inovik

Nartorolki dla dorosłych Inovik Classic 500

Kod produktu: 8501568

0,0 (7)

599,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +550 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Chcesz cieszyć się wrażeniami płynącymi z jazdy na nartach biegowych poza sezonem? Nasz zespół opracował nartorolki, aby pozwolić Ci trenować przez cały rok.

    Most z aluminium, wiązania Rotefella. Lekkie i wydajne nartorolki. Alternatywa dla nart biegowych latem.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Jakość ślizgu

      Koła: średnia prędkość, 76x39 mm, twardość 70A. Tylne koło z antyrewersem.

    • Stabilność

      Most aluminiowy 700 mm.

    • Dostosowanie do budowy anatomicznej

      Osoba dorosła o wadze poniżej 95 kg. Rozmiar buta do 46.

    • Regulowany

      Most nawiercony z 2 pozycjami pozwalającymi dopasować wiązanie do rozmiaru buta

    • Lekkość

      Waga (para nartorolek do stylu klasycznego z wiązaniami) = 2,3 kg.

    • Solidność

      Most aluminiowy. Uszczelnione łożyska.

    Nartorolki dla dorosłych Inovik Classic 500
    Nartorolki dla dorosłych Inovik Classic 500
    Nartorolki dla dorosłych Inovik Classic 500

    Kompatybilność nartorolek z butami do narciarstwa biegowego

    Nartorolki sprzedawane z wiązaniami Rottefella. Kompatybilne z butami do narciarstwa biegowego w systemach: NNN (Rottefella), PROLINK (Salomon i Atomic) i TURNAMIC (Fischer i Rossignol).Uwaga! Nasze nartorolki nie są kompatybilne z butami w systemie SNS.

    Konserwacja nartorolek

    Aby zapobiec asymetrycznemu zużyciu, zalecamy regularnie zamieniać prawą nartorolkę na lewą i odwrotnie.
    Zadbaj o bezpieczeństwo: pamiętaj o sprawdzaniu i wymianie zużytych kół.

    Czy nartorolki posiadają system hamowania?

    Nie, nasze nartorolki nie są wyposażone w system hamowania.
    Trzeba więc opanować różne techniki hamowania, takie jak hamowanie pługiem czy poślizgiem.

    Podobnie jak w przypadku nart biegowych, zanim rozpoczniesz jazdę, musisz opanować jej podstawy techniczne. Radzimy zacząć od jazdy na płaskim terenie pozbawionym ruchu ulicznego: na pustym parkingu lub mało uczęszczanej ścieżce rowerowej (nauka jazdy, slalomu i hamowania).

    Wyposażenie

    Jazda na nartorolkach jest potencjalnie ryzykowną aktywnością, szczególnie przy braku umiejętności technicznych i odpowiedniego wyposażenia.
    Aby uniknąć urazów i wypadków, podczas jazdy na nartorolkach należy używać ochraniaczy. Zalecamy noszenie kasku i rękawiczek pozwalających chronić głowę i dłonie w razie upadku na asfaltowej nawierzchni.
    Wybierz kolorowy strój lub fluorescencyjną kamizelkę, aby być dobrze widocznym dla innych użytkowników dróg.

    Dopasowanie wiązań do rozmiaru buta

    Nasze nartorolki wyposażone są w aluminiowy, nawiercony most z 3 pozycjami pozwalającymi dopasować wiązania do rozmiaru buta.
    Pozycja 1 = ustawiona fabrycznie - zalecana dla rozmiarów buta poniżej 44.
    Pozycja 2 = przesunięta do przodu - zalecana dla rozmiarów buta 44 i większych.

    W celu przeprowadzenia tej operacji radzimy umówić wizytę w serwisie.

    Wymiana kół

    W sprzedaży internetowej proponujemy koła do nartorolek.
    Koła: średnia prędkość, 76 x 39 mm, twardość w skali shore'a: 70.
    Tylne koło z antyrewersem
    kod 8664916.
    Przednie koło
    kod 8664914.

    Kompatybilne wyłącznie z nartorolkami do stylu klasycznego INOVIK (8501568).

    Radzimy zgłosić się do serwisu w sklepie Decathlon w celu dokonania montażu.
    https://support.decathlon.pl/

    Skład

    Część główna 100% Polioksymetylen Łożysko 100% Stal nierdzewna

    Porady dotyczące przechowywania

    Przechowywać w suchym pomieszczeniu, najlepiej w pokrowcu.

    Ograniczenia

    Maksymalna waga użytkownika 95 kg. Zalecamy używanie ochraniaczy.

    Testy

    Wszystkie nasze produkty są testowane w terenie, w rzeczywistych warunkach użytkowania, przez panel profesjonalnych testerów: instruktorów, trenerów oraz osób regularnie uprawiających narciarstwo biegowe. Nasze nartorolki są również poddawane testom laboratoryjnym: testowi zmęczeniowemu mostu (100.000 cykli), testowi obciążenia statycznego, testowi na ścieranie kół.