Silnik elektryczny HASWING Cayman 55lbs 12V GPS Helmsman
Kod produktu: 8779868
5490,00 zł
549,00 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8779868
5490,00 zł
549,00 zł x 10 rat
Oblicz ratęDarmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Cayman GPS Helmsman 55lbs bazuje na dobrze znanym modelu Cayman B. Na nowo została zaprojektowana głowica silnika.
Silnik współpracuje ze specjalnym programem dostępnym na smartfony. Przeznaczony jest zarówno na wodę słodką jak i słoną.
Moc
Siła uciągu - 55lbs
Stabilny na falach
Tryb kotwicy w pilocie
Regulowany
Regulacja prędkości - cyfrowy maximizer
Siła uciągu - 55lbs
Zasilanie - 12V
Moc znamionowa - 600W
Maksymalny pobór prądu - 50Amp
Długość kolumny - regulowana 137cm
Całkowita długość silnika - 168cm
Regulacja prędkości - cyfrowy maximizer
Sterowanie - pilot bezprzewodowy i/lub aplikacja
Masa silnika - 14.3kg
Śruba - 3 łopatkowa
Obroty śruby pod wodą - do 1250rpm
Maksymalna dopuszczalna masa łodzi z załogą - 1000kg
Zalecana długość jednostki - do 6m lub mniejsza
Zalecany akumulator - 12V - minimum 100Ah
Aby uzyskać pełną funkcjonalność silnika producent stworzył specjalną aplikację* dla urządzeń z systemem Android lub iOS o nazwie Helmsman. Dzięki aplikacji można całkowicie kontrolować silnik (sterowanie, obroty, pozycja itp.). Silnik będzie poruszał się dokładnie tam gdzie chcemy (GPS z dokładnością do 5m).
Silnik montuje się na dziobie łodzi. Zapewnia on bardzo dobrą zwrotność podczas pływania. Dobrze sprawdza się również jako silnik manewrowy. Można go używać zarówno w wodach słodkich jak i słonych. Wytrzymała kolumna z anodowanego aluminium jest odporna na korozję i uszkodzenia. Dodatkową ochronę przed uderzeniem o dno stanowi płetwa silnika.
Maximizer to urządzenie elektroniczne, które zastępuje standardowy przełącznik biegów. Zapewnia płynną regulację obrotów, co daje możliwość ustawienia precyzyjnie prędkości. Szczególnie jest to istotne przy trollingowaniu. Wydłuża żywotność silnika oraz pozwala na znaczną oszczędność prądu podczas pływania (nawet 5-cio krotnie dłuższy czas pracy w porównaniu do przełącznika biegów).
W tym modelu mamy możliwość regulacji rączki o 100o. Przesuwając rączkę maksymalnie w dół silnik jest złożony do wygodnej pozycji transportowej.
Silniki posiadają zrywkę/klucz bezpieczeństwa. Kluczyk montuje się np. do kamizelki asekuracyjnej. W przypadku wypadnięcia za burtę, wyszarpnięcie kluczyka powoduje natychmiastowe wyłączenie silnika.
Silnik posiada 3-diodowy wskaźnik naładowania akumulatora. Użytkownik może zapobiec w ten sposób nadmiernemu rozładowaniu akumulatora poniżej wartości 10,5V. Poniżej wskaźnika znajduje się przycisk do parowania silnika z pilotem.
Po wielu sugestiach producent wreszcie dodał przycisk kotwicy w pilocie, teraz sterowanie jest jeszcze łatwiejsze! Jest on dostępny w podstawowym wyposażeniu. Można go zamontować np. na nadgarstku lub wędce, dzięki temu mamy wolne ręce. Silnik obraca się o 360 stopni.
Pilot ma wbudowany wewnętrzny akumulator, kabel do ładowania jest w zestawie.
Dużym udogodnieniem dla użytkownika jest zastosowanie konektorów łączących silnik z akumulatorem. Można w szybki i prosty sposób podłączyć silnik do zasilania lub w sytuacjach awaryjnych równie szybko rozłączyć. Kabel silnika zakończony oczkami.
Dzięki aplikacji silnik ma znacznie więcej funkcji, można włączyć tryb kotwicy, tryb tempomatu pozwala utrzymywać prędkość na jednym poziomie, wyznaczać trasę, a silnik sam będzie płyną po wyznaczonych punktach i wiele innych opcji.
silnik elektryczny Cayman 55 GPS
pilot bezprzewodowy + kabel USB do ładowania
śruba + klucz do przykręcenia
zestaw mocujący śrubę
szybkozłączka do zasilania z kablem
instrukcja PL
Po użyciu na wodach słonych należy dół silnika opłukać pod bieżącą wodą. Przechowywać w suchym miejscu w temp powyżej 0.