Rower szosowy Van Rysel RCR PRO Force AXS Midnight Flow
Kod produktu: 8892142
0,0 (7)24 999,00 zł
2499,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęRozmiar:
Darmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Kod produktu: 8892142
0,0 (7)24 999,00 zł
2499,90 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Porozmawiaj z nami
Zaprojektowany z myślą o kolarzach, dla których równowaga: aerodynamika / lekkość / sztywność to obsesja. RCR (od RACER) - mówi wszystko o jego charakterze.
Nasz najbardziej zaawansowany rower, opracowany i przetestowany przez specjalistów od aerodynamiki: idealna równowaga między czystą wydajnością i przyjemnością z jazdy. RCR lub RCR PRO - Ty wybierasz!
Rama i widelec ze 100% karbonu o wysokim module sprężystości.
Rama i widelec sprawdzone w tunelu aerodynamicznym.
7,5 kg w rozm. M.
Hydrauliczne hamulce tarczowe, mocne i progresywne.
Gama RCR zachwyci wszystkich kolarzy szukających bezkompromisowego roweru. Priorytetem dla twórców tego roweru była wydajność. Każdy odcinek rur ramy został obliczony tak, aby był jak najbardziej wydajny przy głównych kątach wiatru (-15°/+15°).
Ten rower mieści się w kategorii rowerów Aero Light. Optymalna równowaga lekkości, sztywności i aerodynamiki sprawia, że jest to zupełnie wyjątkowy rower.
Jeśli szukasz roweru zdolnego wygrywać na każdym polu, oto rower RCR!
Na karbonową ramę składają się jej geometria, kształty rur oraz layup. Layup to sposób łączenia włókien węglowych. Nie wszystkie włókna mają jednakowe właściwości.
W ramie roweru RCR używamy wyłącznie włókien wysokomodułowych. Dla roweru RCR PRO wybraliśmy wyjątkowe włókna, które pozwalają zwiększyć sztywność ramy w najbardziej narażonych na obciążenia strefach, jednocześnie zyskując nieco na wadze.
Model RCR PRO jest gotowy do jazdy na najwyższym poziomie.
Rama roweru RCR waży 830 g, polakierowana, w rozmiarze M.
Rama roweru RCR PRO waży 790 g, polakierowana, w rozmiarze M.
Widelec modelu RCR waży 380 g, polakierowany, w rozmiarze M.
Rama dopuszcza maksymalną szerokość opon 33 mm.
Mogą wystąpić niewielkie odchylenia wagi zależnie od koloru (+/- 50 g).
UWAGA: karbonowych ram nie należy ściskać kleszczami (stojak serwisowy, uchwyt rowerowy) za top tube, seat tube i down tube. Włókno węglowe to bardzo sztywny materiał, ale nie znosi ściskania.
W zależności od konfiguracji grup osprzętu i kół oferujemy różne wykończenia, które pozwolą Ci wybrać odpowiedni model.
Ramy RCR i Pro oferowane są z wykończeniem z surowego karbonu pokrytego matowym lakierem. Oznacza to, że włókna karbonu będą widoczne, ponieważ nie są pokrywane farbą. Każda rama jest unikalna, ponieważ drapowanie 450 elementów odbywa się ręcznie w formie, a poza aspektami technicznymi pozwala to zaoszczędzić na wadze do 100 g.
Rower RCR dysponuje płynnie działającym układem kierowniczym, jednocześnie łatwym do serwisowania.
Mostek DEDA x VAN RYSEL Superbox EVO, jest lżejszy, przy zachowaniu dużej sztywności.
XS: 80 mm;
S: 90 mm;
M: 100 mm;
L: 110 mm;
XL: 120 mm.
Kierownica DEDA SUPERZERO RS (karbonowa).
Szerokość podawana przez Deda jest mierzona między zewnętrznymi krawędziami (np: kierownica w rozm. 400 mm mierzonym w osi = rozm. 420 mm w opisie Deda).
Szerokość w osiach:
XS, S: 400 mm;
M/L: 420 mm;
XL: 440 mm.
Rower RCR wyposażony jest w kompletną grupę SRAM FORCE ETAP AXS, oraz czujnik mocy QUARQ. Czujnik mocy jest niezbędny dla kolarzy, którzy chcą robić postępy planując swoje treningi.
Całkowita waga napędu: 2920 g z czujnikiem mocy.
Elektryczna grupa posiada dwa niezależne akumulatory (po jednym na każdą z przerzutek). Dzięki aplikacji SRAM Connect, otrzymujesz dostęp do regulacji ustawień roweru i pozyskiwania danych z jazdy.
Shifter: FORCE ETAP AXS D2.
Przednia przerzutka: FORCE ETAP AXS D2.
Tylna przerzutka: FORCE ETAP AXS D2 MAX 36T.
