Gama NCR CF
Rower Neo raCeR Carbon Frame to model na granicy naszych gam ENDURANCE oraz RACE. Jego sportowy charakter spodoba się kolarzom poszukującym wydajnego roweru.
Niezależnie, czy jesteś początkujący, czy bardziej doświadczony, rower zaskoczy Cię swoimi właściwościami jezdnymi.
Niezależnie od wybranego osprzętu, rowery z gamy NCR wyposażone są w hydrauliczne hamulce tarczowe zapewniające progresywne hamowanie niezależnie od pogody.
ALLROAD: Wszechstronny rower z jednorzędowym napędem
Na granicy pomiędzy rowerem szosowym a gravelowym, model NCR CF ALLROAD pozwoli odkrywać różnorodne drogi w okolicy.
Wybraliśmy jednorzędowy napęd elektryczny ze względu na jego prostotę i niezawodność, oraz opony 35 mm w wersji "Allroad".
Ten rower jest idealnym towarzyszem, który pozwala skoncentrować się na przyjemności z jazdy, niezależnie od tego po jakich drogach i ścieżkach jedziesz. Spodoba Ci się jego wszechstronność, zabawny charakter i śmiałość.
Szczegółowo o ramie
Rama i widelec w 100% karbonowe. Włókno węglowe pozwala zmniejszyć wagę, zwiększa sztywność i zapewnia doskonałą dynamikę.
Dlatego wybraliśmy karbonowy widelec, aby kierowanie było precyzyjne i bezpośrednie.
Polakierowana rama roweru NCR CF waży 1200 g w rozmiarze M, a widelec 413 g.
Prześwit ramy: oryginalnie wyposażony w opony szerokości 35 mm pozostawiające wystarczająco przestrzeni. Opony 38 mm mogą z dużym prawdopodobieństwem uszkodzić lakier.
Układ kierowniczy
Układ kierowniczy roweru NCR CF jest całkowicie z aluminium, składa się z mostka i kierownicy oversize VAN RYSEL.
Rozmiar mostka w zależności od rozmiaru ramy: XXS: 60 mm;
XS: 70 mm;
S: 80 mm;
M: 90 mm;
L: 100 mm;
XL: 110 mm.
Szerokość kierownicy:
XXS - XS - S: 400 mm,
M - L - XL: 420 mm.
Elektryczny napęd SRAM APEX AXS
Ta wersja jest wyposażona w kompletną grupę SRAM APEX AXS. "Młodsza siostra" grupy Force, z której technologii czerpie, ta grupa obala stereotypy.
W 100% bezprzewodowa, dzięki czemu montaż i wymiana są niezwykle proste.
Dzięki aplikacji SRAM Connect można również całkowicie spersonalizować ustawienia z pomocą smartfonu.
Grupa działa z akumulatorem. Jest on wypinany, aby umożliwić łatwe ładowanie.
Waga napędu: 3050 g.
Suport: DUB PressFit Bottom B.
Zakres przełożeń
Rower wyposażony jest w jednorzędowy mechanizm korbowy SRAM APEX AXS w rozmiarze 46. Tarcza 46 umożliwia pedałowanie z szybszą częstotliwością oraz pozostawanie w środkowych zakresach kasety.
Kaseta SRAM XPLR PG-1231 en11/44T oferuje następujące stopniowanie:
11-12-13-15-17-19-21-24-28-32-38-44.
Łańcuch Apex AXS.
Długość korb w zależności od rozmiaru:
XS: 165 mm;
S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L - XL: 175 mm.
Konserwacja napędu
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Trwałość napędu
Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od użytkowania i konserwacji roweru.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000 do 12000 km.
Hamulce tarczowe
Hamulce tarczowe SRAM Paceline z tarczami 160 mm z przodu i z tyłu.
Pamiętaj, że jest możliwe dostosowanie zasięgu klamek hamulcowych, aby dopasować je do rozmiaru dłoni.
Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy prędkości 20 km/h i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Pozwala to uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Koła FULCRUM RACING3 DB Tubeless (1)
Koło Racing 3 DB to koncentrat technologii. Stworzone do podniesienia poziomu wydajności w najróżniejszych sytuacjach, definiujące nowe standardy satysfakcji i niezawodności.
Oferują one niezwykłą skuteczność toczenia dzięki łożyskom z konusem i kontrą, a jednocześnie są wygodne dzięki stalowym szprychom, o zdolności pochłaniania wstrząsów o 25% większej w porównaniu do kół Racing Zero.
To koła absolutnie wszechstronne i niezawodne.
Koła FULCRUM RACING3 DB Tubeless (2)
Szerokość obręczy: 23,8 mm;
Wysokość obręczy: 28 mm;
Waga pary kół: 1660 g;
Szprychy z przodu: 21 (7 z lewej - 14 z prawej);
Szprychy z tyłu: 21 (14 z lewej - 7 z prawej);
Łożyska: system z konusem i kontrą, regulowany;
Piasty: z aluminium, kołnierz nadmiarowy z aluminium;
Bębenek kasety: Shimano Sram 10/11-rzędowy;
Maks. waga użytkownika: 109 kg.
Opony Hutchinson Overide
Rozmiar: 700 X 35 C.
Chcieliśmy maksymalnie zwiększyć wszechstronność tego roweru, montując na nim opony Hutchinson Overide, które pozwolą Ci poruszać się z pełną swobodą po szosie i szutrze.
Tubeless Ready
Tubeless czy dętka
Zalecamy przejście na opony tubeless, montując wentyle tubeless, dołączone do roweru.
Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę niewielkich przebić.
Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.
Pozycja podczas jazdy
Sztyca siodła VAN RYSEL z aluminium, przekrój 27,2 mm:
XS: 250 mm;
S, M, L: 350 mm;
XL: 400 mm.
NCF CF ALLROAD w kolorze ŻÓŁTYM: Siodło VAN RYSEL 30° 145 mm.
NCF CF ALLROAD w kolorze SZARYM: Siodło VAN RYSEL SPORTLIGHT 900.
Pedały
Rower sprzedawany bez pedałów.
Jaki rozmiar wybrać
Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.
Waga roweru
Waga kompletnego roweru w rozm. M: 8,75 kg.
Skład
Rama rowerowa
100% Węgiel