Rower miejski Elops 900 LF aluminiowy niska rama
Kod produktu: 8548096
0,0 (50)3249,00 zł
324,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8548096
0,0 (50)3249,00 zł
324,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Nasz zespół projektantów stworzył ten holenderski rower miejski z najwyższej półki specjalnie do codziennej jazdy bez większych ograniczeń.
Holenderski rower miejski z najwyższej półki z aluminium, bardzo wygodny i bardzo dobrze wyposażony, aby mógł służyć do codziennego przemieszczania się po mieście.
Komfort roweru
Prosta pozycja, kierownica z regulacją wysokości, optymalna widoczność z boku.
Łatwe użytkowanie
Nexus 7-biegów do zmiany biegów na postoju, automatyczne oświetlenie, zapięcie.
Bezpieczeństwo roweru
Oświetlenie zasilane z dynamo w piaście Shimano, hydrauliczne hamulce tarczowe.
Siła hamowania
Hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu.
Kompatybilność
Kompatybilny z naszymi fotelikami dziecięcymi na bagażnik, sakwami i koszykami.
Ten rodzaj systemu zmiany biegów został zaprojektowany tak, aby umożliwić zmianę biegów na postoju, bez pedałowania. Umożliwia on łatwiejsze ruszanie, szczególnie, gdy rower jest mocniej obciążony.
Ten system jest skądinąd całkowicie niewrażliwy na uderzenia, ponieważ jest całkowicie wbudowany w piastę tylnego koła i wymaga bardzo niewiele konserwacji.
Obsługa jest prosta, obrotową manetką.
UWAGA: System ten wymaga wstrzymania pedałowania (przez 1 sekundę) na czas zmiany przełożenia.
Rama z aluminium zapewnia o wiele bardziej dynamiczne odczucia z jazdy, niż stalowa! Wewnętrzne prowadzenie linek hamulcowych i linek przerzutek (wewnątrz ramy), aby ograniczyć: konserwację, problemy z wyrywaniem pancerzy podczas użytkowania, zapewniając jednocześnie estetyczny wygląd roweru.
Stalowy widelec pochłania niedoskonałości nawierzchni, aby zapewnić większy komfort jazdy.
Klamki hamulcowe z aluminium.
Hydrauliczne hamulce tarczowe z przodu i z tyłu, z tarczami na 6 śrub o średnicy 160 mm z przodu i z tyłu.
Zamienne okładziny hamulcowe: ref. Shimano Deore/Tektro/Auriga (8325111).
Układ kierowniczy (rura kierownicy-mostek) z aluminium z chromowanym wykończeniem, typu holenderskiego, co zapewnia bardzo wygodną, wyprostowaną pozycję.
Mostek z aluminium o przekroju 1" (25,4 mm) regulowany na wysokość dla większego komfortu.
Ergonomiczne chwyty oferują jeszcze większy komfort podczas regularnego korzystania z roweru. Wyposażone w inserty do zamontowania lampek VIOO clip, co pozwala być jeszcze lepiej widocznym z boku.
Sztyca siodła z aluminium (przekrój 28,6mm).
Obejma podsiodłowa o średnicy 35 mm.
Szerokie siodło z pianką o zróżnicowanej twardości, dostosowaną do miejsc ucisku pośladków na siodle.
Nachylenie siodełka regulowane w zakresie 10°. Możliwość regulacji siodełka za pomocą jarzma.
Ładny efekt daje wykończenie siodełka z imitacji skóry!
Niezależna lampka na dynamo w piaście SHIMANO.
Automatyczne oświetlenie AXA na dynamo w piaście (włącza się i reguluje intensywność w zależności od warunków oświetlenia) z przodu i z tyłu. Koniec z bateriami i akumulatorami do ładowania przed wyjazdem i z hałasami pochodzącymi od tarcia dynamo po obręczy.
Dodatkowo intensywność światła wzrasta gdy hamujesz, dzięki czemu lampka sygnalizuje, że zwalniasz i pozostaje zapalona przez kilka minut po zatrzymaniu, aby nadal być widocznym.
Tylny odblask wbudowany w bagażnik.
Odblaskowe pasy na oponach, aby poprawić widzialność w warunkach miejskich, niezależnie od panujących warunków zewnętrznych.
Piasta z 7 zintegr. biegami Shimano Nexus.
Jednorzędowy mechanizm korbowy 40 zębów, korby z aluminium 170 mm, zębatka 18 zębów. Przebieg dla 1 obrotu korb: 3 do 7,34 m.
Ten system, bardzo praktyczny a nawet niezbędny w mieście, pozwala zmieniać biegi na postoju. Ponadto ogranicza konserwację i spadanie łańcucha.
Napinacz łańcucha, aby ograniczyć serwisowanie wynikające ze zużycia.
