van rysel

Rower szosowy Van Rysel RCR 105 DI2 12S czujnik mocy surowy karbon

Kod produktu: 8883076

0,0 (23)

16 999,00 zł

1699,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Kolor:

Rozmiar: XS

Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon

Darmowy zwrot

Zaprojektowany dla kolarzy szukających równowagi między aerodynamiką, lekkością i sztywnością. RCR (od RACER) - mówi wszystko o jego charakterze.

Nasz najbardziej zaawansowany rower, opracowany i przetestowany przez specjalistów od aerodynamiki: idealna równowaga między czystą wydajnością i przyjemnością z jazdy. RCR lub RCR PRO - Ty wybierasz!

Kup razem z

Podobne produkty

Wydajność energetyczna

Rama i widelec RCR w 100% z wysokomodułowego włókna węglowego.

Aerodynamika

Rama i widelec RCR sprawdzone w tunelu aerodynamicznym z naszym partnerem ONERA.

Lekkość

8 kg w rozm. M (montaż bezdętkowy).

Moc

Rower wyposażony w czujnik mocy Inpeak (ładowany).

Siła hamowania

Hydrauliczne hamulce tarczowe, mocne i progresywne.

Pomoc / serwis

Wszelkie informacje dostępne na temat roweru RCR znajdziesz klikając w poniższy link:
https://www.decathlon.pl/serwis.html

Gama RCR

Gama RCR zachwyci wszystkich kolarzy szukających bezkompromisowego roweru. Priorytetem dla twórców tego roweru była wydajność. Każdy odcinek rur ramy został obliczony tak, aby był jak najbardziej wydajny przy głównych kątach wiatru (-15°/+15°).
Ten rower mieści się w kategorii rowerów Aero Light. Optymalna równowaga lekkości, sztywności i aerodynamiki sprawia, że jest to zupełnie wyjątkowy rower.
Jeśli szukasz roweru zdolnego wygrywać na każdym polu, oto rower RCR!

Jaka jest różnica między rowerami RCR oraz RCR PRO

Na karbonową ramę składają się jej geometria, kształty rur oraz layup. Layup to sposób łączenia włókien węglowych. Nie wszystkie włókna mają jednakowe właściwości.

W ramie roweru RCR używamy wyłącznie włókien wysokomodułowych. Dla roweru RCR PRO wybraliśmy wyjątkowe włókna, które pozwalają zwiększyć sztywność ramy w najbardziej narażonych na obciążenia strefach, jednocześnie zyskując nieco na wadze.

Model RCR jest gotowy do jazdy na najwyższym poziomie.

Szczegółowo o ramie

Rama roweru RCR waży 830 g, polakierowana, w rozmiarze M.
Widelec modelu RCR waży 380 g, polakierowany, w rozmiarze M.

Rama dopuszcza maksymalną szerokość opon 33 mm.

Mogą wystąpić niewielkie odchylenia wagi w zależności od koloru ramy (+/- 50 g).

Różne wykończenia do wyboru

W zależności od konfiguracji grup osprzętu i kół oferujemy różne wykończenia, które pozwolą Ci wybrać odpowiedni model.

Ramy RCR i Pro oferowane są z wykończeniem z surowego karbonu pokrytego matowym lakierem. Oznacza to, że włókna karbonu będą widoczne, ponieważ nie są pokrywane farbą. Każda rama jest unikalna, ponieważ drapowanie 450 elementów odbywa się ręcznie w formie, a poza aspektami technicznymi pozwala to zaoszczędzić na wadze do 100 g.

Układ kierowniczy

Dzięki zintegrowaniu pancerzy rower RCR posiada płynnie działający układ kierowniczy, przy jednoczesnym łatwym serwisie.

Mostek DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO, jest lżejszy, przy zachowaniu dużej sztywności.
XS: 80 mm;
S: 90 mm;
M: 100 mm;
L: 110 mm;
XL: 120 mm.

Kierownica DEDA SUPERZERO RS (karbonowa).

Pomiary Deda robione są na krawędziach (np: kierownica w rozm. 400 mm mierzonym w osi = rozm. 420 mm w opisie Deda).
Szerokość w osiach:
XS, S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: 440 mm.

Grupa SHIMANO 105 DI2 + czujnik mocy INPEAK

Rower RCR wyposażony jest w kompletną grupę SHIMANO 105 DI2 R7170, z czujnikiem mocy INPEAK. Czujnik mocy jest niezbędny dla kolarzy, którzy chcą robić postępy planując swoje treningi.
Dzięki aplikacji SHIMANO E TUBE otrzymujesz dostęp do regulacji ustawień roweru i pozyskiwania danych z jazdy.

Napęd SHIMANO 105 DI2

Shifter: Shimano ST-R7170;
Przednia przerzutka: Shimano FD- R7150, 105 Di2;
Tylna przerzutka: Shimano RD-R7150, 105 DI2 12-rz.

Kaseta: R7100 11/34;
Mechanizm korbowy: R7100 52/36.

Długość korb w poszczególnych rozmiarach roweru:
XS/S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L: 175 mm.

Łańcuch Shimano 12-b. 7100.

Konserwacja napędu

Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu rozciągnięcia łańcucha przy użyciu tego narzędzia:

https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8901475

Wytrzymałość napędu

Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.

Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.

Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.

Hamulce tarczowe

Hamulce tarczowe Shimano 105 z tarczami RTCL800, 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu.
Hamulce tarczowe Shimano 105 są hydrauliczne, hamowanie jest więc bardziej progresywne i mocniejsze, niż z hamulcami hydromechanicznymi.

Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.

Konserwacja hamulców hydraulicznych

Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.

Ostrzeżenia i regulacje

UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to wysunięciem się klocków oraz zapowietrzeniem układu.

Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej pozycji:

- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno naciśnij klamkę hamulca, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.

Koła SWISS SIDE HADRON CLASSIC 470

Koła SWISS SIDE HADRON CLASSIC 470 są przygotowane do montażu tubeless - budowa z haczykiem. Stworzone, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy oporami toczenia a wydajnością aerodynamiczną dla opon od 25 mm do 28 mm.

Maksymalne zalecane ciśnienie: 7 barów.

Waga pary kół 1600 g.

Opony Continental GP 5000 S TLR

Do szybkiej i wygodnej jazdy, odporne na przebicia opony tubeless ready Continental GP5000 S.

700x28C: ciśnienie między 4,00 i 6,50 Bara.

280 g.

Tubeless czy dętka

Zalecamy przejście na opony tubeless, montując wentyle tubeless, dołączone do roweru.

Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę niewielkich przebić.

Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.

Pozycja podczas jazdy

Karbonowa sztyca podsiodłowa RCR -15 mm.

Siodło Decathlon Road Light 140 mm. Jest to siodło z krótkim dziobem, co sprzyja stabilności i zapobiega uciskom na strefę tkanek miękkich.
Waga: 250 g.

Pedały

Sprzedawany bez pedałów.

Wybór rozmiaru

Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.

Gwarancja

Nasze karbonowe ramy i widelce objęte są 5-letnią gwarancją.

Waga

8 kg

Skład

Rama rowerowa: 100.0% Węgiel

Informacje prawne

Zdjęcia poglądowe