Szytka rowerowa 700x25 Vittoria Strada
Kod produktu: 8595046
0,0 (180)129,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Rozmiar: 23-622
Jak wybrać rozmiar?Otrzymaj +100 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Kod produktu: 8595046
0,0 (180)129,99 zł
Kup teraz, zapłać później
Otrzymaj +100 pkt za zakup tego produktu
Darmowy zwrot
Pomoc specjalisty
Nasz zespół wybrał tę szytkę w rozm. 700x25 do regularnej jazdy rowerem szosowym. Odpowiednia na treningi kolarzy jeżdżących sportowo: wydajna i trwała.
Szytka Vittoria Strada przeznaczona dla wielbicieli szytek. Butylowa dętka zapewniająca komfort i wytrzymałość na przebicie dzięki osnowie 220 TPI. Szytka stworzona na treningi.
Przyczepność
Lateksowa dętka, która dostosowuje się do nierówności drogi. Na każde warunki.
Wytrzymałość na przebicia
Puncture Protection System, zwiększający odporność na przebicia.
Wydajność energetyczna
Wewnętrzna dętka z lateksu, "seamless": bez łączeń.
Waga
320 gramów.
Kompatybilność
Do obręczy do szytek w rozmiarze 700 lub 28". Wentyl presta 40 mm.
Aby ocenić stan zużycia szytek szosowych i dzięki temu wiedzieć kiedy należy je wymienić, trzeba zainteresować się stanem bieżnika. Oznaką zużycia opony może być:
- strzępiący się bieżnik,
- mikro-pęknięcia,
- bieżnik, który ma tendencję do spłaszczania się,
- widoczna osnowa.
W każdym z tych przypadków szytka jest zużyta i należy ją wymienić, aby zapewnić sobie bezpieczeństwo.
Aby zdemontować szytkę, należy wypuścić z niej powietrze, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można odkleić szytkę z obręczy naciskając na nią poziomo. Jeśli się to nie uda, ponieważ szytka jest zbyt mocno przyklejona, można wsunąć płaski śrubokręt między szytkę a obręcz i podważyć szytkę nie uszkadzając jej.
Za pomocą szmatki i rozpuszczalnika potrzeć dno obręczy, aby usunąć klej.
Następnie suchą szmatką wytrzeć do sucha obręcz.
Po wyczyszczeniu obręczy można przejść do etapu klejenia.
Za pomocą pędzla nałożyć gładką i jednolitą warstwę kleju.
Pozostawić do wyschnięcia na 24 h, następnie nałożyć drugą warstwę.
Napompować szytkę do 2 barów, a następnie nałożyć cienką warstwę na szytkę za pomocą pędzla. Pozostawić do wyschnięcia na 10 minut.
Włożyć wentyl w obręcz, nałożyć szytkę na obręcz powoli, utrzymując niewielkie napięcie. Po jej założeniu sprawdź centralne ułożenie szytki. Aby wycentrować szytkę naciśnij na nią i przesuwaj ją pod palcami.
Aby zdemontować szytkę, należy wypuścić z niej powietrze, aż do momentu, kiedy przestaje z niej samo ulatywać.
Następnie można odkleić szytkę z obręczy naciskając na nią poziomo. Jeśli się to nie uda, ponieważ szytka jest zbyt mocno przyklejona, można wsunąć płaski śrubokręt między szytkę a obręcz i podważyć szytkę nie uszkadzając jej.
Podczas pompowania szytki, pomyśl o dostosowaniu ciśnienia do terenu jazdy, a przede wszystkim do pogody. Jeśli jeździsz w deszczowe dni, pomyśl o zmniejszeniu ciśnienia w oponie, aby zwiększyć jej przyczepność.
I przeciwnie, jeżdżąc w bezdeszczową pogodę możesz nieco zwiększyć ciśnienie.
Przechowywać w suchym miejscu i nie pozostawiać szytki bez powietrza zbyt długo, ponieważ ścianki dętki z lateksu mogłyby się skleić między sobą.
Montować wyłącznie klejem do szytek.
Największe profesjonalne drużyny, których Vittoria jest partnerem technicznym.