Opona przeznaczona do rowerów uniwersalnych z kołami 20", aby zapewnić kompromis do jazdy po asfalcie i drogach gruntowych.
Design tej opony zapewnia najlepszy kompromis na rowerowe wycieczki. Struktura klocków bieżnika jest dostosowana do jazdy po asfalcie i drogach gruntowych.
Zalety produktu
-
Przyczepność
Struktura dostosowana do suchych nawierzchni dobrej jakości.
-
Wytrzymałość na przebicia
Osnowa 22 TPI zapewnia komfort i solidność.
-
Wydajność energetyczna
Słabe opory toczenia dzięki mikro-klockom w centralnej części bieżnika.
-
Waga
580 g. Ze sztywną stopką.
-
Kompatybilność
Do dętek i kół 20".
Opis produktu
Jak zmierzyć zużycie opony?
Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
Opona jest zużyta, a więc wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.
Jak należy zdejmować oponę?
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Jak należy zakładać oponę?
Sprawdź, czy strzałka na boku opony zwrócona jest w kierunku jazdy.
Aby założyć oponę ułóż jedną ze stopek (sztywna część, która nadaje oponie kształt) na obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki).
Następnie umieść na obręczy drugą stopkę, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Jak należy pompować oponę?
Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Porada profesjonalisty
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Waga
0.4 kg
Skład
Membrana 50% Guma z monomeru etylenowo-propylenowo-dienowego, 50% Guma lateksowa
Porady dotyczące przechowywania
Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Ograniczenia
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
Testy
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji.
Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Zatwierdzony przez
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.
Instrukcja
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja