Rower szosowy Van Rysel RCR-F PRO 105 Di2 12S
Kod produktu: 8901792
0,0 (1)23 999,00 zł
2399,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar: XS
Otrzymaj +23999 pkt za zakup tego produktu
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Kod produktu: 8901792
0,0 (1)23 999,00 zł
2399,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęOtrzymaj +23999 pkt za zakup tego produktu
Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon
Darmowy zwrot
Witamy w świecie RCR-F Pro, najbardziej aerodynamicznego roweru w peletonie. Jego kluczowymi elementami są aerodynamika, sztywność i wydajność.
Stworzony w tunelu aerodynamicznym we współpracy z Swiss Side i przetestowany przez profesjonalnych kolarzy drużyny Decathlon AG2R La Mondiale, rower szosowy RCR-F jest przeznaczony na wyścigi.
Rama i widelec stworzone w tunelu aerodynamicznym z naszym partnerem Swiss Side.
Rama i widelec Van Rysel z włókna węglowego o superwysokim module sprężystości.
8,2 kg w rozm. M. Montaż tubeless.
Layup "Pro". O 7% sztywniejszy od RCR Pro na poziomie rury sterowej.
Elektroniczny napęd Shimano 105 Di2 12-biegowy.
Rower RCR-F Pro został zaprojektowany z myślą o wygrywaniu wyścigów na płaskich i pagórkowatych trasach. Jest szczególnie wydajny na trasach o przewyższeniach do 1500 m na 100 km, ze średnimi prędkościami od 35 do 50 km/h.
Rower RCR Pro z kolei został zaprojektowany, aby wyróżniać się na trasach pagórkowatych i górskich. Jest więc idealny na trasy z przewyższeniami powyżej 1500 m na 100 km, ze średnimi prędkościami od 25 do 35 km/h.
Rama roweru RCR-F jest efektem szczegółowej pracy nad aerodynamiką, prowadzonej z naszym partnerem i ekspertem w zakresie optymalizacji aerodynamicznej, firmą Swiss Side.
Jedyny cel: stworzyć najszybszy rower w peletonie!
Po symulacjach CFD i testach w tunelu aerodynamicznym, ostateczne linie zostały zatwierdzone w terenie przez profesjonalnych kolarzy.
Rezultat: rower RCR-F jest o 13 watów szybszy niż RCR przy 45 km/h.
Drugim aspektem projektu jest sztywność, mająca na celu spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających kolarzy i maksymalizację wydajności.
Dlatego layup z karbonu o superwysokim module sprężystości wykonany jest z 517 części, z wykorzystaniem wyłącznie włókien karbonowych najwyższej jakości.
Rower RCR-F jest o 7% sztywniejszy z przodu niż RCR, dzięki czemu jest szczególnie wydajny podczas najszybszych faz jazdy, jak ataki czy sprinty.
Rama i widelec roweru RCR-F Pro zostały zaprojektowane do szybkiej jazdy na płaskich i pagórkowatych trasach.
Layup z karbonu o superwysokim module sprężystości wykonany z niezwykłych włókien pozwala uzyskać maksymalną wydajność w połączeniu z doskonałą stabilnością przy dużych prędkościach.
Ten zestaw został opracowany wraz z drużyną Decathlon World Tour Ag2r La Mondiale i jest wykorzystywany na najważniejszych wyścigach z kalendarza UCI.
Waga ramy: 1010 g (rozm. M).
Waga widelca: 420 g.
Zestaw DEDA x VR RCR-F zapewnia optymalną aerodynamikę, sztywność i ergonomię.
Inserty Ergo drops poprawiają chwyt we wgłębieniu kierownicy.
Uchwyt do licznika GPS kompatybilny z Garmin, Wahoo i Bryton.
Możliwość zamontowania przedłużek do triathlonu VR x Deda.
Długość mostka i szerokość kierownicy w zależności od rozmiaru:
XXS: 70-400,
XS: 80-400,
S: 90-420,
M: 100-420,
L: 110-440,
XL: 120-440.
Pomiar szerokości kierownicy wykonano na jej końcach.
Tarcze 52/36.
Przednia przerzutka R7150.
Tylna przerzutka 12-rzędowa R7150.
12-biegowe manetki DI2 R7170.
Kaseta R7100 11-34.
Długość korb zależnie od rozmiaru ramy:
Korby R7100 + czujnik mocy Inpeak Powercrank-E, ładowany (na lewej korbie).
XXS i XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L i XL: 175 mm.
Hydrauliczne hamulce tarczowe:
Klamki Shimano R7170.
Szczęki hamulcowe Shimano R7170.
Przednia tarcza 160 mm Shimano R7170.
Tylna tarcza 140 mm Shimano R7170.
Z obręczami identycznymi jak w serii Ultimate i tańszymi piastami oraz szprychami DT Swiss, HADRON² Classic to wydajne, aerodynamiczne koła. Budowa hakowa, zapewniająca optymalną równowagę pomiędzy oporami toczenia a osiągami aerodynamicznymi.
Wysokość obręczy 62 mm, dzięki czemu koła idealnie sprawdzą się na szybkich trasach.
Waga przedniego koła: HADRON² Classic 625: 848 g.
Waga tylnego koła: HADRON² Classic 625: 996 g.
Z tyłu opona GP 5000S TR o przekroju 28.
Z przodu opona Continental Aero 111 TLR o przekroju 26.
Porada: zalecamy przejście na opony tubeless, z pomocą wentyli tubeless i płynu uszczelniającego, dołączonych do roweru.
Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę w razie niewielkiego przebicia.
Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.
Sztyca siodła RCR-F karbonowa, offset -15 mm.
Długość w zależności od rozmiaru roweru:
XXS: 268 mm,
XS: 314 mm,
S: 330 mm,
M: 352 mm,
L: 400 mm,
XL: 410 mm.
Siodło Van Rysel szosowe 145 mm.
Rower RCR-F dostępny jest w rozmiarach od XS do XL.
Informacje na temat geometrii i odniesienie do wzrostu użytkownika znajdują się na zdjęciach produktu.
Upewnij się, że znasz swoje wymiary, aby poprawnie wybrać rozmiar ramy i idealnie wyregulować trzy punkty kontaktu, by w pełni skorzystać z zalet roweru RCR-F.
Przed zakupem, jeśli to możliwe, zaleca się przeprowadzenie badania posturalnego.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja pozwala przedłużyć życie napędu.
Polecamy skorzystanie z zestawu do konserwacji i mycia roweru, ref.: 8751194.
Niezbędna jest także regularna kontrola łańcucha.Możesz użyć testera zużycia łańcucha, ref.: 8901475.
5 lat na ramę i widelec.
2 lata na części i robociznę, prócz części zużywających się.
5 lat na ramę i widelec.
2 lata na części i robociznę, prócz części zużywających się.
8 kg
Rama rowerowa: 100.0% Węgiel
Rower RCR-F został zaprojektowany wspólnie z kolarzami drużyny World Tour Decathlon AG2R La Mondiale i przetestowany w terenie podczas największego, wieloetapowego wyścigu w kalendarzu przez Sama Bennetta, Olivera Naesena, Felixa Galla i Paula Lapeirę i innych kolarzy.