van rysel

Rower szosowy Van Rysel XCR UCI ULTEGRA DI2 surowy karbon

Kod produktu: 8772688

0,0 (4)

34 999,00 zł

3499,90 zł x 10 rat

Oblicz ratę

Rozmiar:

Darmowy zwrot

Porozmawiaj z nami

    Rower XCR został zaprojektowany wspólnie z drużyną kolarską Decathlon Ag2r. Jest efektem współpracy ze Swiss Side, firmą specjalizującą się w aerodynamice.

    Każdą linię zaprojektowano tak, aby zapewniać najniższy opór czołowy podczas jazdy, co czyni go jednym z najszybszych rowerów do jazdy na czas w swojej kategorii.

    Kup razem z

    Podobne produkty

    • Aerodynamika

      Projekt w CFD i tunelu aerodynamicznym z Swiss Side: optymalizacja każdego mm².

    • Wydajność energetyczna

      Rama i widelec z karbonu o wysokim module sprężystości.

    • Regulowany

      Liczne podkładki do regulacji wysokości i nachylenia układu kierowniczego.

    • Waga

      8,5 kg w rozm. M. Rama: 1329 g. Widelec: 470 g.

    • Łatwość montażu / demontażu

      Dzięki mocowaniu na platformie, kokpit można zdemontować odkręcając dwie śruby.

    XCR UCI / XCR TRIATHLON - różnice

    Rower XCR UCI został zaprojektowany w zgodności z normami UCI które narzucają między innymi regulację pozycji kierowania (głębokość i szerokość).

    Rower XCR Tri oferuje pozycję kierowania spełniającą oczekiwania triathlonistów, z możliwością maksymalizacji długości i szerokości (regulacji dzięki płytce montażowej), a także specyficznym dla triathlonu przedłużkom i podpórkom pod przedramiona.
    W ramę Tri wbudowano również toolbox oraz bento box.

    Rama XCR UCI, bestia prędkości!

    Rama roweru XCR jest ramą z wysokomodułowego karbonu, odpowiadającą wymogom kolarstwa na najwyższym poziomie.

    Rower powstał we współpracy ze Swiss Side, która dzięki swojej wiedzy w zakresie aerodynamiki umożliwiła znalezienie każdej możliwości optymalizacji.

    Jest zgodny z przepisami UCI i umożliwia udział w szosowych wyścigach na czas.

    Kolarskie drużyny Decathlon AG2R Team i Van Rysel Roubaix używają roweru XCR podczas największych światowych wyścigów, jak Tour de France.

    Kokpit XCR UCI

    Właściwa pozycja jest fundamentalnym czynnikiem dla wydajności, szczególnie w jeździe na czas.

    Zaprojektowaliśmy kokpit umożliwiający wiele regulacji: wysokość, szerokość, głębokość i kąt dzięki różnym elementom takim jak platforma podtrzymująca przystawki czasowe oraz różnym podkładkom regulacyjnym.

    Jeśli chodzi o przystawki czasowe, wybraliśmy jednoczęściowy, karbonowy model Jet One marki Deda, aby zaoferować idealną ergonomię.

    Grupa Shimano ULTEGRA Di2

    Wybraliśmy grupę CLM Triathlon Shimano Ultegra Di2 8170, ze względu na jej skuteczność i niezawodność:

    Lewa klamka Shimano Dura Ace ST-R9180;
    Prawa klamka Shimano Dura Ace ST-R9180;
    Para manetek SW-R9160;
    zaciski hamulcowe Ultegra R8170 hydrauliczne;
    Przednia przerzutka Ultegra FD-R8150;
    Tylna przerzutka Ultegra RD-R8150 12-rz.;
    Kaseta 12s R8170 11-34;
    Mechanizm korbowy R8170 52x36;
    Rozmiary korb:
    XS/S 170 mm,
    M/L 172,5 mm,
    XL 175 mm.

    Koła SWISS SIDE / opony MICHELIN

    Koła Swiss Side należą do najszybszych na rynku i logiczne jest, że wybraliśmy modele Hadron² Classic, które stanowią punkt odniesienia w aerodynamice.
    Koło przednie: HADRON² Ultimate 625.
    Koło tylne: HADRON² Ultimate 800.
    Z tańszymi piastami i szprychami DT Swiss koła HADRON² Classic są najbardziej wydajnymi kołami aerodynamicznymi.

    Opony Michelin Power Cup tubeless ready 700x25.
    Zalecane ciśnienie: 5 - 8 barów.

    Maksymalna szerokość kół: 30 mm.

    Pomoc / serwis

    Instrukcję oraz wszelkie informacje dostępne na temat roweru XCR znajdziesz klikając w poniższy link:
    https://www.decathlon.pl/serwis.html

    Ostrzeżenia i regulacje

    UWAGA: Nigdy nie zaciskaj hamulca gdy koło jest zdemontowane, ponieważ grozi to wysunięciem się klocków oraz zapowietrzeniem układu.

    Jeśli tarcza ociera o klocki podczas jazdy, postępuj w następujący sposób, aby ustawić koło i szczęki w odpowiedniej relacji:

    - Poluzuj dokręcenie osi koła,
    - Mocno zahamuj, jednocześnie dokręcając oś koła,
    - Jeśli tarcza nadal ociera, trzeba powtórzyć tę operację luzując dokręcenie szczęk,
    - Jeśli problem się utrzymuje, zapraszamy do serwisu.

    Dotarcie okładzin

    Jedź po gładkiej i suchej drodze, pozbawionej przeszkód.
    Ważne, aby używać naprzemiennie hamulca przedniego i tylnego, oraz przestrzegać następujących etapów:
    Etap 1: Jedź z prędkością 15 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
    Etap 2: Jedź z prędkością 20 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
    Etap 3: Jedź z prędkością 25 km/h i stopniowo hamuj do 5 km/h, 10 razy z rzędu.
    Pomiędzy poszczególnymi etapami puść hamulce i przejedź kilkadziesiąt metrów.

    Porady dot. konserwacji

    Zwracamy uwagę na konieczność regularnej konserwacji napędu, szczególnie jeśli jeździsz w trudnych warunkach (mokra i/lub brudna droga).
    Regularna konserwacja zapewnia dłuższą żywotność napędu.
    Niezbędne jest regularne sprawdzanie łańcucha przy użyciu tego narzędzia:

    https://www.decathlon.pl/p/miernik-zuzycia-lancucha-rowerowego-decathlon/_/R-p-120530?mc=8351086

    Jak wybrać rozmiar roweru?

    Musisz odnieść się do tabeli geometrii roweru.

    W idealnym przypadku zalecamy przeprowadzenie badania postawy (bike fittingu), aby w pełni wykorzystać możliwości roweru.
    Jeśli jesteś na granicy dwóch rozmiarów, mniejszy będzie lepszym wyborem dla kolarzy szukających bardziej reaktywnego, dynamicznego roweru. I przeciwnie, jeśli chcesz mieć lepszą pozycję na dłuższe dystanse, większy rozmiar może okazać się lepszym wyborem.

    Pedały

    Sprzedawany bez pedałów.

    Skład

    Rama rowerowa 100% Węgiel

    Zatwierdzony przez

    Zaprojektowany we współpracy, testowany i zaaprobowany przez profesjonalne drużyny kolarskie Decathlon Ag2r Team i Van Rysel Roubaix podczas największych światowych wyścigów kolarskich.

    Instrukcja

    Aby dowiedzieć się więcej na temat tego produktu, sprawdź instrukcja