vittoria

Opona rowerowa gravelowa Vittoria Terreno Dry 700X38 TNT Tubeless Ready z miękką stopką

Kod produktu: 8777505

0,0 (35)

169,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Rozmiar: 40-622

Jak wybrać rozmiar?

Otrzymaj +150 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Ta gravelowa opona Vittoria Terreno Dry 700x38 Tubeless TNT w kolorze antracytowym z miękkimi stopkami jest idealna zarówno do użytku szosowego jak i do gravelu, na suchej nawierzchni.

    Wyjątkowa konstrukcja o rysunku rybich łusek umożliwia szybką jazdę, zachowując dobrą przyczepność na łukach, dzięki bocznym klockom bieżnika. Możliwy montaż z dętką lub bezdętkowy.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Wydajność energetyczna

      Wyjątkowa konstrukcja o rysunku rybich łusek umożliwia szybką jazdę.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Warstwa ochronna z nylonu pod bieżnikiem i na bokach.

    • Przyczepność

      Bardzo dobra przyczepność w zakrętach i podczas hamowania.

    • Waga

      490 g

    • Komfort roweru

      Opona Tubeless Ready zapewnia komfort, szczególnie na szutrach.

    Opona rowerowa gravelowa Vittoria Terreno Dry 700X38 TNT Tubeless Ready z miękką stopką
    Opona rowerowa gravelowa Vittoria Terreno Dry 700X38 TNT Tubeless Ready z miękką stopką
    Opona rowerowa gravelowa Vittoria Terreno Dry 700X38 TNT Tubeless Ready z miękką stopką
    Opona rowerowa gravelowa Vittoria Terreno Dry 700X38 TNT Tubeless Ready z miękką stopką

    Opis

    Opona Terreno Dry uzupełnia lukę pomiędzy oponami na suchy i mieszany teren. Kluczem jest unikalna rzeźba bieżnika o nachylonym rysunku "rybiej łuski", który umożliwia niezwykle szybkie toczenie centralnej taśmy bieżnika, oferując jednocześnie trakcję, gdy opona jest obciążona w zakrętach i podczas hamowania.
    Z technologią TNT (Tube - NoTube), opona posiada dodatkową warstwę na bokach i nadaje się do używania z dętką lub bez.

    Tubeless TNT, ekstremalna ochrona przed przebiciami!

    Opony Vittoria Gravel posiadają antyprzebiciową warstwę umieszczoną na osnowie, pod bieżnikiem. Jest ona wykonana z nylonu, wytrzymałego, ale lekkiego materiału. Wersje Tubeless TNT posiadają dwie warstwy nylonu umieszczone na bokach. Chronią one boki opony przed przecięciami i przebiciami powodowanymi przez kamienie i kolce. Taka budowa TNT zapewnia dużą trwałość i wytrzymałość opony i umożliwia jazdę z dętką lub bez.

    Grafen

    Opony gravelowe marki Vittoria wykorzystują unikalny materiał grafenowy. Ten, znajdujący się w centralnej części bieżnika, minimalizuje opory toczenia i przebicia, przedłużając jednocześnie żywotność opony. W strefie barku wykorzystuje się 2 różne materiały grafenowe. Materiał podstawowy zapewnia stabilną podstawę dla obciążeń w zakrętach, oferując jednocześnie ochronę przed przebiciami. Materiał powierzchniowy oferuje najwyższe poczucie bezpieczeństwa w zakrętach, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni.

    Jak zmierzyć zużycie opony?

    Aby ocenić stan zużycia opon szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
    - strzępiący się bieżnik,
    - mikro-pęknięcia,
    - bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
    - widoczna osnowa.
    W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.

    Jak należy zdejmować oponę?

    Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

    Jak zamontować oponę tubeless ready?

    Oto film, który krok po kroku tłumaczy montaż opony Tubeless Ready bez dętki:
    https://youtu.be/x80_Is3LjdU
    Sprzęt konieczny do montażu Tubeless Ready:
    - Wentyl tubeless;
    - Taśma na obręcz tubeless;
    - Płyn uszczelniający;
    - Obręcz kompatybilna z tubeless ready;
    - Pompka podłogowa lub kompresor.

    Jak należy pompować oponę?

    Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w karcie produktu.
    Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

    Porada profesjonalisty

    Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody.
    Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
    I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

    Porady dotyczące przechowywania

    Miękka stopka zapewnia giętkość i łatwość składania opony, bez uszkodzenia jej. Do przechowywania wybrać miejsce nienarażone na duże skoki temperatur.

    Ograniczenia

    Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.