



Minitrampolina dla dzieci Domyos
5,0 (1)199,99 zł
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty
199,99 zł
Kup teraz, zapłać za 30 dni
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Trampolina opracowana przez naszych projektantów z myślą o wsparciu rozwoju psychomotorycznego dzieci i zwiększaniu ich samodzielności.
Odbicie dostosowane do możliwości ruchowych dziecka zapewnia mu większą przyjemność i większe bezpieczeństwo.
Kod produktu:
8753805
Ochrona przed uderzeniami
Konstrukcja pokryta pianką o grubości 20 mm.
Kompaktowość
Możliwy jest całkowity demontaż produktu.
Ecodesign
Zastosowane materiały zostały wybrane pod kątem zmniejszenia wpływu na środowisko.
Przed 4 rokiem życia dziecko powinno nauczyć się kierować swoim ciałem w określonym kierunku, poruszając się do przodu metodą stawiania stóp jedna przy drugiej. W wieku 4 lat dziecko może chodzić, stawiając naprzemiennie stopy jedna za drugą na przyrządzie o szerokości równej co najmniej półtorej stopy.
W wieku 6 lat dziecko potrafi chodzić, stawiając stopy jedna za drugą metodą pięta/palce na przyrządzie o szerokości nie mniejszej niż szerokość jego stopy.
Rozwój psychomotoryczny dziecka opiera się na podstawach genetycznych, motorycznych i psychicznych.
Produkt może mieć wpływ na rozwój psychomotoryczny dziecka, jeśli działa w obszarze motorycznym.
Na ten obszar motoryczny składają się takie elementy jak schemat ciała, koordynacja dynamiczna, równowaga, koordynacja wzrokowo-ruchowa, precyzyjne umiejętności motoryczne oraz strukturyzacja czasu i przestrzeni.
Schemat ciała jest wyobrażeniem, jakie dziecko ma o swoim ciele. Umożliwia mu bardziej precyzyjną kontrolę ruchów, percepcję własnego ciała i - w szerszym ujęciu - nabywanie samoświadomości. Jest on początkowo konstruowany z doznań i działań, a następnie pojawia się zdolność do obrazowania go i opowiadania o nim.
Im więcej działań podejmuje dziecko, tym bardziej doskonali swój schemat ciała, a w rezultacie jego działania stają się sprawniejsze.
Koordynacja wzrokowo-ruchowa obejmuje działania, które umożliwiają celowanie całym ciałem lub jego częścią. W przypadku najmłodszych będzie to podążanie po trajektorii, następnie celowanie rękami i nogami najpierw w duże, później w coraz mniejsze przedmioty, aż po precyzyjną kontrolę nad dysocjacją palców: stukanie palcami, nawlekanie koralików, pisanie.
Strukturyzacja czasu i przestrzeni obejmuje wszystko, co ma związek z orientacją dziecka w czasie (przed/po, aktywność rytmiczna, dzień/noc, pora roku, itd.) oraz w przestrzeni (przed/za, nad/pod, na prawo/na lewo, itd.).
Nie przechowywać bezpośrednio na ziemi lecz na macie ochronnej, aby nie zniszczyć podłogi i chronić dziecko przed ewentualnym zachlapaniem wodą.
Rama 100% Stal Materiał główny 100% Polipropylen (PP) Zatyczka 50% Politereftalan etylenu (PET), 50% Polietylen wysokiej gęstości (HDPE) Pianka 100% Polietylen o niskiej gęstości (LDPE)
Maksymalna waga: 25 kg.
Wyprać przed pierwszym użyciem. Nie prać chemicznie.