Pasek układu napędowego -- stała przekładnia. Układ hamulcowy Wytrzymała podkładka filcowa. Przycisk hamulca do zatrzymania awaryjnego. System koła zamachowego o masie 24 kg (wyważony CNC). Wbudowany bezprzewodowy odbiornik impulsów -- w tym pasek na klatkę piersiową.
Dane techniczne
Pasek układu napędowego - przekładnia stała
Trwałe pokrycie filcowe układu hamulcowego. Przycisk hamulca do zatrzymania awaryjnego
Układ koła zamachowego 24 kg (wyważony CNC)
Maks. Waga użytkownika 140 Kg
Konsola z wyświetlaczem LCD dystans, czas, kalorie, puls, prędkość, obroty
Pozycja siedząca Bikolorowe siodło z regulacją w pionie i poziomie - mikrometryczna
Pionowa i pozioma regulacja kierownicy - mikrometryczna
Wysokość kierownicy \* min 90 cm, max 103,5 cm
Wysokość siodełka \* min 76,5 cm, max 93,5 cm
Przesunięcie pozycji kierownicy \* +/- 10 cm
Położenie siodełka przednie i tylne \* min 65 cm, max 74 cm
Ręczna regulacja oporu - mikrometryczna
Wbudowany bezprzewodowy odbiornik tętna - w tym pasek na klatkę piersiową
Ruchome koła tak
Gumowe nóżki do regulacji tak
Korba pedału 3 sztuki
System szybkiego mocowania bloków pedałów SPD
Współczynnik Q łącznie: 19,5 cm. - Lewy: 9,1 cm \| Prawa: 10,3 cm
Rama wykonana ze stali o wysokiej wytrzymałości
Malowanie trwałą powłoką proszkową
Waga 57 kg
Powierzchnia montażowa 1250 CE-ROHS-EN957
Wymiary:
Przód i amp; Pozycja tylnego siodełka \> od punktu mocowania siodełka do minimalnej pozycji kierownicy
Wysokość kierownicy \> od góry kierownicy do podstawy wspornika roweru (na górze)
Wysokość siodełka \> od punktu mocowania siodełka (suwak) do podstawy stojaka rowerowego (na górze)
Suwak pozycji kierownicy \> Δ minimalna i maksymalna pozycja suwaka.