Koniec serii
Media 0
Media 1
Koniec serii

ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA

5999 zł
6999 zł −14%
299,95 zł x 20 rat
Oblicz ratę

Kolor:

Przydymiona zieleń / Ziemisty

Rozmiar:

Jak wybrać rozmiar?

Odbierz rower gotowy do jazdy

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Ten wygodny rower elektryczny z wydajnym silnikiem centralnym sprawdzi się podczas codziennej jazdy po mieście i przejażdżek, przewożąc Twoje zakupy, laptopa...

Ten elektryczny rower, lepiej wyważony dzięki cichemu silnikowi centralnemu i wygodny dzięki przerzutce Shimano Nexus, bezpiecznie i skutecznie dowiezie cię do celu, niezależnie od warunków.

Kod produktu: 8405268

Podobne produkty

Zalety produktu

Czas działania na baterii

Akumulator litowo-jonowy 36 V, który po naładowaniu do 100% starczy na 90 km.

Moc

Łatwość pokonywania podjazdów, z niemieckim silnikiem centralnym BROSE 70 Nm.

Komfort roweru

Amortyzowany widelec, kierownica holenderska i szerokie siodło (proste plecy).

Łatwe użytkowanie

Obniżona rama, 1-rz. korby, 7-rz. przerzutka Shimano Nexus w piaście.

Bezpieczeństwo

Oświetlenie LEDowe zintegrowane w ramie z przodu i na błotniku z tyłu.

Moc hamowania

Hamulce tarczowe z linkami (przód) do skutecznego hamowania w każdych warunkach.

Kompatybilność

Kompatybilny z koszykiem, dziecięcy fotelik na bagażnik w tej gamie produktów.

Zdjęcia

ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA
ROWER MIEJSKI ELEKTRYCZNY ELOPS 920 E WYSOKA RAMA

Opis produktu

Silnik

Centralny silnik Brose 36 V Drive T z aluminium, 250 W. Pasek napędowy zapewnia ultra ciche działanie silnika.

Moment obrotowy silnika maks. 70 Nm. Ta wartość pozwala ocenić łatwość z jaką rower pokonuje niektóre trudności (na przykład: podjazdy na wzniesienia).

Silnik jest między innymi sparowany z czujnikiem momentu, aby dostosować wspomaganie elektryczne na podstawie ruchu pedałowania i nacisku wywieranego na pedały, jak w pedale gazu w samochodzie.

Kontrola wspomagania

Ekran kontrolny LED LCD znajduje się z lewej strony kierownicy, aby nie puszczać kierownicy chcąc wybrać jeden z trzech trybów wspomagania:
Tryb Off - wyłączony (akumulator nie jest używany).

Tryb 1 - Oszczędny:
do 80% wspomagania;
Tryb 2 - Normalny: do 160% wspomagania;
Tryb 3 - Sportowy: do 320% wspomagania;
Tryb "Walk": zapewnia pomoc w prowadzeniu roweru idąc obok niego (wspomaganie do 6 km/h).

Pozostałe funkcje ekranu

Pozostały zasięg w procentach.
Wyświetlane parametry: chwilowa prędkość,
całkowity dystans (ODO),
dzienny dystans (TRIP: zerowanie po naciśnięciu przez kilka sekund przycisku "-",
dystans, jaki można przejechać na akumulatorze na wybranym trybie (TRIP TO GO).

Możesz również sterować włączaniem świateł, które aktywuje podświetlenie ekranu.

Port USB zintegrowany pod ekranem, aby podtrzymywać naładowanie smartfonu lub akumulatora.

Akumulator

Ogniwa litowo-jonowe LG/Samsung, niezwykle niezawodne, 36 V 11,6 Ah, pojemność 417 Wh.
Akumulator zapinany na klucz (dwa klucze dołączone do roweru). Akumulator jest też wyjmowany, aby ułatwić ładowanie go (na przykład w biurze...).
Ważne: akumulator musi być zapięty podczas korzystania z roweru, aby przytrzymać go na miejscu i zapobiec przypadkowemu odłączeniu kabli.
Waga: 2,64 kg.

Czas działania

Akumulator o pojemności 417 Wh umożliwia przejechanie dystansu co najmniej 50 km (tryb 3 - HIGH) i maksymalnie do 90 km (tryb 1 - LOW).
Dostępny zasięg jest podawany szacunkowo i obliczany dla osoby o wadze 70 kg na relatywnie płaskiej trasie.

NB: Zasięg roweru może ulegać zmianom w zależności od obciążenia (waga użytkownika + waga sakw/koszyków), przewyższeń (podjazdów) i warunków pogodowych (zimno zmniejsza czas działania akumulatora).

Zmiana biegów Shimano Nexus

Ten rodzaj systemu zmiany biegów został zaprojektowany tak, aby umożliwić zmianę biegów na postoju, bez pedałowania. Umożliwia on łatwiejsze ruszanie, szczególnie, gdy rower jest mocniej obciążony.
Ten system jest skądinąd całkowicie niewrażliwy na uderzenia, ponieważ jest całkowicie wbudowany w piastę tylnego koła i wymaga bardzo niewiele konserwacji.
Obsługa jest prosta, obrotową manetką.
UWAGA: System ten wymaga wstrzymania pedałowania (przez 1 sekundę) na czas zmiany przełożenia.

Rama

Rama z aluminium 6061 zapewnia większą lekkość i dynamikę.
Dostępna w wersji obniżonej, aby ułatwić wsiadanie, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, oraz w wersji z wysoką ramą.
Waga ramy: Między 4,3 kg a 4,4 kg w zależności od rozmiaru i typu ramy.

Lakier proszkowy w kolorze białym z matowym wykończeniem.

Widelec

Amortyzowany widelec rekreacyjny ODESA z aluminium ze skokiem 63 mm pochłania niedoskonałości nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy.

Hamulce

Mechaniczne hamulce tarczowe (uruchamiane linkami) z przodu.

Z tyłu hamulec V-Brake z łatwo wymienianymi okładzinami klocków, co pozwala uniknąć całkowitego demontażu w razie zużycia, umieszczonymi pod ramą, co jest bardziej estetyczne.

Klamki hamulcowe z aluminium.
Referencja klocków zamiennych: okładziny hamulcowe Auriga Tektro (ref: 8325111)

Kierownica / mostek / stery

Kierownica typu holenderskiego i klasyczny mostek (przekrój 25,4 mm) z aluminium, regulowany na wysokość, aby zapewnić bardziej wyprostowaną i wygodniejszą pozycję.
Chwyty z wypustkami umożliwiające zamocowanie lampek VIOO Clip, co zapewnia lepszą widoczność boczną podczas jazdy.

Siodło / sztyca podsiodłowa

Sztyca siodła z aluminium (przekrój 28,6 mm).
Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc nacisku pośladków na siodło. Możliwość optymalnego dostosowania pozycji siodła, dzięki regulacji jarzma.
Obejma podsiodłowa (przekrój 31,8 mm) przykręcana na śrubę, aby zapobiec kradzieży sztycy/siodła.

Widzialność

Oświetlenie ledowe AXA z przodu i z tyłu, zasilane z akumulatora, wymagające włączenia ekranu kontrolnego. Przednie oświetlenie zintegrowane w ramie, oraz tylne zintegrowane w bagażniku, aby zapobiec zniszczeniu.

Natężenie światła 20 Lx.
Pozwalają być widocznym ze 150 m z tyłu i widzieć na odległość 30 m z przodu.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.

Napęd / pedały

Piasta z 7 wbudowanymi biegami Shimano Nexus, z manetką obrotową.
Zębatka 20 zębów, jednorzędowy mechanizm korbowy 42 zęby, korby z aluminium 170 mm.
Przebieg dla 1 obrotu korb: 2,85 m do 6,93 m.

Super praktyczny w mieście, pozwala zmieniać biegi na postoju. Korby jednorzędowe i jedna zębatka ograniczają konserwację i spadanie łańcucha. Napinacz łańcucha, aby ograniczyć serwisowanie wynikające ze zużycia.
Łańcuch KMC Z1 RB z powłoką antykorozyjną, 108 ogniw.
Miejskie, pedały żywiczne.

Koła

Wzmocnione koła 28" (700) z przodu i z tyłu z aluminium, dwukomorowe, 36 szprych.

Dlaczego wybraliśmy ten rozmiar kół? Aby nasi użytkownicy mogli cieszyć się większym komfortem i lepszą jakością jazdy, jakie oferują koła w tym rozmiarze. Koła przednie i tylne przykręcane śrubami, co ma na celu zniechęcić potencjalnych złodziei.
Łatwy montaż/demontaż płaskim kluczem 15 mm.

Osie kół przód/tył: oś 3/8" z gwintem 26 zwojów.

Opony

Opony CST 700x40 typu balon pozwalają pochłaniać nierówności terenu, aby poprawić komfort użytkowania, dbając jednocześnie o dobre właściwości jezdne.

Wentyle typu Schrader ułatwiają pompowanie, które możliwe jest też na stacji benzynowej.

Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów, aby zoptymalizować zasięg i unikać przebić.
Wzmocnienie przed przebiciami zintegrowane w bieżniku.

Odblaskowe pasy, aby zwiększyć widzialność.

Wyposażenie

Tylny bagażnik, przednia i tylna lampka zasilane z akumulatora, błotnik przedni i tylny, boczna stopka, osłona łańcucha.

Stopka

Boczna stopka przykręcana do ramy, specjalnie wybrana, aby mogła udźwignąć ciężar roweru elektrycznego i dzięki temu zapewnić większą stabilność podczas parkowania roweru.

Nieprzewidziana do udźwignięcia wagi fotelika dziecięcego z dzieckiem podczas postoju.

Kompatybilne akcesoria

Bagażnik 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS.
Rama wyposażona jest w inserty. Na sztycy, umożliwiające zamocowanie zapięcia segmentowego i zapięcia na ramę typu RINGLOCK/zapięcia na ramę do tylnego koła, umożliwiającego zablokowanie tylnego koła podczas parkowania.

