Ten inteligentny rower elektryczny z wydajnym silnikiem centralnym sprawdzi się podczas codziennej jazdy po mieście, przewożąc Twoje rzeczy.

Ten inteligentny rower elektryczny jest wygodny i dobrze wyważony z centralnym silnikiem, cichym i mocnym, umożliwiającym spokojne podjeżdżanie pod umiarkowane wzniesienia, nawet z ładunkiem.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Czas działania na baterii

    Akumulator Li-ion 36 V 11,6 Ah (poj. 417 Wh), zasięg min. 50 km - maks. 90 km.

  • Moc

    Łatwość pokonywania podjazdów, z niemieckim silnikiem centralnym BROSE 50 Nm.

  • Łączność

    Skomunikuj rower ze smartfonem za pośrednictwem aplikacji Decathlon Geocover.

  • Łatwe użytkowanie

    Shimano Nexus 7 do zmiany przełożeń (obrotowa manetka) nawet na postoju.

  • Bezpieczeństwo roweru

    Oświetlenie LEDowe zintegrowane w ramie z przodu i na błotniku z tyłu.

  • Siła hamowania

    Hydrauliczne hamulce tarczowe TEKTRO, zapewniają mocne hamowanie.

  • Kompatybilność

    Kompatybilny z koszykiem, dziecięcy fotelik na bagażnik w tej gamie produktów.

Zintegrowane łącza 2G / Wifi / Bluetooth

Ten elektryczny rower wyposażony jest w wewnętrzną skrzynkę umożliwiającą podłączenie roweru do smartfonu i przekształcenie go w "Super rower".

W ten sposób możesz znać precyzyjne położenie roweru w danej chwili i na bieżąco zostać powiadomionym, jeśli rower zostanie skradziony.

Ta technologia została opracowana przez naszego partnera przemysłowego AXA Security z siedzibą w Holandii, specjalizującego się w bezpieczeństwie roweru (systemy oświetlenia i zapięcia) od ponad 100 lat.

Koszt łączności

Łączność umożliwiająca w szczególności zlokalizowanie roweru, wiąże się z kosztami: karta SIM, zużycie 2G, przetwarzanie danych o użytkowaniu roweru etc.

Ta usługa jest darmowa w pierwszym roku po zakupie roweru, a następnie jest odpłatna (poczynając od drugiego roku użytkowania roweru), ale bez zobowiązań!

Sam decydujesz, od drugiego roku, czy chcesz czy nie wykupić ten abonament umożliwiający korzystanie z funkcji aplikacji Decathlon Geocover.

Dlaczego warto mieć rower sparowany ze smartfonem?

Inteligentny rower, to rower wyposażony w super moce!

Ten typ roweru pozwala cieszyć się serią funkcji i usług, których nie da się zaoferować dla "klasycznego" roweru, pozbawionego łączności ze smartfonem.

Możesz na przykład być powiadomiony, gdy obca osoba dotyka roweru, lub gdy przemieszcza się on bez Twojej wiedzy...

Oferowane są też inne funkcje przydatne dla rowerzystów i regularnie będą pojawiać się kolejne. Mamy więc do czynienia z rozwojowym sprzętem!

INTELIGENTNE zabezpieczenie przed kradzieżą

Już niedługo będziesz mógł wykupić niedrogie ubezpieczenie i skorzystać z kompleksowej ochrony (wypadek, zniszczenie, kradzież, etc) obejmujące WYJĄTKOWĄ usługę Bike Recovery.
W razie kradzieży jesteś powiadamiany bezpośrednio przez aplikację Decathlon Geocover i możesz poprosić o interwencję prywatną firmę ochroniarską, która zlokalizuje rower i odprowadzi go do Ciebie (jeśli lokalne służby wyrażą na to zgodę). Jeśli ta operacja się nie powiedzie, dostaniesz odszkodowanie z wykupionej polisy.

Jaki jest sens usługi Bike Recovery (usługa oferowana w niektórych krajach)

Usługa Bike Recovery pozwala w większości przypadków szybko odzyskać rower (średnio w 48 h).

Oczywiście można wykupić ubezpieczenie tylko od kradzieży, ale cena jest wyższa, gdy usługa Bike Recovery nie jest z nim powiązana, gdyż ryzyko nieodzyskania skradzionego roweru jest w tym przypadku bardzo wysokie...

Silnik

Centralny silnik Brose 36 V Drive C Mag, 250 W. Pasek napędowy zapewnia ultra ciche działanie silnika.
Moment obrotowy silnika maks. 50 Nm. Ta wartość pozwala ocenić łatwość z jaką rower pokonuje niektóre trudności (na przykład podjazd pod wzniesienie).

Silnik jest sparowany z czujnikiem momentu, aby dostosować wspomaganie elektryczne w oparciu o ruch pedałowania i nacisk wywierany na pedały, jak w przypadku pedału gazu w samochodzie.

Kontrola wspomagania

Ekran kontrolny LED LCD znajduje się z lewej strony kierownicy, aby nie puszczać kierownicy chcąc wybrać jeden z trzech trybów wspomagania:
Tryb Off - wyłączony (akumulator nie jest używany).

Tryb 1 - Oszczędny:
do 70% wspomagania;
Tryb 2 - Normalny: do 140% wspomagania;
Tryb 3 - Sportowy: do 280% wspomagania;
Tryb "Walk": zapewnia pomoc w prowadzeniu roweru idąc obok niego (wspomaganie do 6 km/h).

Pozostałe funkcje ekranu

Pozostały zasięg w procentach.
Wyświetlane parametry: chwilowa prędkość,
całkowity dystans (ODO),
dzienny dystans (TRIP: zerowanie po naciśnięciu przez kilka sekund przycisku "-",
dystans, jaki można przejechać na akumulatorze na wybranym trybie (TRIP TO GO).

Możesz również sterować włączaniem świateł, które aktywuje podświetlenie ekranu.

Port USB zintegrowany pod ekranem, aby podtrzymywać naładowanie smartfonu lub akumulatora.

Akumulator

Akumulator zapinany na klucz (dwa klucze dołączone do roweru). Akumulator jest też wyjmowany, aby ułatwić ładowanie go (na przykład w biurze...).

Czas działania

Dostępny zasięg jest podawany szacunkowo i obliczany dla osoby o wadze 70 kg na relatywnie płaskiej trasie.

NB: Zasięg roweru może ulegać zmianom w zależności od obciążenia (waga użytkownika + waga sakw/koszyków), przewyższeń (podjazdów) i warunków pogodowych (zimno zmniejsza czas działania akumulatora).

Zmiana biegów w piaście Shimano Nexus

Ten rodzaj systemu zmiany biegów został zaprojektowany tak, aby umożliwić zmianę biegów na postoju, a więc bez pedałowania. Umożliwia on też szybsze ruszanie, szczególnie gdy rower jest mocniej obciążony. System ten jest odporny na uderzenia oraz brud i wymaga bardzo niewiele konserwacji, ponieważ jest całkowicie wbudowany w piastę tylnego koła.
Obsługa jest prosta, obrotową manetką.
UWAGA: System ten wymaga wstrzymania pedałowania (przez 1 sekundę) na czas zmiany przełożenia.

Rama

Rama z aluminium 6061 zapewnia większą lekkość i dynamikę.
Dostępna w wersji obniżonej, aby ułatwić wsiadanie, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, oraz w wersji z wysoką ramą.
Waga ramy: Między 4,6 kg a 4,8 kg w zależności od rozmiaru i typu ramy.

Lakier proszkowy w kolorze białym z matowym wykończeniem.

Widelec

Amortyzowany widelec rekreacyjny z aluminium SUNTOUR NEX ze skokiem 63 mm pochłania nierówności nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy.

Hamulce

Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro.
Klamki hamulcowe z aluminium.

Kierownica / mostek / stery

Kierownica typu holenderskiego i klasyczny mostek (przekrój 25,4 mm) z aluminium, regulowany na wysokość, aby zapewnić bardziej wyprostowaną i wygodniejszą pozycję.
Chwyty z wypustkami umożliwiające zamocowanie lampek VIOO Clip, co zapewnia lepszą widoczność boczną podczas jazdy.

Siodło / sztyca podsiodłowa

Sztyca siodła z aluminium (przekrój 28,6 mm).
Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc nacisku pośladków na siodło. Możliwość optymalnego dostosowania pozycji siodła, dzięki regulacji jarzma.
Obejma podsiodłowa (przekrój 31,8 mm) przykręcana na śrubę, aby zapobiec kradzieży sztycy/siodła.

Widzialność

Oświetlenie ledowe AXA z przodu i z tyłu, zasilane z akumulatora, wymagające włączenia ekranu kontrolnego.
Przednie oświetlenie zintegrowane w ramie, oraz tylne zintegrowane w tylnym błotniku, aby zapobiec zniszczeniu.
Natężenie światła 20 Lx.
Pozwalają być widocznym ze 150 m z tyłu i widzieć na odległość 30 m z przodu.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.

Napęd / pedały

Piasta z siedmioma wbudowanymi biegami Shimano Nexus, z manetką obrotową.
Zębatka 19 zębów, jednorzędowy mechanizm korbowy 44 zęby, korby z aluminium 170 mm.
Przebieg dla jednego obrotu korb: 3,12 m do 7,66 m.
Biegi mogą być zmieniane na postoju. Korby jednorzędowe i jedna zębatka zapobiegają spadaniu łańcucha i ograniczają konserwację. Napinacz łańcucha kompensuje jego zużycie.
Łańcuch KMC Z1eHX narrow EPT, antykorozyjny i wzmocniony, specjalny do E-bike'ów.
Miejskie pedały z aluminium.

Koła

Opony Gum Wall 60 TPI, 700x44 typu balon umożliwiają pochłanianie nierówności, aby poprawić komfort użytkowania.

Wentyle typu Schrader do pompowania.

Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów, aby zoptymalizować zasięg i unikać przebić.

Wzmocnienie zapobiegające przebiciom z nylonu 1 mm zintegrowane jest w bieżniku opony.

Rower wyposażony jest w osie 3/8" z gwintowaniem 26 zwojów na cal (koło przednie i tylne).

Odblaskowe pasy poprawiają widoczność.

Wyposażenie

Tylny bagażnik, przednia i tylna lampka zasilane z akumulatora, błotnik przedni i tylny, boczna stopka, osłona łańcucha.

Stopka

Boczna stopka przykręcana do ramy, specjalnie wybrana, aby mogła udźwignąć ciężar roweru elektrycznego i dzięki temu zapewnić większą stabilność podczas parkowania roweru.
Nieprzewidziana do udźwignięcia wagi fotelika dziecięcego z dzieckiem podczas postoju.

Kompatybilne akcesoria

Bagażnik 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS.

Rama wyposażona jest w inserty umożliwiające zamocowanie zapięcia segmentowego i zapięcia na ramę typu RINGLOCK (zapięcia na ramę do tylnego koła, umożliwiającego zablokowanie tylnego koła podczas parkowania).

Kierownica jest kompatybilna z naszym koszykiem 500 12 L.

Ten rower nie był przetestowany i nie ma homologacji do używania z przyczepką.

Jak działa E-bike?

Rower ze wspomaganiem elektrycznym zapewnia pomoc w pedałowaniu, zmniejszając Twoje zmęczenie.Dlatego, aby silnik Cię wspomógł, konieczne jest, aby pedałować.
Włączony silnik wspomaga Cię do maksymalnej prędkości 25 km/h i wyłącza się gdy przestajesz pedałować.
Jeśli nie chcesz korzystać ze wspomagania, można je wyłączyć w dowolnym momencie, aby pedałować jak na klasycznym rowerze.
Ten rower był również testowany pod kątem jazdy w deszczu.

Jaki rozmiar roweru wybrać?

2 dostępne rozmiary, 2 wersje ramy, wysoka i niska.
Rozmiar S/M: od 155 do 175 cm.
Rozmiar L/XL: od 175 do 195 cm.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, większy rozmiar zapewni wygodniejszą pozycję.

Waga roweru

(Z pedałami i akumulatorem):
rozmiar S/M: 26,08 kg (niska rama) i 25,2 kg (wysoka rama);
rozmiar L/XL: 26,58 kg (niska rama) i 25,88 kg (wysoka rama).

Maksymalna waga użytkowania

Ten rower ze wspomaganiem elektrycznym został zatwierdzony pod kątem zgodności z normą EN 15194 dla maksymalnej wagi 150 kg (rower+użytkownik+transportowany ładunek).

Jak należy ładować E-bike?

Wyjmowany akumulator zapinany na klucz może być ładowany z gniazdka sieciowego, zarówno na rowerze jak i po odpięciu akumulatora. Przeznaczona do tego ładowarka jest dołączona do roweru.
Kompletne naładowanie po zupełnym rozładowaniu akumulatora zajmuje 5 godzin.

Konserwacja / przechowywanie

Akumulator Li-Ion powinien być ładowany regularnie, nie czekając na jego całkowite rozładowanie.

Akumulator nieużywany przez długi czas powinien być przechowywany w trybie "hibernacji", naładowany do 80%. Ostatecznie zalecamy ładowanie co najmniej co 3 miesiące.

Akumulator powinien być przechowywany w suchym pomieszczeniu, w temperaturze pokojowej (25°C), aby zapewnić optymalne działanie i przechowywanie.

Transport / recykling

Zużyte akumulatory we Francji można oddać do serwisu w dowolnym sklepie Decathlon w celu poddania ich recyklingowi przez uprawnioną do tego organizację w ramach naszej polityki odpowiedzialności ekologicznej. Procedura i organizacja recyklingu są właściwe dla każdego kraju.

Akumulatory litowo-jonowe podlegają szczególnym przepisom w zakresie transportu (statkiem, samolotem).
Dokument zwany MSDS, specjalny dla danego akumulatora, jest dostępny na żądanie u naszych zespołów rowerowych Decathlon.

Dostępność części zamiennych w serwisie

10 lat dostępności części elektronicznych (silnik, akumulator, podzespoły elektroniczne), gwarancja kompatybilności wstecznej w przypadku modyfikacji.

Utrzymanie w czystości

1) Przed każdą interwencją przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna), należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
2) Co jakiś czas serwisowanie napędu (w szczególności łańcucha, który musi być czyszczony i smarowany).
3) Korzystanie z myjki ciśnieniowej jest zabronione.

Porady dot. przechowywania

Zalecamy przechowywanie roweru w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłoniętego plandeką.
Zaleca się również wyjęcie akumulatora z roweru i przechowywanie go w ciepłym miejscu, gdy nie używasz go przez dłuższy czas, jak zapisano w instrukcji obsługi.

Ograniczenia

Bagażnik roweru posiada homologację do przewożenia ładunków nieprzekraczających 27 kg.
Przewożenie dorosłej osoby siedzącej na bagażniku jest więc niedozwolone.

Projektowanie

Zaprojektowany w Lille przez zespół inżynierów i designerów, montowany w Portugalii.

Kilka słów od naszego zespołu

Ten pierwszy inteligentny rower w ofercie Decathlon to przede wszystkim skuteczna odpowiedź na walkę z kradzieżą rowerów i uczynienie z roweru elektrycznego ekologicznej alternatywy dla pojazdów z silnikiem spalinowym. To techniczne rozwiązanie pozwala ponadto korzystać z nowych usług, co nie było możliwe w przypadku tradycyjnych rowerów. Są to wreszcie inteligentne i rozwojowe rowery, dzięki którym jazda staje się bardziej przyjemna, bezpieczna i praktyczna na co dzień.

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium

Porady dotyczące przechowywania

Jeśli to możliwe:
- Przechowuj rower w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłaniaj go plandeką;
- Wyjmij akumulator i przechowuj go w temperaturze pokojowej, jeśli nie używasz go przez kilka miesięcy.

Ograniczenia

Łączność nie zwalnia z używania odpowiedniego zapięcia do roweru

Zatwierdzony przez

Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.