Rower szosowy Van Rysel EDR CF Ultegra z hamulcami tarczowymi
Kod produktu: 8581226
0,0 (124)12 999,00 zł
1299,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęKolor:
CzarnyRozmiar:
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8581226
0,0 (124)12 999,00 zł
1299,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Nowa rama z gamy EDR (EnDuRance) - niezwykle wydajny rower stworzony z myślą o najbardziej wymagających kolarzach.
Równie dobrze sprawdzająca się zarówno w górach jak i mieszanym terenie rama zaskoczy Cię dynamiką i komfortem.
Wydajność energetyczna
Grupa Shimano Ultegra R8000 i koła tubeless FULCRUM RACING3 DB.
Lekkość
Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.
Siła hamowania
Mocne i precyzyjne hydrauliczne hamulce tarczowe.
Waga
7,7 kg w rozm. M bez pedałów.
EDR od słowa EnDuRance, gama EDR to nowy segment wśród rowerów Van Rysel ukierunkowany na wydajność.
Nie pomyl się, "endurance"-wytrzymałość to nie synonim "szybkości". To właśnie w tym tkwi sedno wyzwania, jakiego podjął się nasz zespól projektowy.
Rama EDR jest idealną propozycją dla wszystkich zawodników poszukujących roweru równie sprawnego w górach co w mieszanym terenie.
Perfekcyjna kombinacja sztywności, lekkości i komfortu pozwoli Ci pobić wszystkie wcześniejsze rekordy.
Ważąca 890 g (w rozmiarze M) rama EDR oraz jej widelec są mieszanką włókien o wysokim module sprężystości zapewniających rowerowi doskonałą sztywność, wyczuwalną przy najmniejszym zrywie.
Waga widelca 382 g.
Kierunek włókien skalkulowany tak, aby zadowolić górali oraz najbardziej wymagających zawodników na pagórkowatych trasach i w wysokich górach. Doskonałość odpowiadająca wymogom kolarstwa wyczynowego i profesjonalnego peletonu.
Suport Press-fit 86 i rama kompatybilna z Di2.
Kierownica DEDA ZERO 2
O kompaktowej geometrii RHM (rapid hand movement) opatentowanej przez DEDA, Zero 2 posiada lekko aerodynamiczny profil, który zapewnia skuteczny i wygodny chwyt w górnej części.
Kierownica Zero 2 marki DEDA wykonana z lekkiego stopu 6061, to niezawodny i wytrzymały model.
Szerokość w poszczególnych rozmiarach:
XS, S: 400 mm; M, L, XL: 420 mm.
Mostek DEDA ZERO 2.
Długość w poszczególnych rozmiarach:
XS: 90 mm, S: 100 mm, M: 110 mm, L: 120 mm, XL: 130 mm.
Grupa Shimano ULTEGRA R8000.
Tylna przerzutka ULTEGRA R8000 11-rzędowa jest teraz lżejsza i zapewnia szybszą reakcję dzięki linkom o słabym tarciu, pokrytym polimerami (min. 28 i maks. 34 zęby). Waga 232 g.
Przednia przerzutka Shimano ULTEGRA R8000.
Waga: 106 g.
Manetki Shimano ULTEGRA R8020.
Waga: 438 g.
Mechanizm korbowy dwurzędowy Compact 52 X 36 Shimano ULTEGRA R8000.
Długość korb:
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L/XL: 175 mm.
Kaseta: SHIMANO ULTEGRA R8000 11 X 28
11/12/13/14/15/17/19/21/23/25/28.
Zaciski hamulcowe Ultegra R8070 wyposażone są w najnowsze technologie Shimano, co zapewnia mocne i płynne hamowanie. Spokojnie ruszaj w dół z przełęczy z nowymi hamulcami BR-R8070!
Zacisk posiada bardziej aerodynamiczne i sztywniejsze mocowanie Flat Mount. 2 ceramiczne tłoki oraz specjalny design sprzyjający chłodzeniu umożliwiają zaoferowanie stałej i progresywnej efektywności hamowania.
Przednia tarcza: 160 mm.
Tylna tarcza: 140 mm.
Właściwości techniczne:
- Zacisk hamulca: BR-R8070 Flat Mount, 2 ceramiczne tłoki z automatyczna regulacją odbicia klocków,
- Stała wydajność hamulców zarówno w suchych jak i wilgotnych warunkach,
- Kompatybilne klamki: ST-R9170, ST-R9070, ST-R8020 i ST-R8070,
- Klocki w zestawie: L04C żywiczne, z rowkami chłodzącymi,
- Kompatybilne tarcze: 140 mm do 160 mm,
- Zalecane tarcze: SM-RT800,
- Zalecany olej hamulcowy: olej mineralny Shimano.
Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Koło Racing 3 DB to koncentrat technologii. Stworzone do podniesienia poziomu wydajności w najróżniejszych sytuacjach, definiujące nowe standardy satysfakcji i niezawodności.
Oferują one niezwykłą skuteczność toczenia dzięki łożyskom z konusem i kontrą, a jednocześnie są wygodne dzięki stalowym szprychom, o zdolności pochłaniania wstrząsów o 25% większej w porównaniu do kół Racing Zero.
Szerokość obręczy: Przód: 23,8 mm.
Typ kół: do opon
Wysokość obręczy: 28 mm.
Waga pary: 1660 g.
Szprychy z przodu: 21 (7 z lewej - 14 z prawej);
Szprychy z tyłu: 21 (14 z lewej - 7 z prawej).
Łożyska: system z konusem i kontrą, regulowany.
Piasty: z aluminium, kołnierz nadmiarowy z aluminium.
Bębenek kasety: Shimano Sram 10/11-rzędowy.
Maks. waga użytkownika: 109 kg.
Rozmiar: 700 X 25 C.
Po dwóch latach badań zespół HUTCHINSON powołał do życia nową gamę ElevenSTORM® spełniającą 5 głównych wymogów wydajności stawianych oponie: grip, wydajność, trwałość, odporność na przebicia i komfort.
Ta wersja jest doskonałą ofertą dla wszystkich kolarzy, którzy pragną jechać szybko i daleko. Ze wzmocnieniem z Kevlaru® pod bieżnikiem opona uspokoi nawet najbardziej nieufnych oraz oferuje trwałość przekraczającą 4000 km.
Tubeless ready.
Rama dopuszcza opony o maksymalnym przekroju do 28 mm.
FIZIK ANTARES R5 BLACK.
Sztyca siodła VR carbon 27,2.
Rower sprzedawany bez pedałów zatrzaskowych.
5 lat na ramę i 2 lata na części.
Rama 100% Węgiel
Przechowywać rower w suchym miejscu, w temperaturze pokojowej.
Montaż błotnika niemożliwy.
Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja