Raty 0%
Media 0
Media 1
Media 2
Media 3
Media 4
Media 5
Media 6
Media 7
Media 8
Media 9
Media 10
Media 11
Media 12
Media 13
Media 14
Media 15
Media 16
Raty 0%

Rower szosowy Triban RC520 Flatbar z hamulcami tarczowymi

4599 zł

229,95 zł x 20 rat
Oblicz ratę

Rozmiar:

Jak wybrać rozmiar?

Odbierz rower gotowy do jazdy

Darmowy zwrot

Pomoc specjalisty

Stworzyliśmy i przetestowaliśmy ten rower szosowy do regularnej jazdy. Zapewni on duży komfort podczas dłuższej i dalszej jazdy.

Najwygodniejszy rower szosowy, jaki stworzyliśmy, w wersji z płaską kierownicą. Doceń jego hydro-mechaniczne hamulce tarczowe, specjalną geometrię i grupę Shimano 105.

Kod produktu: 8543912

Podobne produkty

Zalety produktu

Komfort roweru

Wygodna geometria szosowa, opony 28 mm, 2-pozycyjne, wygodne chwyty.

Wszechstronność

Inserty do bagażnika i błotnika, do opon o max. szer. 36 mm, koła tubeless ready

Precyzja

Grupa Shimano 105 R7000: przerzutka przednia, tylna i klamki hamulcowe.

Kontrola hamowania

Hamulce tarczowe, hydro-mechaniczne: skuteczne i progresywne.

Komfort siedzenia

Nowe siodło ErgoFit gwarantuje komfort na długi czas.

Wieczysta gwarancja

Decathlon oferuje dożywotnią gwarancję na ramę, mostek i kierownicę.

Opis produktu

Wybór rozmiaru roweru

Wybór rozmiaru roweru zależy od Twojego wzrostu, ale również od budowy ciała (długości nóg i zasięgu ramion).
Jeśli jesteś pomiędzy 2 rozmiarami, wybierając mniejszy, będziesz mieć bardziej sportową pozycję, a większy - bardziej komfortową.
XS: 154-165 cm,
S: 165-173 cm,
M: 173-180 cm,
L: 180-188 cm,
XL: 188-200 cm.
W sklepie możesz wypróbować rower Triban 500/520 drop bar, geometria ramy jest identyczna.
Niektóre sklepy oferują usługę Oceny Anatomicznej.

Rama

Nowa rama Triban Evo z aluminium 6061 T6, geometria ukierunkowana na komfort, z odpowiednio dobranym slopingiem.
Waga: 1780 g w rozmiarze M.
Solidna i wszechstronna rama: możliwość zamontowania błotników i bagażnika.
Kompatybilna z oponami o przekroju do 700X36 lub 650x40.

Widelec

Nowy widelec Triban Evo z karbonowymi goleniami i rurą sterową z aluminium, stery 1"1/8 Aheadset. Ten widelec łączy w sobie komfort, lekkość (680 g) i precyzję.Włókno węglowe wykorzystane, aby zapewnić dużą sztywność boczną i skuteczne tłumienie drgań.Na goleniach inserty do zamocowania przedniego bagażnika. Maksymalne obciążenie dla widelca: 9 kg.
Oczka na osi koła do zamocowania błotnika.
Pasują opony do 700X36 lub 650x40.

Kierownica / mostek / stery

Ergonomiczna, płaska kierownica z aluminium zapewnia lepszy chwyt, doskonały komfort i łatwość użytkowania.
Szerokość kierownicy:
XS/S/M: 560 mm.
L/XL: 600 mm.

Mostek odwracany (+7°/-7°):
XS / S: 80 mm.
M: 100 mm.
L: 110 mm.
XL: 120 mm.

Napęd

Manetki Shimano SL-RS700.
Przednia przerzutka Shimano 105 R7000.
Tylna przerzutka Shimano 105 R7000 11-rzędowa z długim wózkiem.

Mechanizm korbowy / Kaseta

Kaseta MICROSHIFT CS-H110 11-rz. 11/32
(11/12/13/14/15/17/19/21/24/28/32).

Mechanizm korbowy SHIMANO RS 510 compact 50/34.
Różne długości korb w zależności od rozmiaru roweru:

XS, S: 170 mm.M: 172,5 mm.
L, XL: 175 mm.

