Rower gravel Triban GRAVEL 120
Kod produktu: 8575940
0,0 (989)3499,00 zł
349,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8575940
0,0 (989)3499,00 zł
349,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Przeznaczony do odkrywania gravelu, rower GRVL120 jest prosty i wszechstronny. Wyposażony w napęd 1-rzędowy, ugiętą kierownicę, koła i opony komp. z tubeless.
Ten rower jest idealny do odkrywania pobliskich dróg; jest również naprawdę przyjemny podczas jazdy, dzięki bardzo neutralnej pozycji oraz napędowi dostosowanemu do gravelu.
Możliwość zamontowania błotników i bagażnika z przodu i/lub z tyłu.
Komfortowa geom., uniesiona pozycja, widelec karbonowy, rama aluminium.
Hamulce tarczowe, mechaniczne: skuteczne i progresywne, nawet w mokre dni.
Triban oferuje dożywotnią gwarancję na ramę, mostek i kierownicę.
Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś pomiędzy 2 rozmiarami, wybierając mniejszy, będziesz mieć bardziej sportową pozycję, a większy - bardziej komfortową.
XS: 155-165 cm,
S: 165-173 cm,
M: 173-182 cm,
L: 182-190 cm,
XL: 190-200 cm.
W sklepie możesz wypróbować rower Triban 120 bez tarcz, geometria ramy jest identyczna.
Komfortowa geometria z wyższą główką ramy, aby zapewnić bardziej wyprostowaną pozycję niż klasyczna rama szosowa. Wydłużenie górnej rury i ograniczenie długości mostka pozwala, dzięki geometrii GRVL, odsunąć widelec ku przodowi, aby uniknąć zahaczania stopą o przednie koło przy niskiej prędkości.
Aluminium 6061 T6 ze sterami pół-zintegrowanymi.
Waga ramy w rozm. M: 1800 g.
Lżejszy, karbonowy widelec z aluminiową rurą sterową pozwala na bardziej precyzyjne kierowanie rowerem.
Stery 1"1/8 aheadset zapewniają dużą trwałość i sztywność kierownicy.
Inserty na widelcu do montażu bagażnika. Maksymalne obciążenie dla widelca: 9 kg.
Waga widelca: 750 g.
Tarczowe hamulce PROMAX DSK.
Przedni hamulec DSK 330R "flatmount".
Tylny hamulec DSK 300R "postmount".
Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu.
Nieściśliwe pancerze JAGWIRE KEB-SL dają gwarancję precyzji i skuteczności hamowania. Są one wzmocnione kevlarem i mają specjalną powłokę wewnątrz zapewniającą doskonałe ślizganie się linek.
Półmetaliczne okładziny, ref. części zamiennych: 8562868.
Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Pozwala to uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Jednorzędowy 38-11/42.
Manetka MICROSHIFT XLE 10-rzędowa, precyzyjna i o bardzo solidnej budowie. Bardzo wygodna budowa: manetki komfortowe dla każdych dłoni.
Tylna przerzutka MICROSHIFT M665 z systemem sprzęgła, który pozwala usztywnić przerzutkę i zapobiec podskakiwaniu łańcucha. Można go wyłączyć, aby łatwiej zdemontować tylne koło.
Kaseta MICROSHIFT H100 10-rzędowa 11-42
(11/13/15/18/21/24/28/32/36/42).
Mechanizm korbowy TRIBAN 38.
Korby z aluminium 6061 i stalowa tarcza.
Korby: 170 mm we wszystkich rozmiarach.
Aby zapobiec podskakiwaniu łańcucha, połączyliśmy z tylną przerzutką z systemem clutch, system anti-chain jam na rurze podsiodłowej i zewnętrzną osłonę na tarczy.
Siodło Triban ErgoFit. Budowa typu hamac, dla większego komfortu.
Sztyca podsiodłowa Triban z aluminium o przekroju 27,2 mm, co zwiększa komfort dzięki większej giętkości sztycy. Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 250 mm w XS, 300 mm w S, 350 mm w M / L / XL.
Kierownica Gravel Triban z aluminium z ugięciem 16° co zapewnia lepszy chwyt i doskonały komfort.
Szerokość kierownicy:
XS / S: 420 mm.
M / L: 440 mm.
XL: 460 mm.
MostekXS / S: 70 mm.
M: 90 mm.
L: 100 mm.
XL: 110 mm.
Koła Triban Tubeless ready*.
Aluminium 6063 T6.
Wymiary ETRTO: 622 x 23 C.
Obręcze ze szprychami przekładanymi przez oczka, co zwiększa solidność.
Szprychy stalowe, krzyżowane x2, dla większej sztywności (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i zacisków): 2300 g.
Taśma na obręcz TESA TLR.
*Do przekształcenia w Tubeless, należy dodać 2 wentyle tubeless ref: 8551979 + płyn uszczelniający do tubeless / sealant ref: 8363393.
Opony HUTCHINSON OVERIDE 700x38 Tubeless Ready,
400 g sztuka,
miękkie stopki / guma Bi-compound,
antyprzebiciowe wzmocnienie HARDSKIN.
Wymiary: 622-38 / 700x38.
Osnowa 127 TPI.
Minimalne ciśnienie: 3 bary / 43 psi.
Maksymalne ciśnienie: 5,5 bara/80 PSI.
Uniwersalne pedały platformowe.
Rower sprzedawany z zestawem lampek na przód i tył, oraz dzwonkiem.
10,9 kg w rozm. M bez pedałów.
Rower gravelowy nie jest po prostu szosówką na grubszych oponach. Nawet jeśli jego DNA jest szosowe, posiada on cechy właściwe wyłącznie dla rowerów gravelowych.
W naszym rowerze gravelowym GRVL 120 postawiliśmy na ewolucję ramy modelu RC120 disc powiększając prześwit na koła, do jazdy na oponach 700x38. Posiada on również mechaniczne hamulce tarczowe.
Do tego roweru gravelowego włożyliśmy nasze koła tubeless Gravel 23c, oraz jednorzędowy napęd.
Dożywotnia na: ramę, mostek i kierownicę.
11 kg
Rama rowerowa: 100.0% Aluminium
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej, z dala od słońca.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.
Całkowita waga kolarza+wyposażenia nie powinna przekraczać 110 kg.
Aby zatwierdzić projekt tego roweru gravelowego, przeprowadziliśmy liczne testy w laboratoriach oraz na szosach i szutrach.
TESTY W LABORATORIUM Norma ISO 4210: SZTYWNOŚĆ BOCZNA, TŁUMIENIE DRGAŃ CZOŁOWYCH PRZEZ WIDELEC, KOMFORT (GEOMETRIA);
TESTY TERENOWE: DŁUGIE JAZDY, TURYSTYKA GRAVELOWA, liczne przejażdżki w każdym typie terenu (szosa, szuter, drogi gruntowe, rolnicze, leśne, błotniste, kamieniste...)
Usuń ciężarki przed praniem.
To jedna z głównych zalet jazdy na rowerze gravelowym: wyruszanie na przygody i ucieczka od tego wszystkiego! Może to być kilkugodzinna przejażdżka lub całodniowa, a nawet kilkudniowa wyprawa bikepackingowa. Masz duży wybór tras, możesz w pełni podziwiać otoczenie, zapomnieć o drogach, samochodach i osiągach, a także skoncentrować się na odkrywaniu nowych horyzontów i czerpaniu przyjemności z jazdy!