Rower miejski elektryczny smart Elops 920E Connect LF niska rama
Kolor:
BiałyRozmiar:
Jak wybrać rozmiar?Odbierz rower gotowy do jazdy
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Odbierz rower gotowy do jazdy
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Ten inteligentny rower elektryczny z wydajnym silnikiem centralnym sprawdzi się podczas codziennej jazdy po mieście, przewożąc Twoje rzeczy.
INTELIGENTNY rower elektryczny jest wygodny i dobrze wyważony z centralnym silnikiem, cichym i mocnym, umożliwiającym spokojne podjeżdżanie pod ulice z umiarkowanym spadkiem, nawet z ładunkiem.
Kod produktu: 8530094
Akumulator Li-ion 36 V 11,6 Ah (poj. 417 Wh), zasięg min. 50 km - maks. 90 km.
Łatwość pokonywania podjazdów, z niemieckim silnikiem centralnym BROSE 50 Nm.
Podłącz rower do smartfonu za pośrednictwem aplikacji Decathlon Mobility.
Amortyzowany widelec, kierownica holenderska i szerokie siodło (proste plecy).
Shimano Nexus 7 do zmiany przełożeń (obrotowa manetka) nawet na postoju.
Oświetlenie LEDowe zintegrowane w ramie z przodu i na błotniku z tyłu.
Hydrauliczne hamulce tarczowe TEKTRO, zapewniają mocne hamowanie.
Kompatybilny z koszykiem, dziecięcy fotelik na bagażnik w tej gamie produktów.
Ten elektryczny rower wyposażony jest w wewnętrzną skrzynkę umożliwiającą podłączenie roweru do smartfonu i przekształcenie go w "Super rower"...
W ten sposób możesz znać precyzyjne położenie roweru w danej chwili i na bieżąco zostać powiadomionym, jeśli rower zostanie skradziony.
Ta technologia została opracowana przez naszego partnera przemysłowego AXA Security z siedzibą w Holandii, specjalizującego się w bezpieczeństwie roweru (systemy oświetlenia i zapięcia) od ponad 100 lat.
Inteligentny rower, to rower wyposażony w super moce!
Ten typ roweru pozwala cieszyć się serią funkcji i usług, których nie da się zaoferować dla "klasycznego" roweru, pozbawionego łączności ze smartfonem.
Możesz na przykład być powiadomiony, gdy obca osoba dotyka roweru, lub gdy przemieszcza się on bez Twojej wiedzy...
Oferowane są też inne funkcje przydatne dla rowerzystów i regularnie będą pojawiać się kolejne. Mamy więc do czynienia z rozwojową sytuacją!
Już niedługo będziesz mógł wykupić niedrogie ubezpieczenie i skorzystać z kompleksowej ochrony (wypadek, zniszczenie, kradzież, etc) obejmujące WYJĄTKOWĄ usługę Bike Recovery.
W razie kradzieży jesteś powiadamiany bezpośrednio przez aplikację Decathlon Mobility i możesz poprosić o interwencję prywatną firmę ochroniarską, która zlokalizuje rower i odprowadzi go do Ciebie (jeśli lokalne służby wyrażą na to zgodę). Jeśli ta operacja się nie powiedzie, dostaniesz odszkodowanie z wykupionej polisy.
Usługa Bike Recovery pozwala w większości przypadków szybko odzyskać rower (średnio w 48 h).
Oczywiście można wykupić ubezpieczenie tylko od kradzieży, ale cena jest wyższa, gdy usługa Bike Recovery nie jest z nim powiązana, gdyż ryzyko nieodzyskania skradzionego roweru jest w tym przypadku bardzo wysokie...
Centralny silnik Brose 36 V Drive C z aluminium, 250 W. Pasek napędowy zapewnia ultra ciche działanie silnika.
Moment obrotowy silnika maks. 50 Nm. Ta wartość pozwala ocenić łatwość z jaką rower pokonuje niektóre trudności (na przykład podjazd pod wzniesienie).
Silnik jest sparowany z czujnikiem momentu, aby dostosować wspomaganie elektryczne w oparciu o ruch pedałowania i nacisk wywierany na pedały, jak w przypadku pedału gazu w samochodzie.
Ekran kontrolny LED LCD znajduje się z lewej strony kierownicy, aby nie puszczać kierownicy chcąc wybrać jeden z trzech trybów wspomagania:
Tryb Off - wyłączony (akumulator nie jest używany).
Tryb 1 - Oszczędny:
do 60% wspomagania;
Tryb 2 - Normalny: do 120% wspomagania;
Tryb 3 - Sportowy: do 320% wspomagania;
Tryb "Walk": zapewnia pomoc w prowadzeniu roweru idąc obok niego (wspomaganie do 6 km/h).
Pozostały zasięg w procentach.
Wyświetlane parametry: chwilowa prędkość,
całkowity dystans (ODO),
dzienny dystans (TRIP: zerowanie po naciśnięciu przez kilka sekund przycisku "-",
dystans, jaki można przejechać na akumulatorze na wybranym trybie (TRIP TO GO).
