van rysel

Rower szosowy Van Rysel RCR-F PRO 105 Di2 12S

Kod produktu: 8901792

0,0 (1)

23 999,00 zł

2399,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Rozmiar: XS

Otrzymaj +23999 pkt za zakup tego produktu 

Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon

Darmowy zwrot

Witamy w świecie RCR-F Pro, najbardziej aerodynamicznego roweru w peletonie. Jego kluczowymi elementami są aerodynamika, sztywność i wydajność.

Stworzony w tunelu aerodynamicznym we współpracy z Swiss Side i przetestowany przez profesjonalnych kolarzy drużyny Decathlon AG2R La Mondiale, rower szosowy RCR-F jest przeznaczony na wyścigi.

Kup razem z

Podobne produkty

Aerodynamika

Rama i widelec stworzone w tunelu aerodynamicznym z naszym partnerem Swiss Side.

Wydajność energetyczna

Rama i widelec Van Rysel z włókna węglowego o superwysokim module sprężystości.

Waga

8,2 kg w rozm. M. Montaż tubeless.

Sztywność

Layup "Pro". O 7% sztywniejszy od RCR Pro na poziomie rury sterowej.

Precyzja

Elektroniczny napęd Shimano 105 Di2 12-biegowy.

RCR czy RCR-F - jak wybrać?

Rower RCR-F Pro został zaprojektowany z myślą o wygrywaniu wyścigów na płaskich i pagórkowatych trasach. Jest szczególnie wydajny na trasach o przewyższeniach do 1500 m na 100 km, ze średnimi prędkościami od 35 do 50 km/h.

Rower RCR Pro z kolei został zaprojektowany, aby wyróżniać się na trasach pagórkowatych i górskich. Jest więc idealny na trasy z przewyższeniami powyżej 1500 m na 100 km, ze średnimi prędkościami od 25 do 35 km/h.

Historia projektu: aerodynamika

Rama roweru RCR-F jest efektem szczegółowej pracy nad aerodynamiką, prowadzonej z naszym partnerem i ekspertem w zakresie optymalizacji aerodynamicznej, firmą Swiss Side.

Jedyny cel: stworzyć najszybszy rower w peletonie!

Po symulacjach CFD i testach w tunelu aerodynamicznym, ostateczne linie zostały zatwierdzone w terenie przez profesjonalnych kolarzy.
Rezultat: rower RCR-F jest o 13 watów szybszy niż RCR przy 45 km/h.

Historia projektu: sztywność i wydajność

Drugim aspektem projektu jest sztywność, mająca na celu spełnienie oczekiwań najbardziej wymagających kolarzy i maksymalizację wydajności.

Dlatego layup z karbonu o superwysokim module sprężystości wykonany jest z 517 części, z wykorzystaniem wyłącznie włókien karbonowych najwyższej jakości.

Rower RCR-F jest o 7% sztywniejszy z przodu niż RCR, dzięki czemu jest szczególnie wydajny podczas najszybszych faz jazdy, jak ataki czy sprinty.

Rama / widelec modelu RCR-F PRO

Rama i widelec roweru RCR-F Pro zostały zaprojektowane do szybkiej jazdy na płaskich i pagórkowatych trasach.

Layup z karbonu o superwysokim module sprężystości wykonany z niezwykłych włókien pozwala uzyskać maksymalną wydajność w połączeniu z doskonałą stabilnością przy dużych prędkościach.

Ten zestaw został opracowany wraz z drużyną Decathlon World Tour Ag2r La Mondiale i jest wykorzystywany na najważniejszych wyścigach z kalendarza UCI.

Waga ramy: 1010 g (rozm. M).
Waga widelca: 420 g.

Układ kierowniczy roweru RCR-F PRO

Zestaw DEDA x VR RCR-F zapewnia optymalną aerodynamikę, sztywność i ergonomię.

Inserty Ergo drops poprawiają chwyt we wgłębieniu kierownicy.
Uchwyt do licznika GPS kompatybilny z Garmin, Wahoo i Bryton.
Możliwość zamontowania przedłużek do triathlonu VR x Deda.

Długość mostka i szerokość kierownicy w zależności od rozmiaru:
XXS: 70-400,
XS: 80-400,
S: 90-420,
M: 100-420,
L: 110-440,
XL: 120-440.

Pomiar szerokości kierownicy wykonano na jej końcach.

Grupa Shimano 105 DI2 R7100 12S i czujnik mocy Inpeak Powercrank-E

Tarcze 52/36.
Przednia przerzutka R7150.
Tylna przerzutka 12-rzędowa R7150.
12-biegowe manetki DI2 R7170.
Kaseta R7100 11-34.

Długość korb zależnie od rozmiaru ramy:
Korby R7100 + czujnik mocy Inpeak Powercrank-E, ładowany (na lewej korbie).
XXS i XS: 165 mm,
S: 170 mm,
M: 172,5 mm,
L i XL: 175 mm.

Hamulce tarczowe Shimano R7170

Hydrauliczne hamulce tarczowe:

Klamki Shimano R7170.
Szczęki hamulcowe Shimano R7170.
Przednia tarcza 160 mm Shimano R7170.
Tylna tarcza 140 mm Shimano R7170.

Koła SWISS SIDE HADRON² 625 CLASSIC

Z obręczami identycznymi jak w serii Ultimate i tańszymi piastami oraz szprychami DT Swiss, HADRON² Classic to wydajne, aerodynamiczne koła. Budowa hakowa, zapewniająca optymalną równowagę pomiędzy oporami toczenia a osiągami aerodynamicznymi.
Wysokość obręczy 62 mm, dzięki czemu koła idealnie sprawdzą się na szybkich trasach.

Waga przedniego koła: HADRON² Classic 625: 848 g.
Waga tylnego koła: HADRON² Classic 625: 996 g.

Opony Continental

Z tyłu opona GP 5000S TR o przekroju 28.
Z przodu opona Continental Aero 111 TLR o przekroju 26.
Porada: zalecamy przejście na opony tubeless, z pomocą wentyli tubeless i płynu uszczelniającego, dołączonych do roweru.

Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę w razie niewielkiego przebicia.

Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.

Siodło / Sztyca podsiodłowa

Sztyca siodła RCR-F karbonowa, offset -15 mm.

Długość w zależności od rozmiaru roweru:
XXS: 268 mm,
XS: 314 mm,
S: 330 mm,
M: 352 mm,
L: 400 mm,
XL: 410 mm.

Siodło Van Rysel szosowe 145 mm.

Jak wybrać rozmiar?

Rower RCR-F dostępny jest w rozmiarach od XS do XL.

Informacje na temat geometrii i odniesienie do wzrostu użytkownika znajdują się na zdjęciach produktu.

Upewnij się, że znasz swoje wymiary, aby poprawnie wybrać rozmiar ramy i idealnie wyregulować trzy punkty kontaktu, by w pełni skorzystać z zalet roweru RCR-F.

Przed zakupem, jeśli to możliwe, zaleca się przeprowadzenie badania posturalnego.

Konserwacja napędu

Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja pozwala przedłużyć życie napędu.
Polecamy skorzystanie z zestawu do konserwacji i mycia roweru, ref.: 8751194.

Niezbędna jest także regularna kontrola łańcucha.Możesz użyć testera zużycia łańcucha, ref.: 8901475.

Gwarancja

5 lat na ramę i widelec.
2 lata na części i robociznę, prócz części zużywających się.

Gwarancja

5 lat na ramę i widelec.
2 lata na części i robociznę, prócz części zużywających się.

Waga

8 kg

Skład

Rama rowerowa: 100.0% Węgiel

Testy

Rower RCR-F został zaprojektowany wspólnie z kolarzami drużyny World Tour Decathlon AG2R La Mondiale i przetestowany w terenie podczas największego, wieloetapowego wyścigu w kalendarzu przez Sama Bennetta, Olivera Naesena, Felixa Galla i Paula Lapeirę i innych kolarzy.