Opona rowerowa miejska Btwin City 5 Protect 650X35A / ETRTO 35-590 obręcz 590 mm
Kod produktu: 8487118
0,0 (112)69,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +70 pkt za zakup tego produktu
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Opona przeznaczona do okazjonalnej jazdy rowerem miejskim. Odpowiednia także do roweru trekkingowego na asfalcie.
Oferujemy dwa modele opon miejskich w rozmiarze 650: 650A, dla obręczy o średnicy 590 mm, 650B, dla obręczy o średnicy 584 mm. Przed zakupem dobrze sprawdź tę informację.
2 referencje: 650A, obręcze Ø 590 mm, 650B, obręcze Ø 584 mm. Do sprawdzenia.
Rowkowany bieżnik zapewnia dobrą przyczepność na szosie.
Osnowa 22 TPI zapewnia dużą wytrzymałość.
Bieżnik semi slick zapewnia dobrą wydajność.
684 g. ze sztywną stopką.
Oferujemy dwa modele opon miejskich w rozmiarze 650:
650A, dla obręczy o średnicy 590 mm,
650B, dla obręczy o średnicy 584 mm.
Przed zakupem dobrze sprawdź tę informację.
Te opony nie są przeznaczone do montażu na tradycyjnych obręczach 26" do MTB o średnicy 559 mm.
Aby ocenić stan zużycia opon miejskich i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika.
Oznaki zużycia:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków opona jest zużyta i należy ją wymienić.
Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać. Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.
Aby ponownie zamontować oponę, połóż jedną stronę opony na dnie obręczy.
Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl.
Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.
Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony.
Ponadto, przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.
Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
2
0.684 kg
Membrana: 15.0% Stal, 35.0% Guma z monomeru etylenowo-propylenowo-dienowego, 15.0% Poliamid, 35.0% Guma lateksowa
Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.
Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.
W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji.
Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez naszych Klientów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".
Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.