Możesz również sterować włączaniem świateł, które aktywuje podświetlenie ekranu.
Port USB zintegrowany pod ekranem, aby podtrzymywać naładowanie smartfonu lub akumulatora.
Akumulator zapinany na klucz (dwa klucze dołączone do roweru). Akumulator jest też wyjmowany, aby ułatwić ładowanie go (na przykład w biurze...).
Dostępny zasięg jest podawany szacunkowo i obliczany dla osoby o wadze 70 kg na relatywnie płaskiej trasie.
NB: Zasięg roweru może ulegać zmianom w zależności od obciążenia (waga użytkownika + waga sakw/koszyków), przewyższeń (podjazdów) i warunków pogodowych (zimno zmniejsza czas działania akumulatora).
Ten rodzaj systemu zmiany biegów został zaprojektowany tak, aby umożliwić zmianę biegów na postoju, a więc bez pedałowania. Umożliwia on też szybsze ruszanie, szczególnie gdy rower jest mocniej obciążony. Ten system jest skądinąd całkowicie niewrażliwy na uderzenia, ponieważ jest całkowicie wbudowany w piastę tylnego koła i wymaga bardzo niewiele konserwacji.
Obsługa jest prosta, obrotową manetką.
UWAGA: System ten wymaga wstrzymania pedałowania (przez 1 sekundę) na czas zmiany przełożenia.
Rama z aluminium 6061 zapewnia większą lekkość i dynamikę.
Dostępna w wersji obniżonej, aby ułatwić wsiadanie, zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, oraz w wersji z wysoką ramą.
Waga ramy: Między 4,6 kg a 4,8 kg w zależności od rozmiaru i typu ramy.
Lakier proszkowy w kolorze białym z matowym wykończeniem.
Amortyzowany widelec rekreacyjny z aluminium SUNTOUR NEX ze skokiem 63 mm pochłania nierówności nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy.
Hydrauliczne hamulce tarczowe Tektro.
Klamki hamulcowe z aluminium.
Kierownica typu holenderskiego i klasyczny mostek (przekrój 25,4 mm) z aluminium, regulowany na wysokość, aby zapewnić bardziej wyprostowaną i wygodniejszą pozycję.
Chwyty z wypustkami umożliwiające zamocowanie lampek VIOO Clip, co zapewnia lepszą widoczność boczną podczas jazdy.
Sztyca siodła z aluminium (przekrój 28,6 mm).
Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc nacisku pośladków na siodło. Możliwość optymalnego dostosowania pozycji siodła, dzięki regulacji jarzma.
Obejma podsiodłowa (przekrój 31,8 mm) przykręcana na śrubę, aby zapobiec kradzieży sztycy/siodła.
Oświetlenie ledowe AXA z przodu i z tyłu, zasilane z akumulatora, wymagające włączenia ekranu kontrolnego.
Przednie oświetlenie zintegrowane w ramie, oraz tylne zintegrowane w tylnym błotniku, aby zapobiec zniszczeniu.
Natężenie światła 20 Lx.
Pozwalają być widocznym ze 150 m z tyłu i widzieć na odległość 30 m z przodu.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.
Piasta z 7 wbudowanymi biegami Shimano Nexus, z manetką obrotową.
Zębatka 19 zębów, jednorzędowy mechanizm korbowy 44 zęby, korby z aluminium 170 mm.
Przebieg dla 1 obrotu korb: 3,12 m do 7,66 m.
Biegi mogą być zmieniane na postoju. Korby jednorzędowe i jedna zębatka zapobiegają spadaniu łańcucha i ograniczają konserwację. Napinacz łańcucha kompensuje jego zużycie.
Łańcuch KMC Z1eHX narrow EPT, antykorozyjny i wzmocniony, specjalny do E-bike'ów.
Miejskie, wzmocnione pedały żywiczne.
Opony Gum Wall 60 TPI, 700x44 typu balon umożliwiają pochłanianie nierówności, aby poprawić komfort użytkowania.
Wentyle typu Schrader.
Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów, aby zoptymalizować zasięg i unikać przebić.
Wzmocnienie zapobiegające przebiciom z nylonu 1 mm zintegrowane jest w bieżniku opony.
Rower wyposażony jest w osie 3/8" z gwintowaniem 26 zwojów na cal (koło przednie i tylne).
Odblaskowe pasy poprawiają widoczność.
Tylny bagażnik, przednia i tylna lampka zasilane z akumulatora, błotnik przedni i tylny, boczna stopka, osłona łańcucha.
Boczna stopka przykręcana do ramy, specjalnie wybrana, aby mogła udźwignąć ciężar roweru elektrycznego i dzięki temu zapewnić większą stabilność podczas parkowania roweru.
Nieprzewidziana do udźwignięcia wagi fotelika dziecięcego z dzieckiem podczas postoju.
Bagażnik 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS.
Rama wyposażona jest w inserty umożliwiające zamocowanie zapięcia segmentowego i zapięcia na ramę typu RINGLOCK (zapięcia na ramę do tylnego koła, umożliwiającego zablokowanie tylnego koła podczas parkowania).
Kierownica jest kompatybilna z naszym koszykiem 500 12 L.
Ten rower nie był przetestowany i nie ma homologacji do używania z przyczepką.
Rower ze wspomaganiem elektrycznym zapewnia pomoc w pedałowaniu, nie pocąc się nadmiernie. Dlatego, aby silnik Cię wspomógł, konieczne jest, aby pedałować.
Włączony silnik wspomaga Cię do maksymalnej prędkości 25 km/h i wyłącza się gdy przestajesz pedałować.
Jeśli nie chcesz korzystać ze wspomagania, można je wyłączyć w dowolnym momencie, aby pedałować jak na klasycznym rowerze.
Ten rower był również testowany pod kątem jazdy w deszczu.
2 dostępne rozmiary, 2 wersje ramy, wysoka i niska.
Rozmiar S/M: od 155 do 175 cm.
Rozmiar L/XL: od 175 do 195 cm.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, większy rozmiar zapewni wygodniejszą pozycję.
(Z pedałami i akumulatorem):
w rozmiarze M: 26,08 kg (niska rama) i 25,2 kg (wysoka rama);
w rozmiarze L: 26,58 kg (niska rama) i 25,88 kg (wysoka rama).
Ten rower ze wspomaganiem elektrycznym został zatwierdzony pod kątem zgodności z normą EN 15194 dla maksymalnej wagi 150 kg (rower+użytkownik+transportowany ładunek).
Wyjmowany akumulator zapinany na klucz może być ładowany z gniazdka sieciowego, zarówno na rowerze jak i po odpięciu akumulatora. Przeznaczona do tego ładowarka jest dołączona do roweru.
Kompletne naładowanie po zupełnym rozładowaniu akumulatora zajmuje 5 godzin.
Akumulator Li-Ion powinien być ładowany regularnie, nie czekając na jego całkowite rozładowanie.
Akumulator nieużywany przez długi czas powinien być przechowywany w trybie "hibernacji", naładowany do 80%. Ostatecznie zalecamy ładowanie co najmniej co 3 miesiące.
Akumulator powinien być przechowywany w suchym pomieszczeniu, w temperaturze pokojowej (25°C), aby zapewnić optymalne działanie i przechowywanie.
Zużyte baterie można we Francji oddać w serwisie sklepu Decathlon w celu oddania do recyklingu przez zatwierdzoną organizację w ramach naszej eko-odpowiedzialnej polityki. Procedura i organizacja recyklingu są właściwe dla każdego kraju.
Akumulatory litowo-jonowe podlegają szczególnym przepisom w zakresie transportu (statkiem, samolotem).
Dokument zwany MSDS, specjalny dla danego akumulatora, jest dostępny na żądanie u naszych zespołów rowerowych Decathlon.
10 lat dostępności części elektronicznych (silnik, akumulator, podzespoły elektroniczne), gwarancja kompatybilności wstecznej w przypadku modyfikacji.
1) Przed każdą interwencją przy rowerze elektrycznym (mycie, konserwacja elektryczna lub mechaniczna), należy koniecznie wyjąć akumulator i wyłączyć zasilanie roweru.
2) Co jakiś czas serwisowanie napędu (w szczególności łańcucha, który musi być czyszczony i smarowany).
3) Korzystanie z myjki ciśnieniowej jest zabronione.
Zalecamy przechowywanie roweru w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłoniętego plandeką.
Zaleca się również wyjęcie akumulatora z roweru i przechowywanie go w ciepłym miejscu, gdy nie używasz go przez dłuższy czas, jak zapisano w instrukcji obsługi.
Zasolone środowisko (morskie powietrze, bryza) jest niezwykle korozyjne dla mechanicznych i metalowych części roweru, gorąco namawiamy do regularnego smarowania całego napędu i przetarcia od czasu do czasu wilgotną szmatką elementów takich jak kierownica, sztyca siodła itd., aby usunąć z nich sól, która mogła na nich osiąść.
Zaprojektowany w Lille przez zespół inżynierów i designerów, i montowany w Portugalii.
Ten pierwszy inteligentny połączony Decathlon to przede wszystkim skuteczna odpowiedź na walkę z kradzieżą rowerów i uczynienie z roweru elektrycznego prawdziwie zrównoważonej alternatywy dla pojazdów z silnikiem spalinowym. To rozwiązanie techniczne umożliwia korzystanie z nowych usług, z których nie można skorzystać w przypadku roweru niepołączonego ze smartfonem. To inteligentny i progresywny rower, dzięki któremu jazda na co dzień jest przyjemna, bezpieczna i bardziej praktyczna.
Rama rowerowa 100% Aluminium 6061
Jeśli to możliwe:
- Przechowuj rower w osłoniętym miejscu na zewnątrz lub osłaniaj go plandeką;
- Wyjmij akumulator i przechowuj go w temperaturze pokojowej, jeśli nie używasz go przez kilka miesięcy.
Łączność nie zwalnia z używania odpowiedniego zapięcia do roweru
Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja