viking

Rower elektryczny miejski dla dorosłych VIKING INSYNC INURBAN 1.0 COMFORT

0,0 (1)

2899,00 zł

289,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Rozmiar:

Sprzedawane i wysłane przez

Niedostępny w sklepach stacjonarnych

Bezpieczne zakupy

z Programem Ochrony Kupujących

Zobacz, jak zwrócić ten produkt

Porozmawiaj z nami

Rower elektryczny miejski dla dorosłych VIKING INSYNC INURBAN 1.0 COMFORT

Kup razem z

Podobne produkty

Niska waga e-roweru, większy zasięg!

To co wyróżnia ten rower elektryczny na tle innych podobnych e-rowerów miejskich to przede wszystkim jego niska waga. Wynosi zaledwie 19 kg! Dzięki tej różnicy i bezoporowemu poruszaniu się, ze wspomaganiem spokojnie przejdziesz 75 km.

7-rzędowy napęd z 5-biegowym wspomaganiem

Ten e-rower wyposażono w 7-rzędową kasetę z przerzutką Shimano Acera. Natomiast napęd elektryczny posiada 5 trybów jazdy, które zapewnią Ci wsparcie o różnym stopniu intensywności.

InSync - marka z Wielkiej Brytanii ##

InSync to marka pochodząca z Wielkiej Brytanii, której historia zaczyna się w Manchesterze. Zajmuje się projektowaniem i produkcją wysokiej klasy rowerów oraz rowerów elektrycznych, starając się przy tym zachowywać przystępne ceny dla całych rodzin. Wszystko z uwagi na wiarę w to, że jazda na rowerze jest siłą napędową dobra.

Sterowanie e-bike’a przez aplikację. ##

E-bike jest kontrolowany z poziomu dedykowanej aplikacji — InSync App. W aplikacji możesz sterować pięcioma poziomami wspomagania i oświetleniem, a także korzystać z map offline. Apka przygotowuje dane statystyczne takie jak ilość spalonych kalorii czy średnią prędkość jazdy.
Ciekawym elementem InSync App jest także pokazywanie przez niego zasięgu, który aktualizuje się wraz ze zmianą poziomu wspomagania. Dzięki temu zawsze wiesz, na jak długą podróż możesz sobie pozwolić. W aplikacji działa także płynna nawigacja, a w niej dostępny jest polski nawigator.

Mocowanie SP Connect ##

E-rower InSync InUrban 1.0 Comfort wyposażono w adapter SP Connect, który umieszczono na mostku. Dzięki niemu można stabilnie założyć uchwyt trzymający telefon. Dzięki temu zawsze możesz mieć kontrolę nad parametrami swojego roweru elektrycznego, bez martwienia się o bezpieczeństwo telefonu podczas jazdy.  

Koła i ogumienie

InSync InUrban 1.0 Comfort został zaopatrzony w 28” koła, których grubość została odpowiednio dobrana do reszty osprzętu. Są to iście szosowe koła, które przy niewielkiej wadze, umożliwiają osiąganie wysokich prędkości. Continental Contact 42-622 są oponami przeznaczonymi na utwardzone drogi, które poza niskimi oporami toczenia, gwarantują także wysokie bezpieczeństwo, w tym również na zakrętach oraz podczas deszczu.  

Profil typu Semislick, a jednocześnie wkładka antyprzebiciu typu SafetySystem to gwarant zabezpieczenia opon przed nieszczęśliwymi wypadkami podczas podróży. Co więcej, ten e-rower spisze się świetnie, nawet gdy zabraknie baterii podczas jazdy lub po prostu zdecydujemy się wyłączyć silnik.

Idealnie dobrana bateria InSync 9,6 Ah ##

Bateria litowo-jonowa o pojemności 9,6Ah (345,6Wh), zintegrowana elegancko w ramie, to kolejny atut tego e-roweru. Wyróżnia się sposobem integracji oraz tym, że dolna rura ramy pozostaje okrągła.

