Pedał Rowerowy Z „Antypoślizgową” Wkładką Po Obu Stronach Opatentowanego Materiału Sandblock®, Trwałą Obudową Osi I Klatką Z Polipropylenu, Specjalnie Zaprojektowany Do Stosowania W Rowerach Elektrycznych. Można Go Również Stosować W Rowerach Miejskich, Trekkingowych I Hybrydowych. Cechy: „Lekki” System Łożysk Kulkowych Zapewnia Znaczną Oszczędność Masy I Wysokości. Każdy Z Pedałów Jest Wyposażony Po Obu Stronach W Zintegrowane Zatwierdzone Reflektory I Zamknięty System Łożysk. Typ Pedału „Pedał 3-Częściowy”, Który Składa Się Z: Odlewu Aluminiowa Obudowa Osi, Błyszcząca, Polerowana Kulkowo Lub Czarna (Elektrobarwiona Na Czarno) Klatka Pedału Wykonana Jest Z Czarnego Polipropylenu, Bardzo Duża „Antypoślizgowa” Wkładka W Klatce Wykonana Jest Z Szarego Tpe (Elastomeru Termoplastycznego). Łożysko Kulkowe Regulowany I Lekki System Łożysk Kulkowych, Zgodny Z Zasadą „Kulka I Stożek”, Po Obu Stronach Z 13 Łożyskami Kulkowymi 3/32" Po Obu Stronach Oś Stal Borowa, Hartowana Poprzez Obróbkę Cieplną Do 75Hra (+/-3) Z Gwintem 9/16"- 20 Tpi Odblaski Zintegrowane W Klatce Pedałów Zatwierdzone Zgodnie Z Bs, Jis, Tpp Oraz Niemieckimi Normy Stvzo Wymiary 111* X 90 X 27 Mm (*Długość X Szerokość X Wysokość) *Długość = Maksymalna Długość Zamontowanego Pedału (Część Wystająca Poza Zestaw Pedałów) Waga 516 G/Zestaw Normy Pedał Jest Zgodny Z Normami Iso. Iso 4210-8: „Kolarstwo – Wymagania Bezpieczeństwa Dla Rowerów – Metody Badań Pedałów I Zestawów Pedałów” Sandblock Sandblock® To Oficjalny Znak Towarowy Zarejestrowany Przez Marwi, Obejmujący Opatentowaną Kompozycję Materiałów, Która Tworzy Odporną Na Zużycie, Doskonałą Antypoślizgową Wkładkę Pedały. Gwarantowane Jest Działanie Antypoślizgowe Materiału, Nawet Gdy Jest On Mokry Lub Posmarowany Olejem Lub Smarem. Tej Antypoślizgowej Wkładki Nie Można Oddzielić Od Pedału Dzięki Specjalnej, Wodoodpornej Technologii. Pedały Union Sandblock® Mają Wyjątkowo Dużą Wkładkę Antypoślizgową (Aby Zapewnić Bardziej Bezpośredni Kontakt Z Butem Rowerzysty) I Zostały Specjalnie Zaprojektowane Do Stosowania W Rowerach Elektrycznych. Zaletami Tej Wysokiej Jakości Wkładki Antypoślizgowej Sandblock® Są: Bardzo Dobre Działanie Antypoślizgowe, Znacznie Lepsze Niż W Przypadku Zwykłej Wkładki Tpr (Guma). Znacząco Większa Odporność Na Zużycie W Porównaniu Do Zwykłej Wkładki Tpr (Guma). Funkcja Poślizgu Wkładki Pozostaje Optymalna, Nawet Gdy Powierzchnia Materiału Jest Mokra Lub Posmarowana Olejem Lub Smarem. Powierzchnie Antypoślizgowe Sandblock® Są Bardzo Odporne Na Zużycie, Wodoodporne I Trwale Połączone Z Solidną Klatką Polipropylenową. Pedału Dzięki Nowej Opatentowanej Technologii. W Porównaniu Z Używanymi Samoprzylepnymi Wersjami Pedałów Z Papierem Ściernym, To Mocne Połączenie Jest Wodoodporne I Nie Można Go Oddzielić Ani Usunąć Z Pedału. Dane Techniczne I Wyniki Testów: Różne Testy Laboratoryjne Dowodzą, Że Sandblock® Nie Może Zostać Oddzielony Ani Usunięty Z Klatki Pedału, Nawet Przy Użyciu Narzędzi. Funkcja Antypoślizgowa Sandblock® Ma Znacznie Lepsze Działanie Niż Standardowy Materiał Antypoślizgowy Papieru Ściernego Test Wytrzymałości Antypoślizgowej Pokazuje, Że Przy Obciążeniu 30 Kg I 10 000 Cyklach Materiał Ściera Się Zaledwie O 0,25 Mm Przy Użyciu Standardowego Papieru Ściernego Wykazuje Oznaki Zużycia Już Po 20 Cyklach. Sandblock® Tego Nie Robi. Wkład Standardowego Papieru Ściernego Można Bardzo Łatwo Oddzielić Od Polipropylenowej Klatki Pedału. Nie Dzieje Się Tak W Przypadku Sandblock®. Dzięki Zastosowaniu Materiału Sandblock® Zamiast Tpr Lub Standardowego Papieru Ściernego, Te Pedały Union Zapewniają Rowerzystom Jeszcze Wyższy Poziom Bezpieczeństwa W Każdych Warunkach Pogodowych.