Media 0
Media 1
Media 2

Opona rowerowa CITY 9 26x1,75 PROTECT+ E-BIKE ready / ETRTO 44-559

69,99 zł

Rozmiar: Uniwersalny

Darmowy odbiór w sklepie

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Ta opona przeznaczona jest do regularnej i intensywnej jazdy miejskiej i rowerem elektrycznym. Odpowiednia do jazdy MTB lub rowerem trekkingowym po asfalcie.

Ochrona przed przebiciami 5 mm. Odpowiednia do rowerów elektrycznych, najbardziej wymagających dla opon.

Kod produktu: 8389116

Podobne produkty

Zalety produktu

Przyczepność

Rowkowany bieżnik zapewnia doskonałą przyczepność na mokrej nawierzchni.

Wytrzymałość na przebicia

Technologia Protect +, 5 mm wzmocnienia z elastomeru o dużej gęstości.

Wydajność energetyczna

Bieżnik semi slick zapewnia dobrą wydajność.

Waga

1035 g.Ze sztywną stopką.

Widoczność

Odblaskowe pasy boczne zapewniają bezpieczeństwo i widzialność.

Opis produktu

Jak zmierzyć zużycie opony?

Aby ocenić stan zużycia opon roweru miejskiego i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika.
Oznaki zużycia:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

Jak należy zdejmować oponę?

Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

Jak należy zakładać oponę?

Aby zamontować oponę, najpierw należy ułożyć jedną krawędź opony na obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

Jak należy pompować oponę?

Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony.Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

Porada profesjonalisty

Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

Skład i konserwacja

Skład

Membrana 50% Guma etylenowo-propylenowa dienowa (EPDM), 50% Kauczuk naturalny (NR)

Porady dotyczące przechowywania

Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.

Ograniczenia

Przestrzegaj zalecanego ciśnienia pompowania opisanego na oponie

Testy

W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji.
Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".

Zatwierdzony przez

Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja

Opinie

Wgrywanie