precyzyjną kontrolę ruchów, percepcję własnego ciała i - w szerszym ujęciu - nabywanie samoświadomości. Jest on początkowo konstruowany z doznań i działań, a następnie pojawia się zdolność do obrazowania go i opowiadania o nim.
Im więcej działań podejmuje dziecko, tym bardziej doskonali swój schemat ciała, a w rezultacie jego działania stają się sprawniejsze.

Koordynacja wzrokowo-ruchowa

Koordynacja wzrokowo-ruchowa obejmuje działania, które umożliwiają celowanie całym ciałem lub jego częścią. W przypadku najmłodszych będzie to podążanie po trajektorii, następnie celowanie rękami i nogami najpierw w duże, później w coraz mniejsze przedmioty, aż po precyzyjną kontrolę nad dysocjacją palców: stukanie palcami, nawlekanie koralików, pisanie.

Strukturyzacja czasu i przestrzeni

Strukturyzacja czasu i przestrzeni obejmuje wszystko, co ma związek z orientacją dziecka w czasie (przed/po, aktywność rytmiczna, dzień/noc, pora roku, itd.) oraz w przestrzeni (przed/za, nad/pod, na prawo/na lewo, itd.).

Informacje dla użytkownika

Nie przechowywać bezpośrednio na ziemi lecz na macie ochronnej, aby nie zniszczyć podłogi i chronić dziecko przed ewentualnym zachlapaniem wodą.

Skład

Rama 100% Stal Materiał główny 100% Polipropylen (PP) Zatyczka 50% Politereftalan etylenu (PET), 50% Polietylen wysokiej gęstości (HDPE) Pianka 100% Polietylen o niskiej gęstości (LDPE)

Ograniczenia

Maksymalna waga: 25 kg.

Porady dotyczące konserwacji

Wyprać przed pierwszym użyciem. Nie prać chemicznie.

Wgrywanie