Dla wymagającego zawodnika poszukującego bardzo wydajnego roweru górskiego do wygrywania wyścigów. Używany przez kolarzy naszej profesjonalnej drużyny.

Rama może posiadać drobną wadę estetyczną na rurze pionowej na wysokości sztycy podsiodłowej. I choć nie ma to żadnego wpływu na wydajność, dodaliśmy w tym miejscu naklejkę ochronną.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Lekkość

    Rama full carbon o wadze 1030 g w rozmiarze M (brutto).

  • Manewrowość

    Dolne rury tylnych widełek 435 mm, długi reach, kąt główki 68°, krótki mostek.

  • Precyzja

    Napęd jednorzędowy Sram NX Eagle.

  • Kompatybilność

    Koła i opony kompatybilne z Tubeless Ready.

  • Siła hamowania

    Hamulce Sram Level T z tarczami 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.

Opis produktu 2. jakości

Niektóre egzemplarze tej wersji mogą posiadać wadę w postaci rysy na dolnej rurze ramy na wysokości sztycy. Wada ta nie ma żadnego wpływu na wydajność czy wytrzymałość ramy i rower objęty jest taką samą gwarancją co egzemplarze pozbawione tej wady.

Na ramie naklejona została ochronna etykietka, zakrywająca ewentualną wadę.

Waga

S: 11,1 kg,
M: 11,4 kg,
L: 11,5 kg,
XL: 11,6 kg.

Waga bez pedałów

Rama

Full carbon z wykorzystaniem włókien wysokomodułowych.
1030 g w rozmiarze M (sama, bez haka przerzutki).
Sztyca podsiodłowa 31,6 mm.
Kompatybilna ze sztycą teleskopową (przejście wewnętrzne).
Sztywna oś.
Standard BOOST.
Suport PressFit 92.
Kompatybilna z 2 koszykami na bidon.
Hak przerzutki Sram UDH.
Zintegrowana osłona top tube (Effetto Mariposa).
Zagłębienie ułatwiające instalację zapasowej dętki.

Gwarancja na ramę: 5 lat.
Gwarancja na lakier ramy: 2 lata.

Napęd

Tylna przerzutka Sram NX Eagle 12-rzędowa.
Shifter Sram NX Eagle.
Mechanizm korbowy Sram X1 1000 Eagle (170 mm dla rozmiaru S i M oraz 175 mm dla L i XL).
Koronka 32 (kompatybilna z 30, 34 i 36 zębami).
Kaseta SRAM PG1230, zakres 11-50.
Łańcuch Sram NX Eagle.
Suport Sram PF 92.

Amortyzacja

RockShox Reba RL 100 mm.
Golenie 32 mm.
Tłumik Solo Air.
Montaż Postmount.
Sztywna oś.
Format BOOST.
Blokada na kierownicy Combolock II (2 pozycje: otwarta i zamknięta).
Waga: 1650 gramów.

Koła

Koła 29 calowe SUN RINGLE Duroc 30 SRC Tubeless Ready.
Waga: 2070 g.
Bębenek kasety HD.
Wewnętrzna szerokość obręczy: 30 mm.
Mocowanie tarcz na 6 otworów.
32 okrągłe szprychy.
Łożyska maszynowe.
Osie BOOST, 15 mm z przodu i 12 mm z tyłu.
Wyposażone w taśmy na obręcz, kompatybilne z Tubeless Ready.

Hamulce

Sram Level TL hydrauliczne.
Tarcze Sram G2 180 mm z przodu i 160 mm z tyłu.
Mocowanie na 6 śrub.

Pozycja na rowerze

Mostek Rockrider z aluminium,
kąt -20°,
60 mm w rozm. S,
70 mm w rozm. M,
80 mm w rozm. L,
90 mm w rozm. XL.

Kierownica płaska z aluminium Rockrider,
szerokość 720 mm,
kąt 6,5°,
256 g.

Gripy: Rockrider 900 Lock On.

Siodło / sztyca podsiodłowa

Siodło Rockrider Control Short Nose,
stalowe pręty.
Waga: 270 g.

Sztyca podsiodłowa z aluminium, przekrój 31,6 mm.
Długość 350 mm (rozmiar S), 400 mm (rozmiar M, L i XL).
285 g.

Opony

Przednia opona:
Vittoria Saguaro 29x 2,25,
tubeless ready,
beżowe boki, 60 TPI.
ETRTO: 55-622,
785 gramów.

Tylna opona:
Vittoria Saguaro 29 x 2,25,
tubeless ready,
beżowe boki, 60 TPI.
ETRTO: 55-622,
785 gramów.

Pedały

Platformowe z żywicy Rockrider 520 GRIP.

Akcesoria w zestawie

Rower MTB sprzedawany jest z dzwonkiem, lampkami, odblaskami na koła i pedałami.

Utrzymanie w czystości

Osprzęt roweru (napęd, hamulce...) dopasowuje się w pierwszych miesiącach po zakupie. Skontaktuj się z serwisem w sklepie w sprawie kompletnej kontroli regulacji roweru.

Skład

Rama rowerowa 100% Węgiel

Porady dotyczące przechowywania

Po umyciu należy przetrzeć suchą szmatką, aby usunąć wszelką wilgoć. Smaruj napęd, przechowuj rower MTB w suchym i ciepłym miejscu z dala od produktów mogących wywołać korozję i zasolonej atmosfery.

Ograniczenia

Nieodpowiedni do holowania przyczepki, ani do montażu fotelika.

Testy

Dowiedz się w sklepie Decathlon o możliwość przetestowania przed zakupem.

Zatwierdzony przez

Profesjonalna drużyna Rockrider podczas wyścigów pucharu świata XCO.
Nasi inżynierowie zawsze przeprowadzają testy produktów z udziałem kolarzy górskich, w rzeczywistych warunkach jazdy. Te testy uzupełniają te przeprowadzane w laboratorium i pozwalają zatwierdzić wszystkie nasze produkty przed ich wprowadzeniem do sprzedaży.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja