Rower elektryczny miejski Elops 900 E niska rama
Kod produktu: 8832046
0,0 (1083)5999,00 zł
599,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8832046
0,0 (1083)5999,00 zł
599,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Ten w pełni wyposażony, miejski rower elektryczny jest wygodny i łatwy w użytkowaniu podczas codziennej jazdy po mieście.
Ten rower ze wspomaganiem elektrycznym zapewni komfort, dzięki obecności amortyzowanego widelca i prostej pozycji pleców, typowej dla rowerów holenderskich. Jego zasięg umożliwia przejechanie 60-90 km
Czas działania na baterii
Akumulator litowo-jonowy 36 V, który po naładowaniu do 100% starczy na 90 km.
Moc
Silnik w piaście tylnego koła z momentem obrotowym 35 Nm, który ułatwia podjazdy
Dostosowanie do budowy anatomicznej
Szerokie siodło i kierownica "holenderska" z regulacją wysokości (proste plecy).
Łatwe użytkowanie
Obniżona rama, jednorzędowy mechanizm korbowy, 7 biegów.
Bezpieczeństwo roweru
Oświetlenie LEDowe zintegrowane w ramie z przodu i na błotniku z tyłu.
Siła hamowania
Hamulce tarczowe mechaniczne, do skuteczniejszego hamowania w każdych warunkach.
Kompatybilność
Kompatybilny z koszykiem i wyłącznie z dziecięcym fotelikiem na bagażnik.
Silnik w tylnym kole brushless 36 V, 250 W maks. (Waga: 2,95 kg). Wyposażony w nowy sterownik 2024, zwiększający zasięg i wspomaganie silnika.
Rozwija moment obrotowy maksymalnie 35 Nm. Ta wartość pozwala łatwo ocenić łatwość z jaką rower pokonuje niektóre trudności (na przykład podjazd pod górę).
Silnik jest również sprzężony z czujnikiem kadencji co pozwala zapewnić wspomaganie elektryczne w oparciu o ruch pedałowania.
Ekran kontrolny LCD znajduje się z lewej strony kierownicy, aby ułatwić wybranie jednego z trzech trybów wspomagania nie puszczając kierownicy:
Tryb Off - Wyłączony (silnik nie działa).
Tryb 1: silnik zwiększa moc pedałowania o +100%
Tryb 2: silnik zwiększa moc pedałowania o +220%
Tryb 3: silnik zwiększa moc pedałowania o +330%
Tryb "Walk" (Tryb 1+ nacisnąć przez 5 s na przycisk "+"): zapewnia pomoc w prowadzeniu roweru idąc obok niego.
Pozostały zasięg w procentach.
chwilowa prędkość,
całkowity dystans (ODO),
dzienny dystans (TRIP: zerowanie po naciśnięciu przez kilka sekund przycisku "-",
dystans, jaki można przejechać na akumulatorze na wybranym trybie (TRIP TO GO).
Możesz również sterować włączaniem świateł, które aktywuje podświetlenie ekranu.
Port USB zintegrowany pod ekranem, aby podtrzymywać naładowanie smartfonu lub zewnętrznego akumulatora.
Ogniwa litowo-jonowe LG/Samsung, niezwykle niezawodne, 36 V 11,6 Ah, pojemność 417 Wh.
Wyjmowany, aby ułatwić ładowanie (na przykład w pracy...), akumulator jest blokowany na klucz, aby ograniczyć ryzyko kradzieży (dwa klucze dołączone do roweru).
Ważne: akumulator musi być zamknięty podczas korzystania z roweru, aby przytrzymać go na miejscu i zapobiec przypadkowemu rozłączeniu kabli.
Waga: 2,64 kg.
Akumulator o pojemności 417 Wh umożliwia przejechanie dystansu co najmniej 60 km (tryb 3 - POWER) i maksymalnie do 90 km (tryb 1 - ECO).
Ten rower przeszedł test R200, który jest testem normowanym, opracowanym przez producenta silników BOSCH i który pozwala zmierzyć zasięg roweru (przy wspomaganiu 200%), aby umożliwić porównanie rowerów elektrycznych między nimi.
Wynik testu R200 dla tego roweru to 49,3 km.
NB: Zasięg roweru może ulegać zmianom w zależności od obciążenia.
Rama z aluminium 6061 zapewniającego lekkość i dynamikę.
Dostępna w wersji obniżonej, aby ułatwić wsiadanie, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, oraz w wersji z wysoką ramą.
Waga ramy:
Między 4,3 kg a 4,4 kg w zależności od rozmiaru i kształtu ramy.
Kolor: granatowy z matowym wykończeniem.
Amortyzowany widelec pochłania niedoskonałości nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy (model SUNTOUR NEX z aluminium ze skokiem 63 mm).
Mechaniczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu do zawsze skutecznego hamowania, niezależnie od warunków pogodowych.
Klamki hamulcowe z aluminium.
Części zamienne: okładziny hamulcowe półmetaliczne, model Tektro Auriga (ref: 8325111).
Kierownica typu holenderskiego i klasyczny mostek z aluminium (przekrój 25,4 mm / 1 1/8"), regulowany na wysokość, aby zapewnić bardziej wyprostowaną i wygodniejszą pozycję.
Chwyty posiadają zaczepy do mocowania lampek CL500 (ref. 8584259) co zapewnia lepszą widzialność z boku podczas jazdy.
Sztyca siodła aluminiowa (przekrój 28,6 mm).
Szerokie siodło z pianką dostosowaną do miejsc ucisku pośladków na siodle. Możliwość optymalnego dostosowania pozycji siodła, dzięki regulacji jarzma.
Obejma podsiodłowa (przekrój 34,9 mm) przykręcana na śrubę, aby zapobiec kradzieży sztycy/siodła.
Oświetlenie ledowe AXA z przodu i z tyłu, zasilane z akumulatora, wymagające włączenia ekranu kontrolnego.
Przednie oświetlenie zintegrowane w ramie, oraz tylne zintegrowane w tylnym błotniku, aby zapobiec zniszczeniu.
Natężenie światła 20 Lx.
Pozwalają być widocznym ze 150 m z tyłu i widzieć na odległość 30 m z przodu.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.
Mechanizm korbowy jednorzędowy 42 zęby, korby z aluminium 170 mm, przerzutka 7-rzędowa z manetką obrotową. Wolnobieg 7-rzędowy Shimano TZ500-7 14x28, łańcuch KMC Z7 RB antykorozyjny 114 ogniw.
Przebieg dla 1 obrotu korb: od 3,21 m do 6,42 m.
Miejskie pedały żywiczne dla większego komfortu pedałowania i lżejsze od aluminiowych.
Wzmocnione koła 28" z przodu i z tyłu z aluminium, dwukomorowe, 36 szprych.
Rozmiar koła został dobrany tak, aby użytkownicy mogli cieszyć się większym komfortem i lepszą jakością jazdy. Koła przednie i tylne przykręcane śrubami, co ma na celu zniechęcić potencjalnych złodziei.
Tył:
- przekrój osi tylnego koła: 12 mm,
- Silnik na osi 12 mm, gwint 20 zwojów na cal;
Przód:
- przekrój osi przedniego koła: 9 mm,
- oś 3/8", gwint 26 zwojów na cal.
Opony CST 700x40 typu balon pozwalają pochłaniać nierówności terenu, aby poprawić komfort użytkowania, dbając jednocześnie o dobre właściwości jezdne.
Wzmocnienia antyprzebiciowe zintegrowane w bieżniku opony i odblaskowe pasy, aby poprawić widoczność.
Wentyle typu Schrader ułatwiają pompowanie, które możliwe jest też na stacji benzynowej.
Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów, aby zoptymalizować zasięg i unikać przebić.
Tylny bagażnik, przednia i tylna lampka zasilane z akumulatora, błotnik przedni i tylny, boczna stopka, osłona łańcucha.
Boczna stopka przykręcana do ramy, specjalnie wybrana, aby mogła udźwignąć ciężar roweru elektrycznego i dzięki temu zapewnić większą stabilność podczas parkowania roweru.
Nieprzewidziana do udźwignięcia wagi dziecka w foteliku podczas postoju.
Bagażnik (norma 27 kg) umożliwia montaż fotelika dziecięcego i wszystkich naszych sakw ELOPS.
Rama wyposażona w inserty umożliwiające zamocowanie zapięcia segmentowego i stałego zapięcia na ramę (typu RINGLOCK umożliwiającego zablokowanie tylnego koła podczas parkowania).
Kierownica jest kompatybilna z naszym koszykiem 500 12 l (ref. 8031536).
Ten rower nie był przetestowany i nie ma homologacji do używania z przyczepką.
Rower ze wspomaganiem elektrycznym zapewnia pomoc w pedałowaniu, ograniczając zmęczenie i pocenie. Natomiast konieczne jest, aby pedałować by silnik Cię wspomógł.
Włączony silnik wspomaga Cię do maksymalnej prędkości 25 km/h i wyłącza się gdy przestajesz pedałować.
Jeśli nie chcesz korzystać ze wspomagania, można je wyłączyć w dowolnym momencie, aby pedałować jak na klasycznym rowerze.
Ten rower był również testowany pod kątem jazdy w deszczu.
2 dostępne rozmiary, wyłącznie obniżona rama.
Rozmiar S/M: od 155 do 175 cm.
Rozmiar L/XL: od 175 do 195 cm.Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, większy rozmiar zapewni wygodniejszą pozycję.
(Z pedałami i akumulatorem):
25,4 kg w rozmiarze M.
Ten rower ze wspomaganiem elektrycznym został zatwierdzony pod kątem zgodności z normą EN 15194 dla maksymalnej wagi 150 kg (rower+użytkownik+transportowany ładunek).
Wyjmowany akumulator zapinany na klucz może być ładowany z gniazdka sieciowego, zarówno na rowerze jak i po odpięciu akumulatora. Ładowarka dołączona jest do roweru przy zakupie.
Czas ładowania akumulatora do pełna wynosi 5 h.
Akumulator Li-Ion powinien być ładowany regularnie, nie czekając na jego całkowite rozładowanie.
Akumulator nieużywany przez dłuższy czas powinien być przechowywany w trybie "głębokiego uśpienia" (nacisnąć przez co najmniej 10 s na przycisk zasilania akumulatora), naładowany do 80%. Ostatecznie zalecamy ładowanie co najmniej co 3 miesiące.
Akumulator powinien być przechowywany w suchym pomieszczeniu, w temperaturze pokojowej (25°C), aby zapewnić optymalne działanie i użytkowanie.
10 lat dostępności części elektronicznych (silnik, akumulator, podzespoły elektroniczne).
1) Przed każdą interwencją przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna), należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
2) Punktowy serwis łańcucha (łańcuch musi być umyty i nasmarowany).
3) Co najmniej raz w miesiącu należy sprawdzić ciśnienie w kołach (4 bary). Niedopompowane opony znacznie zmniejszają dostępny zasięg roweru.
Najlepiej przechowywać rower w miejscu chronionym przez niepogodą i dobrze wentylowanym, aby maksymalnie wydłużyć ogólny czas życia roweru.
Zaleca się również wyjęcie akumulatora z roweru i przechowywanie go w temperaturze pokojowej, gdy go nie używasz, szczególnie, gdy jest mroźnie.
Zasolone lub wilgotne środowisko (morskie powietrze, bryza) jest niezwykle korozyjne dla mechanicznych i metalowych części roweru, gorąco namawiamy do regularnego smarowania całego napędu.
Zalecamy także przetarcie od czasu do czasu wilgotną szmatką elementów takich jak kierownica, sztyca siodła itd., aby usunąć z nich sól, która mogła na nich osiąść.
Zaprojektowany w Lille przez zespół Inżynierów i Designerów.
Montowany w Portugalii i we Włoszech.
Rower elektryczny daje okazję przemieszczania się po mieście, nie pocąc się, nie spóźniając, zabierając ze sobą potrzebne rzeczy. To pozwala traktować rower jako prawdziwy środek codziennego transportu. Uprawiaj sport podczas tran-sportu!
Rama rowerowa 100% Aluminium
Jeśli to możliwe:
- Przechowuj rower w osłoniętym i dobrze wentylowanym miejscu;
- Wyjmij akumulator, jeśli nie jest używany przez kilka dni lub użyj trybu "sleep".
Ten rower nie jest przeznaczony do jazdy trekkingowej lub MTB (brak gwarancji).
Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.