Rower przełajowy Van Rysel RCX 2 Shimano GRX 12S
Kod produktu: 8738472
0,0 (1)9499,00 zł
949,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8738472
0,0 (1)9499,00 zł
949,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Ta karbonowa rama stworzona z myślą o maksymalnej przyjemności jazdy na trasach cyclocrossowych sprawdziła się w międzynarodowych wyścigach. Gotowy do jazdy.
Nowy RCX zachowuje ducha tego, co przyczyniło się do sukcesu 1. wersji, roweru bardzo zabawnego i bardzo konkurencyjnego w wyścigach. Wersja 2 ułatwia noszenie i usuwanie błota w gliniastym terenie.
Wydajność energetyczna
Rama i widelec w 100% karbonowe.
Siła hamowania
Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX BR-RX410.
Komfort noszenia
Spłaszczona górna rura ramy do łatwego noszenia roweru na ramieniu.
Wszechstronność
Przeznaczony do cyclocrossu, ale możliwe też zamontowanie opon 40 mm.
Nasz nowy rower przełajowy przyprawi Cię o dreszcze podczas zimowych wypadów na trasy CX. Zwinny, zabawny i wydajny, idealna równowaga, aby zabłysnąć na trasach wyścigów.
Rama korzysta z wielu ulepszeń w porównaniu do RCX, w szczególności z łatwiejszego usuwania błota na łączeniu rury podsiodłowej / tylnych widełek.
Przedni trójkąt został podniesiony, a kształt głównej rury jest przeprojektowany tak, aby ułatwić przełożenie ramienia podczas noszenia roweru.
Rama i widelec w 100% karbonowe.
Rama z homologacją UCI.
Linki przepuszczone wewnątrz down tube.
Waga ramy: 940 g (M).
Waga widelca: 440 g.
Grupa Shimano GRX 12S.
Ten mechaniczny napęd jest bardzo precyzyjny i solidny.
Shifter: Shimano GRX ST-RX610.
Tylna przerzutka: Shimano GRX RD-RX820.
Kaseta: Shimano105 11-32 bębenek Hyperglide.
Łańcuch: Shimano 12S CN-M7100.
Mechanizm korbowy: Shimano GRX FC-RX610-1 40 zębów.
Długość korb w poszczególnych rozmiarach roweru:
XS: 165,
S: 170,
M: 172,5,
L/XL: 175.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Hydrauliczne hamulce tarczowe SHIMANO GRX BR-RX410 zapewniają mocne i progresywne hamowanie.
Tarcze przednia i tylna SHIMANO SM-RT70 160 mm.
Konieczne jest wstępne dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.
Średnica koła: 700C.
Waga: 1870 g.
Materiał obręczy: aluminium.
Materiał obręczy - szczegóły: aluminium, asymetryczne.
Wysokość: przód i tył: 24,1 mm.
szerokość: 27,1 mm.
Szerokość wewnętrzna: 22 mm.
System hamulcowy: hamulce tarczowe.
Kompatybilność przedniej osi: HH12-100.
kompatybilność tylnej osi: HH12-142.
Szprychy - przód/tył: 28.
Ograniczenie wagi: 120 kg.
https://www.fulcrumwheels.com/fr/soutien/roues-oem/rapid-red-900
Do ramy można założyć opony o maksymalnym przekroju 40.
Opony VITTORIA TERRENO MIX CX o przekroju 33. Są to wszechstronne opony z nylonową osnową 120 TPI.
TUBELESS READY:
tak.
Gorąco polecamy założenie opon tubeless z płynem uszczelniającym, dla większego komfortu i ograniczenia ryzyka przebić.
Opony montowane są bez płynu uszczelniającego. Przed użyciem postępuj wg poniższej instrukcji, aby zakończyć przygotowanie do użytku, z pomocą dołączonej butelki płynu (60 ml na oponę): https://www.youtube.com/watch?v=vv6t7gapiIE
UWAGA: Nigdy nie używaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to sklejeniem klocków.
Jeśli tarcza ociera się, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:
- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.
Rura kierownicy: VAN RYSEL z ALUMINIUM,
400 mm w rozmiarze XS i S,
420 mm w rozmiarze M, L i XL.
Mostek: VAN RYSEL z ALUMINIUM,
XS: 70,
S: 80,
M: 90,
L: 100,
XL: 110.
Siodło: VAN RYSEL.
Sztyca siodła: VAN RYSEL z aluminium 27,2 mm.
XS: 250 mm;
S/M/L: 350 mm;
XL: 400 mm.
Sprzedawany bez pedałów.
8,9 kg w rozm. M bez pedałów.
Pamiętaj, że rowery crossowe czy gravelowe wymagają szczególnej uwagi. Często narażone są na trudniejsze i bardziej wymagające dla sprzętu warunki użytkowania. Do utrzymania roweru w dobrym stanie niezbędna jest regularna konserwacja. Napęd powinien być wymieniany częściej niż w rowerze szosowym. Sprawdzanie dokręcenia osi kół, obejmy podsiodłowej, mostka i innych elementów musi być wykonywane regularnie.
Gravel to ogólny termin, który łączy bardzo różne rzeczywistości.
Ten rower to przede wszystkim rower crossowy. Nie jest przeznaczony do bycia obciążonym, osie kół nie zostały wzmocnione.
Rama nie posiada mocowań do bagażników ani błotników.
Niemniej, z odpowiednimi oponami może sprawdzić się podczas sportowej jazdy poza trasami przełajowymi. Mimo to koła nie są przeznaczone do zjazdów po kamienistych, górskich drogach.
Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha w rowerze PRZEŁAJOWYM wynosi 4000 km.
Średnia żywotność kasety w rowerze PRZEŁAJOWYM wynosi 6000-10000 km.
Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.
Rama 100% Węgiel
Rama i widelec RCX 2 opracowane zostały we współpracy z elitarną drużyną międzynarodową VAN RYSEL CYCLO CROSS TEAM.