Podczas projektowania roweru madani Reatini wzięliśmy pod uwagę potrzeby bardziej wymagających użytkowników. Nasz jednoślad stworzyliśmy z myślą o treningach w zróżnicowanych warunkach. Reatini to rower, który wybraliśmy dla Ciebie. Doskonale wyselekcjonowane komponenty to przede wszystkim:
• 29 calowe koła
• Aluminiowa rama (ALU6061)
• UDING UD32-Coil to 29 calowy widelec, który posiada amortyzację olejowo sprężynową
• Korba przednia Prowheel z 34 zębami oraz tylna przerzutka Shimano Deore RD-M6100
• Continental opona niezwykle uniwersalna opona o szerokości 2,2
• Tylna kaseta ATA 12S i pełny zakres 11-50T
• Hamulce hydrauliczne tarczowe Shimano ALtus MT200
• Zastosowaliśmy również trwałe piasty Novatec
Linia rowerów Reatini to produkty dla bardziej zaawansowanych rowerzystów. Dzięki naszemu produktowi z większym zaangażowaniem przystąpisz to pokonywania własnych rezultatów. Pełna satysfakcja naszych klientów była głównym celem podczas projektowania tego modelu.
Wyselekcjonowane komponenty madani Reatini to zastrzyk pozytywnej energii, której potrzeba przed każdym wymagającym treningiem. Walorów wizualnych naszego flagowego modelu nie trzeba przedstawiać, wystarczy spojrzeć: bezszwowe spawy, drapieżny kształt ramy, piękna stylistyka.
Madani Reatini, dlaczego akurat nasz rower?
• Hamulce hydrauliczne tarczowe – to gwarancja bezpieczeństwa na trasie.
• Doskonały napęd to podstawa każdego treningu. Przedni mechanizm korbowy Reatini to 34 zęby.
• Continental to opony niezwykle uniwersalne
• Dopracowana rama, posiadająca bezszwowe spawy w górnej części
• Komplet piast Novatec to gwarancja bezawaryjnej jazdy
• Ergonomiczne siodełko firmy Fortune
• Linki prowadzone wewnątrz ramy poprawiają walory estetyczne roweru, jednocześnie
takie rozwiązanie zapobiega zbieraniu się błota i innych zanieczyszczeń na ramie.
Zakupiony rower od madani-sports to produkt kompletny:
Dostarczony do Państwa rower będzie po przeglądzie „0” i jest niemalże gotowy do użytkowania. Należy wykonać jedynie dwie czynności za pomocą dołączonych kluczy:
- Dokręcić pedały (L) lewy posiadający lewy gwint oraz (P) prawy posiadający prawy gwint
- Wyprostować oraz dokręcić z należytym oporem kierownicę.