btwin

Opona rowerowa gravelowa Btwin Gravel 700X32 ze sztywną stopką / ETRTO 32-622

Kod produktu: 8539782

0,0 (340)

69,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar: 700

Jak wybrać rozmiar?

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Bardzo wytrzymała opona gravelowa na treningi na asfalcie i drogach gruntowych. Szerokość 32 mm dla większego komfortu.

    Najlepszy kompromis pomiędzy przyczepnością na szutrze, komfortem, dzięki przekrojowi 32 mm, a wydajnością na odcinkach asfaltowych. Zapewnia również doskonałą trwałość.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      Do dętek od 700x25 do 700x32 i kół 700 (28").

    • Przyczepność

      Zapewnia doskonałą przyczepność na drogach szutrowych (jazda Gravel) i asfalcie.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Specyficzny rysunek tej opony pozwala ograniczyć przebicia na szutrze.

    • Waga

      530 g. Ze sztywną stopką.

    Jak zmierzyć zużycie opony?

    Aby ocenić stan zużycia opon szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
    - strzępiący się bieżnik,
    - mikro-pęknięcia,
    - bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
    - widoczna osnowa.
    W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

    Jak należy zdejmować oponę?

    Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

    Jak należy zakładać oponę?

    Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
    Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
    Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

    Jak należy pompować oponę?

    Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w karcie produktu.
    Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

    Porada profesjonalisty

    Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
    Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
    I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

    Skład

    Część główna 30% , 30% Guma lateksowa, 20% Stal, 20% Poliamid

    Ograniczenia

    Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.

    Testy

    W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".

    Zatwierdzony przez

    Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.