1/11
wedze

Narty zjazdowe męskie Wedze Cross 150+ z wiązaniami

Kod produktu: 8808082

899,00 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar: 150 cm

Jak wybrać rozmiar?

Otrzymaj +850 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Ułatwiają nabywanie umiejętności narciarskich: od jazdy pługiem aż po jazdę ześlizgiem po trasie.

Narty, które pomogą Ci przeżyć pierwsze udane doświadczenie narciarskie.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Manewrowość

    Jeden rozmiar (150 cm): aby ułatwić wykonywanie skrętów i pozwolić narciarzowi poczuć się pewnie.

  • Przyczepność

    Promień skrętu pozwalający zachować kontakt ze śniegiem na całej krawędzi.

  • Oddawanie energii

    Tolerancyjne: ułatwione przekazywanie nacisku, łatwiejsza nauka.

  • Stabilność

    Szersze pod butem: pozostają stabilne na trasie i na każdym rodzaju śniegu.

  • Precyzja

    Pozwalają utrzymać nacisk przy jeździe ześlizgiem.

Narty zjazdowe męskie Wedze Cross 150+ z wiązaniami

Doświadczenie

PURE EXPERIENCE - "I feel good"

Narty zjazdowe CROSS 150+ marki Wedze zostały opracowane z myślą o maksymalnym komforcie i minimalnym wysiłku podczas nauki jazdy na nartach.
Dzięki tym łatwym w prowadzeniu nartom przejście od skrętów pługiem do skrętów równoległych (świadczące o rosnących umiejętnościach początkującego narciarza) będzie przebiegać łagodnie, a każdy narciarz będzie mógł robić postępy w swoim tempie.

Taliowanie

110/79/100 w rozmiarze 150 cm.

Taliowanie to wyrażona w milimetrach szerokość nart w dziobie, w talii i w piętce.
Im szerszy dziób, tym łatwiej narty wchodzą w skręty.
Im węższa talia, tym szybsze przechodzenie z krawędzi na krawędź. Im szersza talia, tym większy komfort i stabilność nart przy zmianie śniegu.

Promień skrętu: 16 m.
Im mniejszy promień skrętu, tym krótsze skręty wykonują narty.
Im większy promień skrętu, tym skręty te będą dłuższe.

Konstrukcja

Rocker z przodu i z tyłu. Struktura CAP, rdzeń PU: narty bardzo lekkie pod butem, a dzięki temu jeszcze bardziej zwrotne. Ślizg o wysokiej masie cząsteczkowej.

Wiązania

Wiązania marki Tyrolia, model SRM 10 GW, czarno-czerwone.
Kompatybilne z Grip Walk.
DIN 3,5 - 10.

Solidność

Strukturyzowany topsheet (zewnętrzny laminat narty) o większej trwałości.

Przygotowanie

Nasmarowane i naostrzone narty: gotowe do jazdy. Krawędzie naostrzone pod kątem 89°.

Co to jest camber?

Punkty kontaktu ze śniegiem leżącej na płasko narty znajdują się w pobliżu dziobu i piętki, podczas gdy jej środkowa część (pod wiązaniami) lekko się unosi: to jest camber. Im dłuższy i wyższy camber, tym większą przyczepnością i zrywnością charakteryzują się narty. Im niższy camber, tym większa tolerancja dla błędów i łatwość prowadzenia nart.

Co to jest rocker?

Zastosowanie rockera sprawia, że uniesienie dziobu (a czasami i piętki) zaczyna się wcześniej niż w "klasycznej" narcie. Powoduje to przesunięcie punktów kontaktu w stronę środka nart. Powierzchnia narty pozostająca w kontakcie ze śniegiem jest krótsza, zwiększając zwrotność i nośność na miękkim śniegu. Ustawienie nart pod kątem względem podłoża pozwala korzystać z długości krawędzi zwiększającej przyczepność na twardym śniegu. Im dłuższy rocker, tym bardziej zwrotne są narty.

Nasze porady dotyczące postępowania z nartami po dniu spędzonym na stoku

Po dniu spędzonym na stoku zrób, co trzeba, aby narty służyły Ci jak najdłużej: * Przetrzyj krawędzie ściereczką, aby zapobiec powstawaniu rdzy. * Użyj rzepów do spinania nart, aby ślizgi nie ocierały o siebie. * Przechowuj narty w suchym, niewystawionym na działanie promieni słonecznych miejscu.

Skład

Deska surfingowa 45% Poliuretan, 20% Poliamid, 20% Włókno szklane, 10% Stal, 5% Polietylen

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać w suchym, ciemnym miejscu. Po zakończonym sezonie: nasmaruj narty, ale nie cyklinuj ich aż do rozpoczęcia kolejnego sezonu.

Testy

Narty Wedze poddawane są w terenie testom praktycznym mającym na celu zapewnienie ich zgodności z potrzebami użytkownika opisanymi przez szefa produktu w specyfikacji danego modelu. Nasze narty opracowywane są w naszym centrum projektowania u stóp Mont Blanc, we francuskim departamencie Górnej Sabaudii. Dedykowany zespół inżynierów i techników dopracowuje produkt zgodnie z jego specyfikacją techniczną.