schwalbe

Zawór Do Zastosowania Bezdętkowego 100 Mm (2 Sztuki)

204,50 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar:

00-559

Otrzymaj +205 pkt za zakup tego produktu 

Sprzedawane i wysłane przez Sport & Go PL

Niedostępny w sklepach stacjonarnych

Bezpieczne zakupy

z Programem Ochrony Kupujących

Zobacz, jak zwrócić ten produkt

Nowe Zawory Schwalbe Tubeless: Odpowiednie Długości Zaworów I Szczegóły Techniczne – Szersza Podstawa Zaworu, Krótszy Kształt Stożkowy.

Kup razem z

Podobne produkty

Nowe Zawory Schwalbe Do Zastosowania Bezdętkowego: Odpowiednie Długości Zaworów I Szczegóły Techniczne – Szersza Podstawa Zaworu, Krótszy Stożkowy Kształt, Gniazdo Sześciokątne, Większy Pierścień Typu O-Ring – Upraszczają Montaż Bezdętkowy. Nowe Trio Zaworów Oferuje Odpowiednią Długość Dla Wszystkich Popularnych Wysokości Obręczy. „Tam, Gdzie Wcześniej Wymagany Był Przedłużacz Zaworu, Istniało Również Ryzyko Utraty Powietrza Podczas Przedłużania Zaworu. Jest To Wykluczone W Przypadku Nowych Zaworów, Które Są Wykonane Z Jednego Elementu, Wyjaśnia Johannes Binner Z Marketingu Schwalbe. Inne Nowe Szczegóły Również Upraszczają Mocowanie Tubeless Dla Rowerzystów Mtb, Rowerzystów I Rowerzystów Turystycznych. Na Przykład Twórcy Produktów Schwalbe Zwiększyli Średnicę Wewnętrzną U Podstawy Zaworu Z 2,4 Do 4 Milimetrów, Dzięki Czemu Przepływa Teraz Mleko I Powietrze. Znacznie Lepszy Przepływ Przez Zawór Ryzyko Zablokowania Zaworu Z Powodu Cząstek Kryształów W Mleku Lateksowym Jest Zminimalizowane. Inne Zalety To Sześciokątny Kształt I Skrócenie Kształtu Stożkowego: Podstawa Zaworu Może Być Pewniej Osadzona W Mleku. Obręczy Za Pomocą Klucza Imbusowego, Bez Zbytniego Obracania Podstawy Zaworu. Przy Krótszej Stożkowej Podstawie Zaworu, Podstawa Zaworu Może Zagłębić Się W Otwór Zaworu, Co Oznacza, Że ​​Wysokość Podstawy Zaworu Jest I Pozostaje Minimalna W Obręczy Jest Więcej Miejsca Na Druty I Montaż Staje Się Łatwiejszy. Zapewnia To Również Nowy, Duży O-Ring. Pozwala To Na Optymalne Dopasowanie Zaworu Do Różnych Kształtów Felgi, Jednocześnie Zapobiegając Uszkodzeniu Felgi Przez Nakrętkę Zaworu. Wymagany Wcześniej Pierścień Dystansowy Nie Jest Już Potrzebny. „Do Tej Pory Niektórzy Rowerzyści I Sprzedawcy Rowerów Wykazali Pewną Niechęć Do Technologii Tubeless. Dzięki Naszym Nowym Zaworom Tubeless Obsługa I Montaż Opon Tubeless Ponownie Stały Się Znacznie Łatwiejsze” – Podsumowuje Johannes Binner. Przekonuje Nie Tylko Technologia, Ale Także Design: Wysokiej Jakości, Wyrafinowana Konstrukcja Zaworu Idealnie Pasuje Do Stylowego, Sportowego Roweru.

undefined

undefined

Stan produktu

Nowy