Kaseta: FORCE XG 1270 D1 10-33.
Mechanizm korbowy: FORCE D2 DUB PM 48/35T.
Długości korb w zależności od rozmiaru:
XS: 165 mm;
S: 170 mm;
M: 172,5 mm;
L/XL: 175 mm.
Łańcuch SRAM FORCE.
Elementy SRAM można łatwo wymieniać i są kompatybilne z gamami FORCE i RIVAL.
Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:
https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086
Podczas zakupu roweru ważne jest, aby wziąć pod uwagę koszt serwisowania go, wybierając napęd wysokiej jakości.
Poniższe wartości są wartościami średnimi, są podane orientacyjnie i będą się znacznie różnić w zależności od konserwacji.
Średnia żywotność dobrze konserwowanego łańcucha wynosi 5000 km.
Średnia żywotność kasety wynosi 10000-12000 km.
Zaniedbanie łańcucha może prowokować jego przeskakiwanie, co może uszkodzić ramę.
Hamulce tarczowe SRAM FORCE z tarczami 160 mm z przodu i 140 mm z tyłu.
Hamulce tarczowe SRAM FORCE są hydrauliczne, hamowanie jest więc bardziej progresywne i mocniejsze, niż z hamulcami hydromechanicznymi.
Na początku niezbędne jest ich dotarcie. Wystarczy wykonać serię 20 stopniowych hamowań przy małej prędkości (20 km/h), i drugą serię przy 30 km/h. Należy dotrzeć oba hamulce.
Dotarcie pozwala uzyskać lepszą przyczepność pomiędzy okładziną klocka a tarczą.
Hamulce hydrauliczne działają w obwodzie zamkniętym między klamką hamulca a jego szczękami.
Szczelność zapewniona jest przez odpowiedni przewód.
Z biegiem czasu pojawi się stopniowa utrata ciśnienia w przewodach, co spowoduje utratę skuteczności hamowania. Gdy działanie klamki staje się zbyt miękkie, lub gdy dotyka ona do kierownicy podczas hamowania, należy odpowietrzyć układ hamulcowy. Operacja ta wymaga posiadania odpowiednich narzędzi oraz umiejętności.
UWAGANigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to wysunięciem się klocków oraz zapowietrzeniem układu.
Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:
- Poluzuj dokręcenie szczęk,
- Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając szczęki,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.
Koła 404 marki ZIPP ewoluują, stając się bardziej wydajne. Koła w 100% z włókna węglowego, z gładkimi brzegami, Tubeless Ready.
Mają one profil o wysokości 58 mm, jak poprzednia wersja, ale wyposażono je w nowe piasty ZR1, które oferują większą płynność działania i mniej tarć w okolicach wolnobiegu.
Wewnętrzna szerokość 23 mm, na której można zamontować opony o przekroju 28 mm.
Ciśnienie pomiędzy 3 i maksymalnie 5 barów.
Waga pary kół 1470 g.
Do szybkiej i wygodnej jazdy, odporne na przebicia opony tubeless ready Continental GP5000 S.
700x28C: ciśnienie między 4,00 i 6,50 Bara.
280 g.
Zalecamy przejście na opony tubeless, montując wentyle tubeless, dołączone do roweru.
Montaż tubeless zapewnia większy komfort, lepszą wydajność i umożliwia samoczynną naprawę niewielkich przebić.
Oczywiście, posiadanie dętki w zestawie naprawczym jest zawsze niezbędne, na wypadek większego przebicia opony.
Sztyca siodła RCR karbonowa - 15 mm.
Siodło FIZIK ARGO VENTO R5 lub siodło FIZIK ANTARES R5, zależnie od wersji.
To wyścigowe siodło zaprojektowane we współpracy z zawodowymi kolarzami posiada krótki dziób, który sprzyja stabilności i zmniejsza ucisk na strefę tkanek miękkich.
Waga: 225 g (140 mm).
Sprzedawany bez pedałów.
Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.
Koła ZIPP nazywane są 'hookless", co oznacza, że brzegi obręczy nie są wygięte, aby podtrzymać oponę na obręczy.
To jedynie ciśnienie przytrzymuje oponę dociśniętą do obręczy.
Należy przestrzegać maksymalnego ciśnienia zalecanego przez ZIPP, i w żadnym razie nie należy przekraczać 5 barów, pod groźbą zsunięcia się opony z obręczy.
Nasze karbonowe ramy i widelce objęte są 5-letnią gwarancją.
Rama rowerowa: 100.0% Węgiel
Rower RCR Pro został zaprojektowany wspólnie z drużyną kolarską World Tour DECATHLON AG2R TEAMi jest przez nią używany.
Nie prać.
Nie należy czyścić na sucho.
Nie prasować.
Nie suszyć w suszarce bębnowej.
Wybielanie wykluczone.