Kierownica jest kompatybilna z naszym koszykiem 500 12 L.

Ten rower nie był przetestowany i nie ma homologacji do używania z przyczepką.

Jak działa E-bike?

Rower ze wspomaganiem elektrycznym zapewnia pomoc w pedałowaniu, ograniczając zmęczenie i pocenie. Dlatego, aby silnik Cię wspomógł, konieczne jest, aby pedałować.
Włączony silnik wspomaga Cię do maksymalnej prędkości 25 km/h i wyłącza się gdy przestajesz pedałować.
Jeśli nie chcesz korzystać ze wspomagania, można je wyłączyć w dowolnym momencie, aby pedałować jak na klasycznym rowerze.
Ten rower był testowany pod kątem jazdy w deszczu.

Jaki rozmiar roweru wybrać?

2 dostępne rozmiary, 2 wersje ramy, wysoka i niska.
Rozmiar S/M: od 155 do 175 cm.
Rozmiar L/XL: od 175 do 195 cm.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, większy rozmiar zapewni wygodniejszą pozycję.

Waga

(Z pedałami i akumulatorem):
w rozmiarze M: 25,2 kg,
w rozmiarze L: 26 kg.

Maksymalna waga użytkowania

Ten rower ze wspomaganiem elektrycznym (RWE) został zatwierdzony pod kątem zgodności z normą EN 15194 dla maksymalnej wagi 150 kg (rower+użytkownik+transportowany ładunek).

Jak należy ładować E-bike?

Wyjmowany akumulator zapinany na klucz może być ładowany z gniazdka sieciowego, zarówno na rowerze jak i po odpięciu akumulatora. Przeznaczona do tego ładowarka jest dołączona do roweru.
Kompletne naładowanie po zupełnym rozładowaniu akumulatora zajmuje 5 godzin.

Konserwacja / przechowywanie

Akumulator Li-Ion powinien być ładowany regularnie, nie czekając na jego całkowite rozładowanie.

Akumulator nieużywany przez długi czas powinien być przechowywany w trybie "hibernacji", naładowany do 80%. Ostatecznie zalecamy ładowanie co najmniej co 3 miesiące.

Akumulator powinien być przechowywany w suchym pomieszczeniu, w temperaturze pokojowej (25°C), aby zapewnić optymalne działanie i przechowywanie.

Transport / recykling akumulatora

Zużyte baterie można we Francji oddać w serwisie sklepu Decathlon w celu oddania do recyklingu przez zatwierdzoną organizację w ramach naszej eko-odpowiedzialnej polityki. Procedura i organizacja recyklingowa są właściwe dla każdego kraju.

Akumulatory litowo-jonowe podlegają szczególnym przepisom w zakresie transportu (statkiem, samolotem).
Dokument zwany MSDS, specjalny dla danego akumulatora, jest dostępny na żądanie u naszych zespołów rowerowych Decathlon.

Dostępność części zamiennych

10 lat dostępności części elektronicznych (silnik, akumulator, podzespoły elektroniczne), gwarancja kompatybilności wstecznej w przypadku modyfikacji.

Utrzymanie w czystości

1) Przed każdą interwencją przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna), należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
2) Co jakiś czas serwisowanie napędu (w szczególności łańcucha, który musi być czyszczony i smarowany).
3) Korzystanie z myjki ciśnieniowej jest zabronione.

Porady dot. przechowywania

Zalecamy przechowywanie roweru w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłoniętego plandeką.
Zaleca się również wyjęcie akumulatora z roweru i przechowywanie go w ciepłym miejscu, gdy nie używasz go przez dłuższy czas, jak zapisano w instrukcji obsługi.

Ograniczenia

Zasolone środowisko (morskie powietrze, bryza) jest niezwykle korozyjne dla mechanicznych i metalowych części roweru, gorąco namawiamy do regularnego smarowania całego napędu i przetarcia od czasu do czasu wilgotną szmatką elementów takich jak kierownica, sztyca siodła itd., aby usunąć z nich sól, która mogła na nich osiąść.

Projektowanie

Zaprojektowany w Lille przez zespół Inżynierów i Designerów.
Montowany w Portugalii.

Kilka słów od naszego zespołu

"Rower elektryczny daje okazję przemieszczania się po mieście na dwóch kółkach, nie pocąc się, nie spóźniając, zabierając ze sobą potrzebne rzeczy. To pozwala traktować rower jako prawdziwy środek codziennego transportu w mieście. Zostaw więc samochód w garażu i spróbuj jazdy na rowerze miejskim: to jest naprawdę super! "

Wideo

Skład i konserwacja

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium 6061

Porady dotyczące przechowywania

Jeśli to możliwe:
- Przechowuj rower w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłaniaj go plandeką.
- Wyjmij akumulator i przechowuj go w temperaturze pokojowej, jeśli nie używasz go przez kilka miesięcy.

Ograniczenia

Ten rower nie jest przeznaczony do jazdy trekkingowej lub MTB.

Zatwierdzony przez

Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja

Oceny użytkowników

Wgrywanie