btwin

Opona rowerowa MTB MUD 5 26"x2,00 ze sztywną stopką / ETRTO 50-559

Kod produktu: 8551977

0,0 (172)

89,99 zł

Paypo logo

Kup teraz, zapłać później

Otrzymaj +50 pkt za zakup tego produktu 

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

    Opona przeznaczona do okazjonalnej jazdy MTB w błotnistym terenie.

    Opona przeznaczona na błotnisty i gliniasty teren, z wysokimi, oddalonymi od siebie klockami ułatwiającymi samoczyszczenie.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Kompatybilność

      Do dętek i kół 26".

    • Przyczepność

      Szerokie i masywne klocki, idealne na błotnisty teren.

    • Wytrzymałość na przebicia

      Osnowa 22 TPI zapewnia komfort i solidność.

    • Wydajność energetyczna

      Oddalone od siebie klocki zapewniają doskonałe samoczyszczenie.

    Jak zmierzyć zużycie opony?

    Aby ocenić stan zużycia opon, i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Ponieważ to on jest w kontakcie z nawierzchnią, jego stan ma determinujący wpływ na skuteczność opony.
    Opona jest zużyta i wymaga wymiany, kiedy klocki znajdujące się na bieżniku są starte tak bardzo, że sięgają zaledwie do poziomu klocków bocznych.

    Jak należy zdejmować oponę?

    Aby zdemontować oponę, należy wypuścić powietrze z dętki, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
    Następnie można zdjąć oponę z obręczy za pomocą łyżki do opon.

    Jak należy zakładać oponę?

    Aby zamontować oponę, najpierw należy ułożyć jedną krawędź opony na obręczy. Następnie należy napompować dętkę do 30%, przed umieszczeniem jej w obręczy (wcześniejsze lekkie napompowanie ogranicza ryzyko przyszczypnięcia dętki). Następnie umieścić na obręczy drugą krawędź opony, zaczynając od przeciwnej strony niż wentyl. Przed kompletnym napompowaniem opony sprawdzić, czy dętka nie jest zablokowana pomiędzy oponą a obręczą.

    Jak należy pompować oponę?

    Uważnie pompuj oponę. Zalecane ciśnienie wskazane jest na boku opony, oraz w opisie opony na stronie www.
    Przed każdą jazdą upewnij się, że opona jest napompowana do odpowiedniego ciśnienia.

    Porada profesjonalisty

    Podczas pompowania opony, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność. I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.

    Skład

    Część główna 60% Guma lateksowa, 20% Stal, 20% Poliamid

    Porady dotyczące przechowywania

    Ta opona wyposażona jest w sztywne stopki, odradzane jest więc składanie jej, gdyż grozi to uszkodzeniem. Zalecamy przechowywanie z zachowaniem jej oryginalnego kształtu.

    Ograniczenia

    Przestrzegać zaleceń dot. pompowania widocznych na oponie.

    Testy

    W firmie B'twin projektujemy opony jutra: nasi inżynierowie z działu badań i rozwoju nadają im końcową formę w naszej międzynarodowej siedzibie w Lille we Francji. Następnie są one testowane w naszych laboratoriach i zatwierdzane podczas użytkowania przez nasz zespół profesjonalistów, aby zapewnić im niezawodną jakość. Powołujemy się na te kompetencje umieszczając na oponach z gamy Btwin napis "DESIGNED IN FRANCE".

    Zatwierdzony przez

    Certyfikowane laboratorium Wheel Energy, uznawane przez największe światowe marki, robi pomiary różnych kryteriów: przyczepności, amortyzacji, wytrzymałości na ścieranie, trwałości, wydajności.

    Instrukcja

    Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja