To Dzięki Niezrównanemu Doświadczeniu Campagnolo I Niezwykłej Pomysłowości, Nabywanej I Udoskonalanej Przez Ponad 80 Lat Innowacji, Zaprojektowano Tylną Przerzutkę Ekar. Jednakże, Mimo Że Przerzutka Tylna Ekar Dziedziczy Rozwiązania Wynikające Z Badań I Stosowane W Naszych Grupach Od Czasów Super Record, Zupełnie Nowa Konstrukcja Została Stworzona Specjalnie Pod Kątem Żwiru. System 1X I 13 Przełożeń Gwarantuje Wydajność, A Zastosowanie 9-Zębnego Zębnika Umożliwia Zaoferowanie Pełnego Zakresu Przełożeń Przy Krótkich I Równomiernie Rozłożonych Zmianach Przełożeń Oraz Stałym Poziomie Kadencji. Technologia, Konstrukcja I Materiały Zostały Zbadane, Aby Spełnić Specyficzne Wymagania Entuzjastów Jazdy Terenowej I Szutrowej. Połączenie Szybkiej, Precyzyjnej I Niezawodnej Zmiany Przełożeń W Połączeniu Z Maksymalnym Bezpieczeństwem Łańcucha, Lekkością, Trwałością I Wytrzymałością Daje Mu Dostęp Do Świata Off-Roadu. Konstrukcja Przerzutki Tylnej Ze Średnim Koszykiem Jest Kompatybilna Z Różnymi Rozmiarami Zębatek We Wszystkich Trzech Opcjach Kaset, Od 9-36 Do 10-44, Co Jest Idealne Dla Wszystkich Wymagań Szutrowych. Trajektoria Równoległoboku 2D Została Specjalnie Zaprojektowana Dla Systemu Ekar 1X, Dzięki Czemu Przerzutka Tylna Wykonuje Precyzyjne Ruchy Mechaniczne, Aby W Pełni Wykorzystać Wszystkie 13 Kół Zębatych. Rolki O Zróżnicowanej Liczbie Zębów Gwarantują Doskonałą Pracę I Optymalną Konserwację Łańcucha, Zapewniając Bezpieczeństwo I Spokój Niezależnie Od Trasy, Którą Pokonujesz. Zaczep Holowniczy, Podłączony Na Stałe, Co Zapewnia Bardziej Niezawodne Trzymanie Łańcucha I Cichszą Pracę, Można Zablokować, Aby Ułatwić Demontaż Koła. Do Pojedynczej Przerzutki Tylnej Ekar Zaprojektowano Ponad 70 Części. Poliamid Wzmocniony Włóknem Węglowym Oraz Anodowane Stopy 7075 I 6082 Zostały Pomysłowo Zastosowane W Korpusie I Kole Pasowym Przerzutki Tylnej Ekar, Aby Uzyskać Najlepszą Wydajność Pod Względem Wytrzymałości, Trwałości I Lekkości, Zapewniając Długotrwałą Niezawodną Pracę I Gwarantując Doskonałą Odporność Na Wstrząsy. Piasek I Pył Z Tras Żwirowych. Ponadto Śruby Są Wykonane Ze Stali Nierdzewnej, Aby Wytrzymać Dłużej W Najcięższych Warunkach.