Łańcuch KMC z powłoką antykorozyjną.
Obrotowa manetka Shimano Nexus ułatwia zmianę przełożeń.
Osłona napędu.
Pedały miejskie z aluminium, solidniejsze i bardziej estetyczne od pedałów żywicznych.
Koła 28" z przodu i z tyłu z aluminium, dwukomorowe, 36 szprych, aby zapobiec częstemu decentrowaniu lub odkształceniu obręczy na źle utrzymanych drogach.
Dlaczego wybraliśmy ten rozmiar kół? Aby nasi użytkownicy mogli cieszyć się większym komfortem i lepszą jakością jazdy, jakie oferują koła w tym rozmiarze.
Przednie koło mocowane jest zaciskiem, a tylne przykręcane śrubą, co zniechęca potencjalnych złodziei.
Opony 700x42 typu balon pozwalają pochłaniać nierówności terenu, aby poprawić komfort użytkowania, dbając jednocześnie o dobre właściwości jezdne.
Wentyle typu Schrader ułatwiają pompowanie, które możliwe jest też na stacji benzynowej.
Idealne ciśnienie wynosi od 3,5 do 4 barów.
Wzmocnienie zapobiegające przebiciom z nylonu 1 mm zintegrowane jest w bieżniku opony.
Odblaskowe pasy zapewniają lepszą widoczność.
Oświetlenie zasilane przez dynamo w piaście przedniego koła Shimano Nexus,
złoty dzwonek wnosi odrobinę estetyki,
tylny bagażnik przyspawany do ramy, wyposażony w naciągi,
błotniki z przodu i z tyłu,
boczna stopka,
pełna osłona łańcucha, zaprojektowana przez naszych inżynierów do ograniczenia zachlapań.
Wzmocniona boczna stopka zapewnia lepszą stabilność podczas parkowania roweru z obciążonym bagażnikiem i przednią platformą/koszykiem.
Bagażnik 27 kg umożliwia montaż fotelika dziecięcego lub zestawu sakw ELOPS.
Wykończenie drewnianą płytą zapewnia większą estetykę i stabilność dzięki szerszej powierzchni podparcia do transportu przedmiotów.
Rama posiada otwory umożliwiające zamocowanie koszyka na bidon lub zapięcia segmentowego na rurze podsiodłowej.
Rower fabrycznie wyposażony w zapięcie do ramy typu RING-LOCK.
Rozmiar S/M odpowiedni dla osób o wzroście od 155-175 cm,
rozmiar L/XL odpowiedni dla osób o wzroście od 175-195 cm.
Jeśli jesteś na granicy 2 rozmiarów, wybierz ten większy, do wygodniejszej jazdy.
19 kg
Rower ma nośność do 100 kg (waga użytkownika+rower+przewożony bagaż).
Aby ograniczyć przebicia i maksymalnie wykorzystać komfort roweru sprawdzaj ciśnienie w kołach co 15 dni przy codziennym użytkowaniu, lub przed każdą jazdą, jeśli jeździsz okazjonalnie.
Gdy pojawi się widoczne nagromadzenie brudu, odtłuść i nasmaruj łańcuch.
Myć wodą. Unikać myjek wysokociśnieniowych.
Transport roweru z niską ramą na tylnej klapie samochodu wymaga użycia adaptera.
Nie nadaje się do jazdy po szutrach. Rower holenderski posiada szeroką kierownicę, zwróć uwagę pokonując przewężenia, wewnątrz i na zewnątrz.
Zaprojektowany w Lille przez zespół Inżynierów i Designerów.
Montowany w Unii Europejskiej.
"Używanie roweru w mieście jest jedną z najlepszych alternatyw dla korzystania z samochodu, umożliwiając skuteczne przemieszczanie się z miejsca na miejsce.
Aby jazda na rowerze w mieście była przyjemnością w każdych warunkach i aby być przygotowanym na każdą sytuację, pamiętaj o najważniejszych elementach bezpieczeństwa, takich jak kask, dwa zapięcia, odzież przeciwdeszczowa, oraz dodatkowe akcesoria oświetleniowe."
Dożywotnia na ramę, mostek, kierownicę i widelec.
2 lata na inne komponenty, prócz zużywających się.
Rama rowerowa 100% Aluminium
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
Użytkując w zasolonym otoczeniu przewidzieć regularne mycie.
Transport tego roweru na tylnej klapie samochodu wymaga użycia adaptera.
Nieodpowiedni do jazdy trekkingowej ani MTB.Maks. waga: 100 kg.
Ten rower został zaprojektowany i udoskonalony przez nasz zespół projektowy, a następnie przetestowany i zatwierdzony przez naszych testerów terenowych, aby jak najlepiej spełniał oczekiwania użytkowników rowerów miejskich.