Narty freeride/freestyle dla dzieci Atomic PUNX z wiązaniami
Rozmiar:
Jak wybrać rozmiar?Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Darmowy odbiór w sklepie
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Przeznaczone dla młodych narciarzy, którzy lubią jeździć przy obrzeżach tras lub w snowparku.
Punx JR III są niezwykle zwrotne. Pozwalają pewnie atakować kickersy, a wykonywanie pierwszych śladów staje się dziecinnie proste.
Kod produktu: 8602317
Podwójny dziób do jazdy w snowparku, poza trasą, a nawet na trasie.
BEND-X TECHNOLOGY, giętki flex pod butem dla łatwiejszego odkształcania się nart
Dobra nośność na miękkim śniegu dzięki 85 mm pod butem i rockerom.
Szerokość nart zwiększa komfort podczas zmiany śniegu!
Camber pod butem dla dobrej przyczepności na twardym śniegu.
33% FREESTYLE
33% FREERIDE
33% TRASA
AMT (ALL MOUNTAIN) ROCKER: 10% rocker na dziobie / 85% camber pod butem / 5% rocker na pięcie.
Przykładowy rozmiar (cm): 140
Taliowanie (mm): 122-85-112
Promień (m): 10,7
Wiązania L7 Atomic. DIN 2 do 7,5.
Kompatybilne z butami od 229 do 336 mm.
Wzmocnione pokrycieBardzo wytrzymała konstrukcja CAP i gruba krawędź.
Nasmarowane i naostrzone narty - są gotowe do jazdy. Krawędzie naostrzone pod 89°
Po położeniu nart na podłożu, punkty kontaktu nart ze śniegiem znajdują się blisko dziobu i piętki, a środkowa część nart (pod wiązaniami) lekko się unosi (to camber). Im dłuższy i wyższy camber, tym narty są bardziej przyczepne i zwrotne. Niższy camber oznacza tolerancję błędów i łatwe do prowadzenia narty.
W nartach określanych jako «rocker», dziób (czasem też piętka) unosi się bardziej niż na nartach typu camber. To powoduje przeniesienie punktów kontaktu do środka nart. Skraca się przez to powierzchnia nart dotykająca śniegu: możesz korzystać z większej zwrotności i nośności na miękkim śniegu. Podczas jazdy ześlizgiem na twardym śniegu długość krawędzi zwiększa przyczepność. Dłuższy rocker zwiększa zwrotność nart.
Do schnięcia rozłącz narty. Jeśli chodzi o przechowywanie po zakończonym sezonie zostaw warstwę smaru na ślizgu, aby ochronić go przed kurzem, a krawędzie przed wilgocią.