Opona do roweru dziecięcego 16X1,60 / ETRTO 40-305
Kod produktu: 8404155
0,0 (185)39,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +40 pkt za zakup tego produktu
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Opona przeznaczona do rowerów z kołami 16", aby zapewnić najlepszy kompromis na rowerowe przejażdżki.
Design tej opony zapewnia najlepszy kompromis na rowerowe wycieczki. Struktura klocków zapewnia optymalną trakcję w zróżnicowanym terenie.
Struktura klocków zapewnia optymalną trakcję w zróżnicowanym terenie.
Osnowa 22 TPI zapewnia dużą wytrzymałość.
Struktura klocków wywołuje słabe opory toczenia.
465 g. Ze sztywną stopką.
Do dętek i kół 16".
Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta, a więc wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Sprawdź, czy strzałka na boku opony zwrócona jest w kierunku jazdy.
Aby założyć oponę ułóż jedną ze stopek (sztywna część, która nadaje oponie kształt) na obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki).
Następnie umieść na obręczy drugą stopkę, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
2
0.28 kg
Część główna: 20.0% Stal, 20.0% Poliamid, 30.0% Guma lateksowa, 30.0% Suchy kauczuk styrenowo-butadienowy
Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji.
Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja