Nasz zespół projektantów stworzył ten holenderski rower miejski z najwyższej półki specjalnie do codziennej jazdy bez większych ograniczeń.

Holenderski rower miejski z najwyższej półki z aluminium, bardzo wygodny i bardzo dobrze wyposażony, aby mógł służyć do codziennego przemieszczania się po mieście.

Kup razem z

Podobne produkty

  • Komfort roweru

    Prosta pozycja, kierownica z regulacją wysokości, optymalna widoczność z boku.

  • Łatwe użytkowanie

    Nexus 7-biegów do zmiany biegów na postoju, automatyczne oświetlenie, zapięcie.

  • Bezpieczeństwo roweru

    Oświetlenie zasilane z dynamo w piaście Shimano, hydrauliczne hamulce tarczowe.

  • Siła hamowania

    Hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.

  • Kompatybilność

    Kompatybilny z naszymi fotelikami dziecięcymi na bagażnik, sakwami i koszykami.

Zmiana biegów Shimano Nexus

Ten rodzaj systemu zmiany biegów został zaprojektowany tak, aby umożliwić zmianę biegów na postoju, bez pedałowania. Umożliwia on łatwiejsze ruszanie, szczególnie, gdy rower jest mocniej obciążony.

Ten system jest skądinąd całkowicie niewrażliwy na uderzenia, ponieważ jest całkowicie wbudowany w piastę tylnego koła i wymaga bardzo niewiele konserwacji.
Obsługa jest prosta, obrotową manetką.
UWAGA: System ten wymaga wstrzymania pedałowania (przez 1 sekundę) na czas zmiany przełożenia.

Rama

Rama z aluminium zapewnia o wiele bardziej dynamiczne odczucia z jazdy, niż stalowa! Wewnętrzne prowadzenie linek hamulcowych i linek przerzutek (wewnątrz ramy), aby ograniczyć: konserwację, problemy z wyrywaniem pancerzy podczas użytkowania, zapewniając jednocześnie estetyczny wygląd roweru.

Widelec

Stalowy widelec pochłania niedoskonałości nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy.

Hamulce

Klamki hamulcowe z aluminium.
Hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z tarczami na 6 śrub o średnicy 160 mm z przodu i z tyłu.
Zamienne okładziny hamulcowe: ref. Shimano Deore/Tektro/Auriga (8325111).

Kierownica / mostek / stery

Układ kierowniczy (rura kierownicy-mostek) z aluminium z chromowanym wykończeniem, typu holenderskiego, co zapewnia bardzo wygodną, wyprostowaną pozycję.
Mostek z aluminium o przekroju 1" (25,4 mm) regulowany na wysokość dla większego komfortu.
Ergonomiczne chwyty oferują jeszcze większy komfort podczas regularnego korzystania z roweru. Wyposażone w inserty do zamontowania lampek VIOO clip, co pozwala być jeszcze lepiej widocznym z boku.

Siodło / sztyca podsiodłowa

Sztyca siodła z aluminium (przekrój 28,6mm).
Obejma podsiodłowa o średnicy 35 mm.
Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc ucisku pośladków na siodle.
Nachylenie siodełka regulowane w zakresie 10°. Możliwość regulacji siodełka za pomocą jarzma.
Ładny efekt daje wykończenie siodełka z imitacji skóry!

Oświetlenie

Niezależna lampka na dynamo w piaście SHIMANO.
Automatyczne oświetlenie AXA na dynamo w piaście (włącza się i reguluje intensywność w zależności od warunków oświetlenia) z przodu i z tyłu. Koniec z bateriami i akumulatorami do ładowania przed wyjazdem i z hałasami pochodzącymi od tarcia dynamo po obręczy.
Dodatkowo intensywność światła wzrasta gdy hamujesz, dzięki czemu lampka sygnalizuje, że zwalniasz i pozostaje zapalona przez kilka minut po zatrzymaniu, aby nadal być widocznym.

Widzialność

Tylny odblask wbudowany w bagażnik.
Odblaskowe pasy na oponach, aby poprawić widzialność w warunkach miejskich, niezależnie od panujących warunków zewnętrznych.

Napęd

Piasta z 7 zintegr. biegami Shimano Nexus.
Jednorzędowy mechanizm korbowy 40 zębów, korby z aluminium 170 mm, zębatka 18 zębów. Przebieg dla 1 obrotu korb: 3 do 7,34 m.

Ten system, bardzo praktyczny a nawet niezbędny w mieście, pozwala zmieniać biegi na postoju. Ponadto ogranicza konserwację i spadanie łańcucha.
Napinacz łańcucha, aby ograniczyć serwisowanie wynikające ze zużycia.
Łańcuch KMC z powłoką antykorozyjną.
Obrotowa manetka Shimano Nexus ułatwia zmianę przełożeń.
Osłona napędu.