Silnik Bafang G010 ##

InSync InUrban 1.0 Comfort został wyposażony w silnik Bafang G010, którego maksymalny moment obrotowy wynosi 32 Nm. Dzięki silnikowi w tylnej piaście, tradycyjny napęd rowerowy działa bez przeszkód, a opory toczenia są jeszcze mniejsze! To także wpływa na przedłużenie zasięgu, pomimo pozornie niewielkiej baterii, a także umożliwia stosunkowo lekką i przyjemną jazdę na tym rowerze elektrycznym, nawet bez włączonego silnika!

  • Silnik Bafang G010, tylny, 250 W, 36 V, 32 Nm
  • Maksymalna prędkość [km/h] 25
  • Ilość trybów 5
  • Moc znamionowa [W] 250
  • Wyświetlacz Insync Android/ iOS App
  • Bateria InSync 9,6 Ah / 345,6 Wh, ładowarka w zestawie
  • Waga [kg] 19
  • Chwyty Velo Ergo EVA D3
  • Kierownica Zoom Aluminium MTB-AL 640 mm
  • Kraj pochodzenia producenta Wielka Brytania
  • Maksymalne obciążenie [kg] 120
  • Mostek Zoom TDS-299 105, regulowany
  • Oświetlenie przód: Sate Lite C7 60 Lux; tył: Sate Lite M1
  • Rok modelowy 2024
  • Siodełko Vader VD-849E
  • Sztyca siodła Zoom Aluminium
  • Wyposażenie błotniki, bagażnik, stopka, oświetlenie, dzwonek, adapter SP Connect
  • Koła rozmiar [cal] 28
  • Opony CONTINENTAL Contact 42-622
  • Piasta przednia KT-MD7F
  • Piasta tylna silnik
  • Korba ProWheel Solid-42 z.
  • Hamulce mechaniczne tarczowe Clarks Clout
  • Manetka Shimano Tourney 7-biegowa
  • Przerzutka Shimano Tourney 7-biegowa
  • Kaseta / wolnobieg Sunrace / MFM300 13-34
  • Napęd 1x7
  • Pedały Wellgo
  • Tarcza hamulca przód - 180 mm; tył - 160 mm
  • Rama materiał aluminium
  • Widelec model InSync, sztywny, aluminiowy
  • Rodzaj ramy Rama aluminiowa
  • Rodzaj oświetlenia Z oświetleniem
  • Maksymalny moment obrotowy silnika 30 Nm
  • Rodzaj pedałów Pedały klasyczne
  • Amortyzacja Bez amortyzatora
  • Wspomaganie elektryczne Ze wspomaganiem elektrycznym
  • Rodzaj hamulców Hamulce tarczowe mechaniczne
  • Rozmiar koła 28"
  • Pojemność baterii (V <=> Ah) 36 V 9,8 Ah
  • Sposób wsiadania Niska rama
  • Typ widelca sztywny widelec
  • Stopka Z podpórką
  • Błotnik Z błotnikiem
  • Zasięg działania (w km) Do 100 km
  • Pojemność baterii (w Wh) Od 300 do 399 Wh
  • Waga (w kg) 19 kg
  • Stan produktu Nowy
  • Liczba przełożeń 7 przełożeń
  • Wyjmowana bateria Niewyjmowany akumulator
  • Umiejscowienie silnika Tył

Rodzaj ramy

Rama aluminiowa

Rodzaj oświetlenia

Z oświetleniem

Maksymalny moment obrotowy silnika

30 Nm

Rodzaj pedałów

Pedały klasyczne

Amortyzacja

Bez amortyzatora

Wspomaganie elektryczne

Ze wspomaganiem elektrycznym

Rodzaj hamulców

Hamulce tarczowe mechaniczne

Rozmiar koła

28"

Pojemność baterii (V <=> Ah)

36 V 9,8 Ah

Sposób wsiadania

Niska rama

Typ widelca

sztywny widelec

Stopka

Z podpórką

Błotnik

Z błotnikiem

Zasięg działania (w km)

Do 100 km

Pojemność baterii (w Wh)

Od 300 do 399 Wh

Waga (w kg)

19 kg

Stan produktu

Nowy

Liczba przełożeń

7 przełożeń

Wyjmowana bateria

Niewyjmowany akumulator

Umiejscowienie silnika

Tył