Hamulce

Hamulce tarczowe TRP HY/RD.
Zaciski hydrauliczne, w których tłoczki są obsługiwane za pomocą mechanicznej klamki oraz linki.Tarcze 160 mm z przodu i z tyłu. Nieściśliwy pancerz JAGUIRE dla zapewnienia precyzji i skuteczności hamowania. Okładziny półmetaliczne TRP (wersja M515/M525).

Koła

Nowe koła Triban Tubeless ready*,
aluminium 6063 T6.
Rozmiar ETRTO: 622 x 19 C.
Wysokość 25 mm zapewnia większą sztywność boczną.
Szprychy stalowe, krzyżowane, co zwiększa sztywność (28 z przodu i 28 z tyłu).
Szczelne łożyska maszynowe.
Waga pary (bez kasety i zacisków): 2300 g.
*Do zamiany na Tubeless potrzebne będą opony Tubeless Ready oraz zestaw do przekształcenia zawierający 2 wentyle tubeless + 2 taśmy na obręcz + bidon płynu uszczelniającego.

Opony

Opony Triban Resist+,
410 gramów,
Skinwall ze sztywną stopką,
zabezpieczenie przed przebiciem z nylonu 1 mm.
Wytrzymała osnowa: 55 TPI.
Wymiary: 28c-622 / 700 x 28c dla większego komfortu.
Maksymalne ciśnienie: 8 barów / 116 psi.
Te opony NIE są tubeless ready.

Siodło / sztyca podsiodłowa

Nowe siodło Triban ErgoFit.
Budowa typu hamak, dla większego komfortu. Sztyca siodła Triban z aluminium.
Łatwa regulacja położenia siodła.
Przekrój: 27,2 mm.
Długość: 350 mm w rozm. M / L / XL, 300 mm w rozm. S, 250 mm w rozm. XS.

Pedały

Pedały platformowe sprzedawane z rowerem.

Akcesoria / wyposażenie

Rower sprzedawany z zestawem lampek na przód i tył, oraz dzwonkiem.

Kompatybilne błotniki

Można zamontować ZESTAW BŁOTNIKÓW SKS BLUEMELS MATT 35 (ref. 8385659) lub BŁOTNIK POD SIODŁO DO ROWERU SZOSOWEGO FLASH CZARNY (ref. 8327786).

Wpisz referencję w wyszukiwarkę na stronie DECATHLON, aby znaleźć informacje na temat tych produktów.

Czy rower RC520 jest dostosowany do bikepackingu?

Tak, ten rower został stworzony do turystyki szosowej, w tym do "bikepacking'u". Oznacza to, że możesz zainstalować lekkie sakwy, na przykład pod siodłem, na ramie i kierownicy. Za sprawą jego wygody, rower RC520 doskonale sprawdzi się podczas wielu godzin na siodełku.Natomiast nie jest to rower na podróże. Odradzamy nadmierne obciążanie go szerszymi sakwami podróżnymi, mocowanymi np. na bagażniku.

Zobacz rower w akcji!

Nasze rowery Triban mają już za sobą piękne przygody! Zobacz nasze opowieści o Triban'ie na https://triban.exposure.co/

Waga

10,6 kg w rozm. M bez pedałów.

Gwarancja

Rama, kierownica, mostek gwarantowane dożywotnio, 2 lata na widelec, 2 lata na osprzęt.

Waga

XS : 10.4 kg
S : 10.5 kg
M : 10.6 kg
L : 10.65 kg
XL : 10.7 kg
Waga bez pedałów.

Wideo

Skład i konserwacja

Skład

Rama rowerowa 100% Aluminium

Porady dotyczące przechowywania

Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
W przypadku użytkowania lub przechowywania w zasolonym środowisku należy regularnie myć rower po każdej jeździe.

Ograniczenia

Nieodpowiedni na wyścigi (brak homologacji UCI).

Testy

Przy testowaniu nowego roweru RC520 nie poszliśmy na żadne ustępstwa.
W laboratorium rower przeszedł wszystkie najbardziej wymagające testy normatywne oraz testy uzupełniające, aby dać nam wskazówki co do wyboru konkretnych rozwiązań (geometria, sztywność widelca, …).
Ale to nie wystarczyło. Przede wszystkim testowaliśmy rower na szosie. Mityczne trasy (Paris-Roubaix, Tour des Flandres, l’Ardechoise,…), nasze przejażdżki w przerwie na lunch i wyprawy gravelowe z sakwami na długich dystansach.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja

Opinie

Wgrywanie