Pedały

Pedały miejskie z aluminium, solidniejsze i bardziej estetyczne od pedałów żywicznych.

Koła

Koła 28" z przodu i z tyłu z aluminium, dwukomorowe, 36 szprych, aby zapobiec częstemu decentrowaniu lub odkształceniu obręczy na źle utrzymanych drogach.
Dlaczego wybraliśmy ten rozmiar kół? Aby nasi użytkownicy mogli cieszyć się większym komfortem i lepszą jakością jazdy, jakie oferują koła w tym rozmiarze.
Przednie koło mocowane jest zaciskiem, a tylne przykręcane śrubą, co zniechęca potencjalnych złodziei.

Opony

Opony 700x42 typu balon pozwalają pochłaniać nierówności terenu, aby poprawić komfort użytkowania, dbając jednocześnie o dobre właściwości jezdne.
Wentyle typu Schrader ułatwiają pompowanie, które możliwe jest też na stacji benzynowej.
Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów.
Wzmocnienie zapobiegające przebiciom z nylonu 1 mm zintegrowane jest w bieżniku opony.
Odblaskowe pasy zapewniają lepszą widoczność.

Wyposażenie

Oświetlenie zasilane przez dynamo w piaście przedniego koła Shimano Nexus,
złoty dzwonek wnosi odrobinę estetyki,
tylny bagażnik przyspawany do ramy, wyposażony w naciągi,
błotniki z przodu i z tyłu,
boczna stopka,
pełna osłona łańcucha, zaprojektowana przez naszych inżynierów do ograniczenia zachlapań.

Stopka

Wzmocniona boczna stopka zapewnia lepszą stabilność podczas parkowania roweru z obciążonym bagażnikiem i przednią platformą/koszykiem.

Kompatybilne akcesoria

Bagażnik 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS.
Wykończenie drewnianą płytą zapewnia większą estetykę i stabilność dzięki szerszej powierzchni podparcia do transportu przedmiotów.

Rama posiada otwory umożliwiające zamocowanie koszyka na bidon lub zapięcia segmentowego na rurze podsiodłowej.
Rower fabrycznie wyposażony w zapięcie do ramy typu RING-LOCK.

Jak wybrać rozmiar?

Rozmiar S/M odpowiedni dla osób o wzroście od 155-175 cm,
rozmiar L/XL odpowiedni dla osób o wzroście od 175-195 cm.
Jeśli jesteś na granicy 2 rozmiarów, wybierz ten większy, do wygodniejszej jazdy.

Waga roweru

19 kg

Maksymalna waga użytkowania

Rower ma nośność do 100 kg (waga użytkownika+rower+przewożony bagaż).

Porady dotyczące konserwacji/transportu

Aby ograniczyć przebicia i maksymalnie wykorzystać komfort roweru sprawdzaj ciśnienie w kołach co 15 dni przy codziennym użytkowaniu, lub przed każdą jazdą, jeśli jeździsz okazjonalnie.
Gdy pojawi się widoczne nagromadzenie brudu, odtłuść i nasmaruj łańcuch.
Myć wodą. Unikać myjek wysokociśnieniowych.
Transport roweru z niską ramą na tylnej klapie samochodu wymaga użycia adaptera.

Ograniczenia użytkowania

Nie nadaje się do jazdy po szutrach. Rower holenderski posiada szeroką kierownicę, zwróć uwagę pokonując przewężenia, wewnątrz i na zewnątrz.

Projektowanie

Zaprojektowany w Lille przez zespół Inżynierów i Designerów.
Montowany w Unii Europejskiej.

Kilka słów od naszego zespołu

"Używanie roweru w mieście jest jedną z najlepszych alternatyw dla korzystania z samochodu, umożliwiając skuteczne przemieszczanie się z miejsca na miejsce.
Aby jazda na rowerze w mieście była przyjemnością w każdych warunkach i aby być przygotowanym na każdą sytuację, pamiętaj o najważniejszych elementach bezpieczeństwa, takich jak kask, dwa zapięcia, odzież przeciwdeszczowa, oraz dodatkowe akcesoria oświetleniowe."

Gwarancja

Dożywotnia na ramę, mostek, kierownicę i widelec.
2 lata na inne komponenty, prócz zużywających się.

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
Użytkując w zasolonym otoczeniu przewidzieć regularne mycie.
Transport tego roweru na tylnej klapie samochodu wymaga użycia adaptera.

Ograniczenia

Nieodpowiedni do jazdy trekkingowej ani MTB.Maks. waga: 100 kg.

Zatwierdzony przez

Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.