Szczegółowo o wersji "niebieskiej lakierowanej"
Ten specyficzny kolor jest niezwykle lekki, ponieważ nadaje go jedynie barwiony, przezroczysty lakier.
Ma on jednak takie same właściwości w zakresie trwałości co lakier klasyczny (odporność na uderzenia, odpryski żwiru, etc).
Taka technika lakierowania ramy pozwala uwydatnić włókna karbonowe. Jest to więc całkowicie celowe, że włókna te są widoczne, szczególnie, gdy rama wystawiona jest na światło dzienne. Nie jest to w żadnym razie problem z pęknięciem, czy odpryskiem farby.
Waga
S: 10,4 kg,
M: 10,6 kg,
L: 10,7 kg.
XL: 10,9 kg.
Waga bez pedałów, z dętkami w wersji podstawowej (Grupa Sram GX Eagle, mechaniczna i koła Mavic Crossmax Aluminium).
Rama
Full carbon z wykorzystaniem włókien wysokomodułowych.
1030 g w rozmiarze M (sama, bez haka przerzutki).
Sztyca podsiodłowa 31,6 mm.
Kompatybilna ze sztycą teleskopową (przejście wewnętrzne).
Sztywna oś.
Standard BOOST.
Suport PressFit 92.
Kompatybilna z 2 koszykami na bidon.
Hak przerzutki Sram UDH.
Zintegrowana osłona top tube (Effetto Mariposa).
Zagłębienie ułatwiające instalację zapasowej dętki.
Gwarancja na ramę: 5 lat.
Gwarancja na lakier ramy: 2 lata.
Napęd
2 konfiguracje przerzutki/shiftery do wyboru:
Opcja 1.
Tylna przerzutka Sram GX Eagle 12-rzędowa i shifter Sram GX Eagle.
Opcja 2.
Tylna przerzutka Sram GX AXS i manetka Sram GX AXS.
Mechanizm korbowy Truvativ Stylo 6K z aluminium (170 mm w S i M oraz 175 mm w L i XL).
Tarcza 32 zęby (kompatybilne 32, 34, i 36 zębów).
Kaseta SRAM PG1275 10-52 (520%).
Suport Sram PF 92.
Amortyzacja
RockShox Reba RL 100 mm.
Golenie 32 mm.
Tłumik Solo Air.
Montaż Postmount.
Sztywna oś.
Format BOOST.
Blokada na kierownicy Combolock II (2 pozycje: otwarta i zamknięta).
Waga: 1650 gramów.
Koła
2 konfiguracje kół do wyboru:
Opcja 1
Mavic Crossmax Tubeless Ready,
1760 g,
szerokość wewnętrzna: 25 mm,
24 płaskie szprychy,
mocowanie tarcz na 6 śrub,
bębenek XD,
szczelne łożyska maszynowe.
Opcja 2
Reynolds TR309/289 XC 29,
1665 g,
obręcze z włókna węglowego, z gładkimi brzegami, Tubeless Ready,
szerokość: wewnątrz 30/28 mm,
piasty: Reynolds TR MTN,
Szprychy (przód/tył): 24/28 - Sapim Sprint,
mocowanie tarcz Centerlock.
Dożywotnia gwarancja (konieczna rejestracja na stronie Reynolds).
Hamulce
Sram Level T.
Tracze Sram Centerline 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.
Mocowanie na 6 otworów.
Pozycja na rowerze
Mostek Rockrider z aluminium,
kąt -20°,
60 mm w rozm. S,
70 mm w rozm. M,
80 mm w rozm. L,
90 mm w rozm. XL.
Kierownica płaska z aluminium Rockrider,
szerokość 720 mm,
kąt 6,5°,
256 g.
Gripy: Rockrider 900 Lock On.
Siodło / sztyca podsiodłowa
Siodło: Fizik Argo Vento,
230 g.
Karbon 31,6 mm.
Długość 350 mm (rozmiar S i M), 400 mm (rozmiar L i XL),
255 g.
Opony
Opona przednia:
Vittoria Barzo 29x2,25,
tubeless ready,
białe boki 120 TPI.
Opona tylna:
Vittoria Mezcal wzmocniona 29x2,25,
tubeless ready,
białe boki 120 TPI.
Pedały
Platformowe z żywicy Rockrider 520 GRIP.
Akcesoria w zestawie
Rower MTB sprzedawany jest z dzwonkiem, lampkami, odblaskami na koła i pedałami.
Utrzymanie w czystości
Osprzęt roweru (napęd, hamulce...) dopasowuje się w pierwszych miesiącach po zakupie. Skontaktuj się z serwisem w sklepie w sprawie kompletnej kontroli regulacji roweru.
Skład
Rama
100% Włókno węglowe
Porady dotyczące przechowywania
Po umyciu należy przetrzeć suchą szmatką, aby usunąć wszelką wilgoć. Smaruj napęd, przechowuj rower MTB w suchym i ciepłym miejscu z dala od produktów mogących wywołać korozję i zasolonej atmosfery.
Ograniczenia
Nieodpowiedni do holowania przyczepki, ani do montażu fotelika.
Zatwierdzony przez
Profesjonalna drużyna Rockrider podczas wyścigów pucharu świata XCO.
Nasi inżynierowie zawsze przeprowadzają testy produktów z udziałem kolarzy górskich, w rzeczywistych warunkach jazdy. Te testy uzupełniają te przeprowadzane w laboratorium i pozwalają zatwierdzić wszystkie nasze produkty przed ich wprowadzeniem do sprzedaży.
Porady dotyczące konserwacji
Po użyciu wypłukać w czystej wodzie.
Instrukcja
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź
instrukcja