inovik

Narty biegowe do stylu klasycznego dla dorosłych Inovik 900 Skin Camber Medium

Kod produktu: 8557137

0,0 (10)

1599,00 zł 1699,00 zł - 100,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 1699,00 zł

159,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Rozmiar: 188 cm

Otrzymaj +1599 pkt za zakup tego produktu 

Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon

Darmowy zwrot

    Szukasz wyczynowych nart biegowych z fokami? Stworzyliśmy je z myślą o Tobie! Są wydajne i wymagające. Nie wybaczają technicznych niedociągnięć.

    Spiekany ślizg i rdzeń o strukturze plastra miodu Nomex®: bardzo wydajne i lekkie narty do stylu klasycznego z fokami, zapewniające świetny poślizg.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    Przyczepność

    Foki w 100% moherowe: optymalny poślizg i krótka strefa odbicia.

    Jakość ślizgu

    Spiekany ślizg z polietylenu + nanocząsteczki karbonowe: najlepszy poślizg.

    Lekkość

    1500 g para nart w rozmiarze 195 cm z wiązaniami.

    Moc

    Rdzeń o strukturze plastra miodu Nomex® i cienkie ścianki boczne ze sklejki.

    Stabilność

    Taliowanie 44 - 44 - 44. Długość zwiększająca stabilność przy szybkiej jeździe.

    Kompatybilność

    Wiązania Rottefella Xcelerator pro 2.0 w systemie NNN.

    Narty biegowe do stylu klasycznego 900: nasze najlepsze narty z fokami!

    Intensywnie uprawiasz narciarstwo biegowe i świetnie opanowałeś techniczne kroki?
    Bieganie na nartach oznacza dla Ciebie aktywność cardio i satysfakcję z wysiłku, ale nie jesteś zwolennikiem smarów odbiciowych?

    Wybierz narty 900 z fokami: nasz najbardziej wydajny model do stylu klasycznego. Ciesz się prostą konserwacją dzięki w 100% moherowym fokom zapewniającym znakomity poślizg.
    Idealna relacja lekkość / sztywność / camber.

    Odpowiedni camber: spersonalizowane narty!

    Narty biegowe posiadają camber, którego rola polega na oddawaniu siły użytej przez narciarza i na odpieraniu przygniecenia jego ciężarem. W stylu klasycznym do uzyskania przyczepności koniecznie jest przygniecenie narty, aby strefa odbicia weszła w kontakt ze śniegiem. Z kolei aby nastąpił poślizg, strefa odbicia nie może dotykać śniegu.
    Należy więc dobrać camber stosownie do swojej wagi i poziomu zaawansowania, aby uzyskać dobrą relację przyczepność/poślizg.

    Wybór rozmiaru

    Rozmiar nart biegowych wybieramy stosownie do poziomu zaawansowania i wagi użytkownika.

    Narty z fokami 900:

    CAMBER MEDIUM
    - 55 - 65 kg = 188 cm
    - 60 - 75 kg = 195 cm
    - 65 - 80 kg = 202 cm

    CAMBER HARD
    - 75 - 90 kg = 195 cm
    - 80 - 95 kg = 202 cm
    - 90 - 110 kg = 207 cm

    Jeśli sytuujesz się na granicy dwóch rozmiarów:
    - Jeśli zależy Ci na większym komforcie, wybierz krótsze narty, które będą bardziej zwrotne;
    - Jeśli zależy Ci na bardziej sportowej jeździe, wybierz dłuższe narty.

    Foki: prosty system przyczepności

    Przyczepność nart biegowych odpowiada strefie usytuowanej pośrodku ślizgu.
    Zapobiega ześlizgiwaniu się do tyłu podczas podbiegania / podchodzenia pod górę, zapewniając jednocześnie płynny poślizg w płaskim terenie i podczas zjazdu.
    Istnieją 3 systemy przyczepności: łuska, smar odbiciowy i foki.

    Narty 900 wyposażone są w foki w 100% moherowe.
    Foki pozwalają uzyskać taką samą przyczepność, jak w przypadku nart z łuską, ale ich zaletą jest brak konieczności smarowania oraz cicha jazda.

    Wiązania XCELERATOR PRO 2.0: techniczne i ewolucyjne!

    Wszystkie nasze narty sprzedawane są z wiązaniami Rottefella kompatybilnymi z systemami NNN, Prolink i Turnamic.

    Narty 900 z fokami wyposażone są w lekkie wiązania Rottefella XCELERATOR PRO 2.0, które zapewniają idealne ustawienie stopy oraz optymalny transfer siły.

    Są ewolucyjne: system Move umożliwia przesuwanie wiązań bez wypinania butów.Pozwalają uzyskać moc i prędkość.

    Wymiana fok

    Twoje foki są zużyte? Wymień je!
    Skontaktuj się z serwisem, aby złożyć zamówienie i zlecić wymianę fok.

    Narty w rozmiarze 188 / 195 / 202 / 207 cm => kod produktu (para fok) = 4229191

    Ślizg spiekany: najlepszy poślizg

    Ślizg to część narty pozostająca w kontakcie ze śniegiem, wykonana z polietylenu (PEhd). Może być tłoczony lub spiekany.

    Ślizg nart 900 wykonany jest ze spiekanego polietylenu PEhd, produkowanego na bazie plastiku w proszku o wysokiej masie cząsteczkowej, podgrzanego, skompresowanego i pociętego na płytki.
    Proces ten pozwala uzyskać większą gęstość ślizgu, a zatem lepszy poślizg i większą wytrzymałość.

    Smarowanie: sekret trwałości!

    Przy zakupie nart zalecamy dobre przygotowanie ślizgu, aby uzyskać optymalny poślizg. Zlecane jest wielokrotne smarowanie, które umożliwia odpowiednie odżywienie ślizgu.

    Aby zachować wydajność nart, pamiętaj o ich regularnym smarowaniu!

    Jeśli chcesz dowiedzieć się, jak smarować narty, obejrzyj nasze filmy instruktażowe na kanale Youtube Inovik lub umów się w serwisie Decathlon.

    Słownictwo: budowa nart

    Nasze narty mają konstrukcję warstwową (sandwich): różne materiały nałożone są na siebie na całej szerokości narty.
    Aby uzyskać produkt końcowy, materiały te łączone są ze sobą za pomocą prasy.

    RDZEŃ = serce narty: drewniany (pełny lub z kanalikami powietrza) albo kompozytowy (struktura plastra miodu lub Nomex®).
    ŚLIZG = część będąca w kontakcie ze śniegiem. Wykonany z polietylenu (PEhd) wysokiej gęstości; spiekany lub tłoczony.
    TALIOWANIE = szerokość narty w dziobie, w talii i w piętce.

    Gwarancja

    2

    Waga

    1.45 kg

    Skład

    Część główna: 20.0% Celuloza, 15.0% Polioksymetylen, 20.0% Polietylen, 40.0% Włókno szklane, 5.0% Stal nierdzewna

    Porady dotyczące przechowywania

    Po sezonie należy nasmarować narty i przechowywać je w pomieszczeniu, najlepiej w pokrowcu.

    Ograniczenia

    Kompatybilne z butami w systemach NNN, Prolink i Turnamic.

    Testy

    Wszystkie nasze produkty są testowane w terenie, w rzeczywistych warunkach użytkowania, przez panel profesjonalnych testerów: instruktorów, trenerów oraz osób regularnie uprawiających narciarstwo biegowe. Nasze narty poddawane są również testom laboratoryjnym: sprawdzamy wytrzymałość, sztywność boczną, poślizg, camber.