van rysel

Rower szosowy Van Rysel XCR Triathlon ULTEGRA DI2

Kod produktu: 8811791

0,0 (6)

Nowa niższa cena 31 999,00 zł Było 34 999,00 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed wprowadzeniem obniżki 34 999,00 zł

3199,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Kolor:

Biały / Czarny

Rozmiar: XS

Otrzymaj +31999 pkt za zakup tego produktu 

Sprzedawane i wysyłane przez Decathlon

Darmowy zwrot

Rower XCR został stworzony na długodystansowe triathlony. Jest efektem współpracy ze Swiss Side, firmą specjalizującą się w aerodynamice.

Każdą linię zaprojektowano tak, aby zapewniać najniższy opór czołowy podczas jazdy, co czyni go jednym z najszybszych rowerów w swojej kategorii.

Kup razem z

Podobne produkty

Aerodynamika

Projekt w CFD i tunelu aerodynamicznym z Swiss Side: optymalizacja każdego mm².

Wydajność energetyczna

Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.

Regulowany

Liczne podkładki do regulacji wysokości i nachylenia układu kierowniczego.

Łatwość transportu

Lunch box zamocowany na górnej rurze i toolbox wbudowany w ramę.

Łatwość montażu / demontażu

Dzięki mocowaniu na platformie, kokpit można zdemontować odkręcając dwie śruby.

Waga

8,9 kg w rozm. M. Rama: 1490 g. Widelec: 490 g.

XCR UCI / XCR TRIATHLON - różnice

Rower XCR Tri oferuje pozycję kierowania spełniającą oczekiwania triathlonistów, z możliwością maksymalizacji długości i szerokości (regulacji dzięki płytce montażowej), a także specyficznym dla triathlonu przedłużkom i podpórkom pod przedramiona.
W ramę Tri wbudowano również pojemniki na narzędzia i żywność.

Rower XCR UCI został zaprojektowany w zgodności z normami UCI które narzucają między innymi regulację pozycji kierowania (głębokość i szerokość).

Rama XCR, bestia prędkości!

Rama roweru XCR jest ramą z wysokomodułowego karbonu, odpowiadającą wymogom kolarstwa na najwyższym poziomie.

Najlepsze włókna węglowe zostały wybrane i połączone tak, aby uzyskać dynamikę i lekkość.

Rower powstał we współpracy ze Swiss Side, która dzięki swojej wiedzy w zakresie aerodynamiki umożliwiła znalezienie każdej możliwej optymalizacji.
Denis Chevrot, dwukrotny mistrz Europy Ironmana jeździ na rowerze XCR i miał swój wkład w jego powstanie.

Regulowany kokpit

Właściwa pozycja jest fundamentalnym czynnikiem dla wydajności, szczególnie w długodystansowych triathlonach.

Zaprojektowaliśmy kokpit umożliwiający wiele regulacji: wysokość, szerokość, głębokość i kąt dzięki różnym elementom takim jak platforma podtrzymująca przystawki oraz różnym podkładkom regulacyjnym (na wysokość od 20 do 95 mm i kąta od 0° do 30°).

Zaprojektowaliśmy przedłużki, aby zaoferować maksimum regulacji, zapewniając jednocześnie doskonałą ergonomię.

Grupa Shimano ULTEGRA Di2

Wybraliśmy grupę CLM Triathlon Shimano Ultegra Di2, ze względu na jej skuteczność i niezawodność:

Lewa klamka Shimano Dura Ace ST-R9180;
Prawa klamka Shimano Dura Ace ST-R9180;
Para manetek SW-R9160;
Zaciski hamulców Dura Ace BR-R9270 hydrauliczne;
Przednia przerzutka Ultegra FD-R8150;
Tylna przerzutka Ultegra RD-R8150 12-rz.;
Kaseta 12-rz R8101 11-30;
Mechanizm korbowy R8100 52x36;
Rozmiary korb:
XS/S 165 mm,
M 170 mm,
L/XL 172,5 mm.

Czujnik mocy Inpeak

Wybraliśmy czujnik INPEAK ze względu na niezawodność i doskonałą precyzję.
Mowa o czujniku Inpeak powercrank-E single (lewa korba).

https://www.inpeak.pl/pl/sklep/pomiar-mocy-powercrank-e-single/

Koła SWISS SIDE / opony MICHELIN

Koła Swiss Side należą do najszybszych na rynku i logiczne jest, że wybraliśmy modele Hadron² Ultimate, które stanowią punkt odniesienia w kwestii aerodynamiki.
Koło przednie: HADRON² Ultimate 625.
Koło tylne: HADRON² Ultimate 800.

Piasta DT 180.

Opony Michelin Power Cup tubeless ready 700x25.
Zalecane ciśnienie: 5 - 8 barów.

Maksymalna szerokość opon: 30 mm.

Ostrzeżenia i regulacje

UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to wysunięciem się klocków oraz zapowietrzeniem układu.

Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej pozycji:

- Poluzuj dokręcenie osi koła,
- Mocno naciśnij klamkę hamulca, jednocześnie dokręcając oś koła,
- Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
- Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.

Dotarcie okładzin

Jedź po gładkiej i suchej drodze, pozbawionej przeszkód.
Ważne, aby używać naprzemiennie hamulca przedniego i tylnego, oraz przestrzegać następujących etapów:
Etap 1: Jedź z prędkością 15 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
Etap 2: Jedź z prędkością 20 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
Etap 3: Jedź z prędkością 25 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
Pomiędzy poszczególnymi etapami puść hamulce i przejedź kilkadziesiąt metrów.

Porady dot. konserwacji

Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
Niezbędne jest regularne sprawdzanie stanu rozciągnięcia łańcucha przy użyciu tego narzędzia:

https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8901475

Wybór rozmiaru

Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.

W idealnym przypadku zalecamy przeprowadzenie badania postawy (bike fittingu), aby w pełni wykorzystać możliwości roweru.
Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.

Pedały

Sprzedawany bez pedałów.

Pomoc / serwis

Instrukcję oraz wszelkie informacje dostępne na temat roweru XCR znajdziesz klikając w poniższy link:
https://www.decathlon.pl/serwis.html

Gwarancja

Nasze karbonowe ramy i widelce objęte są 5-letnią gwarancją.

Waga

9.5 kg

Skład

Rama rowerowa: 100.0% Węgiel

Zatwierdzony przez

Zaprojektowany we współpracy, testowany i zaaprobowany przez profesjonalne drużyny kolarskie Decathlon Ag2r Team i Van Rysel Roubaix podczas największych światowych wyścigów kolarskich, oraz przez Denisa Chevrot, dwukrotnego mistrza Europy Ironmana.

Instrukcja

Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja